وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

واکنش مهناز افشار به مصاحبه جعلی (عکس)

واکنش مهناز افشار به مصاحبه جعلی (عکس)

واکنش مهناز افشار به مصاحبه جعلی (عکس)

 

به گزارش ایران ناز انتشار مصاحبه ای عجیب با ادعاها و اعترافاتی جنجالی باعث واکنش مهناز افشار شد .مهناز افشار این مصاحبه را جعلی خوانده و تکذیب کرد.

 

مهناز افشار، بازیگر سینما با انتشار متنی در کانال تلگرامی‌اش، نسبت به ادعاهای اخیر علیه خود و درج یک گفت‌وگوی جعلی از او در برخی بولتن‌ها و فضای مجازی با هشتگ خیانت، واکنش نشان داد.

 

واکنش مهناز افشار به مصاحبه جعلی (عکس)

 

مهناز افشار نسبت به انتشار یک گفت‌وگوی جعلی که در آن اعتراف می‌کند برای حمایت از مسائل زنان از برخی افراد و جریان‌ها پول گرفته است، واکنش نشان داد.

 

او در متنی با تیتر «امروز از آن روزهایی است که بقول قدیمیا از در و دیوار برات می‌بارد» تاکید کرد که حق شکایت از کانال‌های منتشر کننده این اخبار زرد را برای خود محفوظ می‌دارد.

 

او در کانال تلگرامی‌اش نوشته است: «تازه از یادداشتم به بهانه آزادی زکا و پاسخ به ادعای صبا آذرپیک فراغت حاصل کرده بودم که خبر رسید در«بولتن ویژه خبری» و «آنتی نفوذ قم» و نیز«شبکه ایران زنان» البته با هشتگ خیانت!، که ناسلامتی یک زمانی خود ما هم از دست‌اندرکارهای آن شبکه در ائتلاف اسلامی زنان بودیم! گفت‌وگوی مهناز افشار با یکی از حامیانش! درج شده که ساختگی و جعلی بودن از سر و روی آن می‌بارد و یکی از محورهای آن اشاره به این موضوع دارد: «اینکه من از اصلاح‌طلبان پول گرفتم که توییت بزنم یا در صفحات چیزی برای آنها بنویسم دروغ است و من فقط برای حمایت از مسایل زنان چند بار از خانم مولاوردی پول گرفتم که مبالغ آن زیر یک میلیارد تومان است!»

 

اولا- طبق اصل حقوقی«البینه علی المدعی»، از ارائه هر گونه مدرک و سند که دال بر پرداخت حتی یک‌ ریال باشد و انتشار آن در فضای مجازی بشدت استقبال می‌کنیم.

 

ثانیا- به احتمال قریب به یقین این ادعا برای خنثی کردن خبر مربوط به لو رفتن فهرست دریافتی‌های توییت‌های ۴۰هزار تومانی علیه دولت و چهره‌های مردمی طراحی شده که مصداق بارز «از قیاسش خنده آمد خلق را» محسوب می‌شود.

 

نه مهناز افشار به این پول‌ها نیاز دارد و نه مولاوردی به این توییت‌ها!

 

ثالثا- حق شکایت و پیگرد قضایی از کانال‌های زرد و کانال‌های بازنشر دهنده ادعاهای سراسر کذبشان برای طرفین ماجرا البته محفوظ است.»

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره