وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

واکنش خاص شهاب حسینی به رفتار ترامپ +عکس

واکنش خاص شهاب حسینی به رفتار ترامپ +عکس

واکنش خاص شهاب حسینی به رفتار ترامپ +عکس

 

دستور اخیر ترامپ که اجازه ورود اتباع 7 کشور مسلمان نشین از جمله ایران را به آمریکا تا مدت زیادی نمیدهد باعث ایجاد دردسرهای متعدد و واکنشها و اعتراضات گسترده ای شده است ! خانمی که برای سر زدن به مادر بیمارش به ایران آمد بود و فرزند کوچکش در آمریکا منتظر  بازگشت اوست ولی این مادر جوان به خاطر دستور جدید ترامپ نمیتواند بازگردد و تنها اشک میریزد ! یا سرباز آمریکایی که مادر عراقیش را به زادگاهش برده بود و در هنگام بازگشت به خاطر اینکه زادگاه مادرش عراق است ناچار شد مادر بیمارش را در عراق رها کند و مادرش یک روز بعد بعلت بیماری و عدم امکان درمانش در عراق جان داد.

 

کودک 5 ساله ایرانی که چون مادرش ایرانی الاصل بوده ولی خود اون در آمریکا به دنیا امده بود ، بمدت 4 ساعت با دستانی که از پشت دستبند خورده بودند در فرودگاهی در آمریکا بازداشت شد .در پی این دستور ترانه علیدوستی ، اصغر فرهادی ، پیمان معادی و…بسیاری از هنرمندان ایرانی واکنش نشان دادند. واکنش شهاب حسینی به دستور اخیر «ترامپ» بسیار جالب است.شهاب حسینی به هالیوود پیشنهاد کرد هالیوود فیلم «نمرود» را دوباره بسازد!

 

اشاره شهاب حسینی به تکبر و غرور بیش از حد دونالد ترامپ بوده و وی را به نمرود تشبیه نموده است.شهاب حسینی به سینماگران هالیوود پیشنهاد داد تا با توجه به اقدامات رییس جمهور جدید آمریکا، دوباره ساخت فیلمی درباره پادشاهی به نام نمرود را در دستور کار خود قرار دهند.

 

به گزارش ایران ناز، بازیگر فیلم «فروشنده» و برنده جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن پس از واکنش‌ ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی نسبت به اعمال محدودیت برای سفر اتباع ایرانی به آمریکا و تحریم مراسم اسکار، یادداشتی را منتشر کرد.

 

این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:

 

«هم اوست یگانه مالک مطلق، افسوس که جهانِ امروز در فرایندی متناقض از پیشرفت علم و تکنولوژی و پس‌رفت فرهنگ انسانی قرار دارد. گویی هر روزه در هر گوشه دنیا می‌بایست شاهد ظهور اندیشه‌های پوسیده در قالب کسانی باشیم که زمام امور ملت‌ها را به دست می‌گیرند و جهان را به جای هدایت به نور آگاهی، به ورطه ظلمت جهل می‌کشانند و هر روز و به هر بهانه نفاق، کینه، جدایی و نژادپرستی را در میان جوامع بشری رواج می‌دهند و این در حالی است که ملت‌های جهان در مسیری برخلاف سیاست‌مداران‌شان رو به سوی آزادی اندیشه، یگانگی و یکپارچگی دارند و با وجود هر اتفاقی در هر گوشه دنیا، شکوهِ وحدت در عین کثرت را در همدردی و همدلی با مردم رنج‌دیده در هر کجای دنیا به نمایش می‌گذارند.

 

نمایشی چنان عظیم و باشکوه که هر عقل سلیم و دل رحیمی را تحت تأثیر قرار می‌دهد مگر کسانی را که بر کوردلی و تاریک‌اندیشی خود اصرار دارند. آنقدر که نمی‌دانند به وسعت جایگاهی که امروز در آن قرار گرفته‌اند مورد امتحان نظم آفرینش و آزمایش الهی قرار خواهند گرفت و چه بسا اگر در جایگاه تصمیم‌گیری‌های کلان باشند، نه تنها مسئولیت یک یا چند انسان، که بار مسئولیت جوامع و ملت‌های دنیا را در کارنامه خود خواهند داشت و پاسخگوی آن خواهند بود و چه زیبا گفت شاعر؛ گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش.

 

این اواخر نقطه نظرات و مواضع اختیار شده توسط رئیس جمهور ایالات متحده «دونالد ترامپ» یادآور روزگاری سیاه و نه چندان دور در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ میلادی و ظهور آدولف هیتلر است که تبعات فاجعه‌آمیز آن تا قرن‌ها بعد از این از حافظه جهان پاک نخواهد شد.

 

سرنوشت تمامی تک‌سونگران، متکبران و خون‌خواران تاریخ همواره چون آیینه در برابر انسان‌هاست، خصوصا در معرض دید کسانی چون دونالد ترامپ و موافقان‌شان تا شاید چراغی باشد از گذشته برای گذر به سوی آینده.

 

به عنوان یک بازیگر و کارگردان سینما به هالیوود پیشنهاد می‌کنم که دوباره ساخت فیلمی درباره پادشاهی به نام نمرود را در دستور کار خود قرار دهد، پادشاهی کهن که داعیه خدایی داشت و سرانجام توسط یک پشه از پای درآمد

 

مطالب مرتبط:

 

تصاویر بازداشت کودک ایرانی با دستبند در آمریکا

 

جزییات ازدواج و عاشق شدن شهاب حسینی

 

واكنش جالب پيمان معادى به منع مهاجرت آمريكا +عکس

 

خانم قاضی آمریکایی دستور ترامپ را متوقف کرد +تصاویر

 

آیا اصغر فرهادی بخاطر ترامپ نمیتواند به اسکار برود

 

تحریم اسکار 2017 توسط ترانه علیدوستی بخاطر ترامپ +عکس

 

تشکر دونالد ترامپ از یک ایرانی +عکس

 

فروش خانه سلن دیون خواننده تایتانیک از ترس ترامپ +عکس