وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

واکنش حسن روحانی به فیلتر تلگرام در 97

واکنش حسن روحانی به فیلتر تلگرام در 97

واکنش حسن روحانی به فیلتر تلگرام در 97

 

اوایل سال 97 آقای بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی خبر از تصمیم فیلترینگ تلگرام داد . به گزارش ایران ناز خبر تصمیم قطعی به فیلتر تلگرام که باعث جنجال خبری گسترده در کشور شد , واکنش حسن روحانی رئیس جمهور را برانگیخت .به گزارش ایران ناز پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه و در دیدار نوروزی جمعی از وزرا، استانداران و مدیران دستگاه های اجرایی، اظهارداشت: مردم ولی نعمت مسوولان و عامل اصلی امنیت و وحدت جامعه هستند و همه تلاش ها باید در راستای خدمت به مردم و ایجاد فضایی امن تر و توام با آرامش و آسایش بیشتر برای آنان باشد.

 

واکنش حسن روحانی به فیلتر تلگرام در 97

 

رئیس جمهور با بیان اینکه خواست مردم از دولتی که به آن رای داده اند، تلاش بیشتر برای تقویت رفاه و امنیت است، گام برداشتن در مسیر گسترش بیشتر دسترسی به فضای ارتباطی ، اطلاعات و قدرت انتخاب مردم را ضروری خواند و تاکید کرد: داشتن پیام رسان های ایرانی، توانمند، امن و ارزان که بتوانند مشکل و نیازهای مردم را حل کنند ، بی تردید باعث افتخار همگان خواهد بود و هدف از ایجاد و تقویت نرم افزارها و پیام رسان های داخلی فیلتر و یا مسدود کردن دسترسی ها نباید باشد ، بلکه باید با هدف رفع انحصار در پیام رسان ها انجام شود.

 

دکتر روحانی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی و تدوین محتوای مناسب و خوب برای انتشار در این فضا را نیز ضروری خواند و گفت: فضای مجازی خوب با تولید محتوای خوب، جذاب و مفید و نه صرفا با انحصار و محدود کردن آن ، تامین خواهد شد.

 

رییس جمهور تعامل سازنده با همسایگان و جهان را از سیاستهای اصولی ایران اسلامی برشمرد و گفت: با تعامل با همسایگان و جهان ، بی تردید منافع و سود بیشتری عاید کشور می شود و این سیاست بویژه در سال حمایت از تولید کالای ایرانی، بیش از پیش پیگیری خواهد شد.

 

دکتر روحانی در ابتدای این نشست نیز بعث پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) را بزرگترین حادثه تاریخ بشریت خواند و تاکید کرد: هیچ حادثه ای به عظمت بعثت پیامبر اسلام(ص) نیست و این رویداد تاریخ ساز راه هدایت را به ما نشان داد .

 

رئیس جمهور همچنین ابراز امیدواری کرد که سال 97 سال برکت و تقویت بیش از پیش امنیت ،توسعه ، برادری و وحدت برای مردم باشد.

 

واکنش حسن روحانی به فیلتر تلگرام در 97

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره