وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آخرین وضعیت محسن یگانه بعد از بهم خوردن حالش در کنسرت (+جزئیات)

آخرین وضعیت محسن یگانه بعد از بهم خوردن حالش در کنسرت (+جزئیات)

آخرین وضعیت محسن یگانه بعد از بهم خوردن حالش در کنسرت (+جزئیات)

 

خو.اننده مشهور و محبوب کشورمان در روز دوم فروردین در حال اجرا در کنسرتش , دچار کسالتی شد که باعث شد کنسرت وی بهم بخورد . محسن یگانه که در مراسم از حال ر فته بود به بیمارستان رامسر منتقل شد . سخنگوی اورژانس کشور آخرین وضعیت محسن یگانه را تشریح کرد.محسن یگانه هنگام کنسرت از حال رفت! کنسرت محسن یگانه در رامسر به علت کسالت این خواننده لغو شد.

 

یگانه به بیمارستان امام سجادِ رامسر منتقل شده است.ذکریا اشکپور، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران گفت: «در ساعت ۲۰:۲۱ امروز، پنجشنبه دوم فروردین خبر کسالت محسن یگانه، خواننده پاپ که برای برگزاری کنسرت در رامسر به سر می‌برد به مرکز پیام غرب استان مازندران اعلام و همکاران پایگاه اورژانس رامسر به محل ماموریت واقع در منطقه تله‌کابین رامسر اعزام شدند.»

 

اشکپور گفت: «محسن یگانه در حین اجرای کنسرت دچار ضعف و بیحالی شد که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط تیم اورژانس به بیمارستان امام سجاد رامسر منتقل شد.»
محمدحسن صبوری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر هم گفت: «کنسرت محسن یگانه در سالن تله‌کابین رامسر به علت کسالت این خواننده لغو شد.»

 

او افزود: «محسن یگانه به همراه تیم اورژانس به بیمارستان منتقل شد. با اعلام این خبر متقاضیان و مخاطبان مراسم امشب با آرامش محل برگزاری کنسرت را ترک کردند.»

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر با بیان این که هزینه بلیط‌های هر دو سانس کنسرت به مخاطبان بازگردانده می‌شود، افزود: «افرادی که نسبت به تهیه بلیط به صورت اینترنتی اقدام کردند از همان مراکز پولشان عودت داده می‌شود. افرادی هم که بلیط خود را از مراکز حضوری خریداری کردند به آن مراکز مراجعه کرده و پول خود را دریافت کنند.»

 

به گزارش ایران ناز مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در این باره گفت:محسن یگانه هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام سجاد رامسر تحت نظر است ووضعیت استیبل است و تا مشخص شدن نتیجه آزمایشات مربوطه تحت نظر خواهد بود.

 

مدیر برنامه های این خواننده بتازگی اعلام کرد  محسن یگانه به بیمارستانی در تهران برای ادامه درمان منتقل شده است

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره