وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

واکنش حوزه به شکستن در حرم حضرت معصومه (فیلم)

واکنش حوزه به شکستن در حرم حضرت معصومه (فیلم)

واکنش حوزه به شکستن در حرم حضرت معصومه (فیلم)

 

به گزارش ایران ناز پس از آنکه درب حرم حضرت معصومه به علت جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا بسته شد عده ای با شعار حیدر حیدر درب حرم را شکستند . معترضان به بسته شدن حرم حضرت معصومه ‘در حرم را شکستند’

 

 

در پی اعلام تصمیم به بسته شدن درهای ‘حرم حضرت معصومه’ و مسجد جمکران در قم برای جلوگیری از گسترش کرونا، گزارش شده که دهها معترض به حرم هجوم آورده و برای جلوگیری از بسته شدن آن، در را شکستند و با شعار زینب، زینب، وارد حرم شدند.

 

واکنش حوزه به شکستن در حرم حضرت معصومه (فیلم)

 

واکنش حوزه به اتفاقات حرم حضرت معصومه

 

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به هتک حرمت ساحت قدسی حرم کریمه اهل بیت(س) واکنش نشان داد

 

 

حوزه به اتفاقات حرم حضرت معصومه واکنش نشان داد بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه در باب اتفاقات پیش آمده در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و هتک حرمت حرم مطهر به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

الحَمدُ لله الّذی جَعَلَ ولایة مُحمّد و آل مُحمّد طِیباً لِخَلْقِنَا وَ طَهَارَةً لِأَنْفُسِنَا وَ تَزْکِیَةً لَنَا

 

حوزه‌های علمیه با تأسی به رهبری معظم و مراجع عظام (دامت برکاتهم) از آغاز بر اهمیت تنظیم همه امور و برنامه‌ها براساس دیدگاه‌ها وتوصیه‌های کارشناسان و متخصصان و مسئولان محترم تاکید داشته است، حوزه و بزرگان و نهادهای آن در این زمینه پیشگام و همراه و هماهنگ بودند و برخلاف برخی نظرات کج‌اندیشانه و شبهه افکنی‌های مغرضان و بیگانگان روحانیت و حوزه در همه مسائل کمک‌کار و همراه تصمیمات قانونی،تخصصی و کشوری بوده و خواهد بود که این اصل همچنان استمرار خواهد داشت.

 

و اما اکنون که چالش ویروس کرونا و کووید ۱۹ به ابتلائی عالمگیر تبدیل شده و ایران عزیز و شهر مقدس قم نیز با این بلیّه مواجه گردیده، روشن است که محوریت توأم با عقلانیت و معنویت در پشت سر گذاردن این ایام  کرونایی مهم‌ترین اصلی است که نباید فراموش شود و یا مورد کم‌توجهی قرار گیرد.

 

حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قرن‌ها است که ملجاء و پناه شیعیان و مسلمانان جهان و به ویژه مجاوران حضرتش بوده است و خدمت به این آستان با کرامت مدال افتخاری برای اهالی ولایت‌مدار قم و علمای معظم آن است.

 

خادمانی که در خلال قرون برای حفظ حریم این حرم و نشر معارف این خاندان شریف از هیچ جانفشانی و کوششی دریغ نکرده‌اند.

 

اما بدون شک هیچ موضوعی نمی‌تواند بهانه‌ای برای هتک حرمت این حریم کبریایی باشد و هرچند که برای مومنین بسته بودن درب این بارگاه سخت و جانکاه است ولی مجاهده مدبرانه، عمل به تکالیف عقلی و شرعی در سایه صبر مومنانه، دعا و کوشش همه‌جانبه چون همیشه راهگشا و حلال مشکلات خواهد بود.

 

حال که بدخواهان و دشمنان میهن و انقلاب و اسلام عزیز در این آزمون بدترین امتحان را دادند و در این شرائط بی‌رحمانه این بلا را به کارزاری اعتقادی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مبدل کرده‌اند و با انجام اقداماتی افراط گرایانه و به دور از عرف شریعت درصدد ضربه زدن به ملت و انقلاب برآمده‌اند بدانند که چهره دشمنان و منافقان آشکارتر خواهد شد و ملت بزرگ ما و سپاه عظیم بهداشت و درمان و نیروهای مردمی و بسیجی و نیروهای مسلح و همه قشرهای اجتماعی، باردیگر در این صحنه پیروز و درخشان خواهند بود.

 

با نهایت تضرع و التجا و توسل به آستان ملکوتی حضرات معصومین سلام الله علیهم اجمعین رفع بلا و ابتلا از همه انسانها، مسلمانان جهان و شیعیان و محبان امیر المومنین را در این ماه پر فضیلت از خداوند منان خواهانیم.

 

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

 

قم مقدسه

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره