وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

واکنش پدر اهورا به حرفهای خواننده معروف (عکس)

واکنش پدر اهورا به حرفهای خواننده معروف (عکس)

واکنش تند پدر اهورا به تهمت های خواننده معروف پاپ +عکس

 

به گزارش ایران ناز ، پدر اهورا کودکی که توسط ناپدریش مورد تعدی جنسی و کودک آزاری قرار گرفته و به قتل رسیده است نسبت به حرفهای یک خواننده پاپ واکنش نشان داد . حمید عسکری خواننده پاپ کشور در اینستاگرام خود پستی راجع به اهورا کودک 2 ساله منتشر کرد که پدر اهورا در مورد آن به خبرنگار توضیحاتی داد.

 

پدر اهورا در گفت و گویی با خبرنگار ، دل پری از قضاوت های مردم داشت، می گفت برای چه خواننده مملکت بی آنکه چیزی بداند تهمت می زند، من از روی هوس ازدواج نکردم، من هفت سال با این زن زندگی کرده بودم، سال پنجم زندگیمان بچه دار شدیم، کسی چه می داند داخل زندگی من چه می گذشت.

 

واکنش پدر اهورا به حرفهای خواننده معروف (عکس)

 

در آن زمان این زن برای من فرشته بود، او هم مانند من تنها فرزند خانواده خود بود، البته خانواده هایمان مخالفت هایی داشتند اما اصرار خودمان بود و بالاخره ازدواج کردیم، اما با تولد اهورا رفتار همسرم رفته رفته تغییر کرد، چیزهایی از او می دیدم که برایم غیر قابل باور بود، در مسائل شخصی او چیزهایی می دیدم که در خور من نبود،اختلافاتمان بالا گرفت و اولین بار خودش بحث طلاق را مطرح کرد اما من نپذیرفتم و از اوایل مهر سال گذشته تا روز 23 بهمن همان سال بخاطر اهورا جنگیدم اما او قبول نکرد و بالاخره جدا شدیم، این در حالی بود که خود ما هیچ وقت نمی توانستیم مسئله طلاق را درک کنیم اما خودمان هم دچار همین مسئله شدیم

 

متن و پست حمید عسکری در اینستاگرام برای اهورا:

 

واکنش پدر اهورا به حرفهای خواننده معروف (عکس)

 

خبر تجاوز و قتل اهوراى معصوم رو الان دیدم. صحبتى راجع به اون قاتل شیطان صفت ندارم. چند تا ویدیو دیدم از صحبتهاى پدر و مادر اون طفل معصوم که توضیحاتى رو میدادن راجع به ماجراى قتل.روى صحبت من با پدر و مادر اهوراست. چطور توان حرف زدن دارید؟؟؟؟

 

چطور توان جواب دادن تلفنو دارید؟؟؟؟چطور میتونید بعد از این مصیبتى که دلیل اصلیش خود شمایید(حتى بیشتر از قاتل) با کلمات جمله بسازید و جواب خبرنگارو بدید؟؟؟ چطور میتونید لحظه اى جلوى گریتونو بگیرید؟؟؟ لعنت بر هر دوى شما که ازدواجو با [….] اشتباه گرفتید. لعنت بر تو اى به ظاهر مرد که بچتو به دست همسر بدتر از خودت سپردى . لعنت بر تو اى زن که اون بچه معصومو فداى هوست کردى.

 

لعنت بر من که تو این جامعه رو به ویرانى نفس میکشمو هیچ کارى از دستم بر نمیاد که واسه این بچه هاى پر پر شده بکنم. خدایا به داد ما ادم بزرگا نرس . خدایا ما از تو کمک نمیخوایم ، چراکه خودمون هر کدوم به نوعى عامل ناپاکیه دنیاییم، فقط به این کودکاى معصوم رحم کن اگر که خدایى. این متنو نمیدونم توچه حالى نوشتم. هیچ چیز ارومم نمیکنه. حالا حالاها باید بگذره تا درد این غم تو دل مردم کم شه. امیدوارم دیگه پیش نیاد. ولى انقدر تعداد بیماران جنسى در کشورمون رو به افزایشه که بعید میدونم  این غم آخرمون باشه. مواظب بچه هاى همدیگه باشیم. شاید این تنها راه 

 

در پی انتشار پست حمید عسکری مردم واکنش های مختلفی داشتند که در زیر همین متن منتشر شده، بعضی از آنها را بخوانید :

 

واکنش پدر اهورا به حرفهای خواننده معروف (عکس)