وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پاسخ تهیه‌کننده «ستایش» به گریم نرگس محمدی

پاسخ تهیه‌کننده «ستایش» به گریم نرگس محمدی

سریال «ستایش» 3  به کارگردانی سعید سلطانی  از جمعه روی آنتن شبکه سه می‌رود.

 

آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «ستایش»، ، درباره برخی انتقادها بهگریم شخصیت «ستایش»که نقش آن را نرگس محمدی  برعهده دارد گفت: به نظر من گریم «ستایش» هیچ ایرادی ندارد.

 مشکل این است که برخی ، بیشتر وقت و توجهشان را صرف حواشی می کنند و به محتوای فیلم توجه ندارند.

 

در فصل دوم «ستایش» هم از ما ایراد گرفتند که چرا «ستایش» پیر نشده است؛ من همان زمان در یک برنامه زنده تلویزیونی هم به این منتقدان گفتم که شما قصه را دنبال نکرده اید.

 

 

وی ادامه داد: ما در فصل اول «ستایش»، با دختری ۲۰ ساله مواجه بودیم؛ در فصل دوم بیست سال گذشته بود و روایتگر قصه یک زن ۴۰‌ ساله شدیم. طبیعتاً زن ۴۰ ساله پیر نمی‌شود.

 

 زرین‌کوب افزود : برخی مخاطبان که ایراد می‌گیرند، با دقت این سریال را تماشا نمی‌کنند و بیشتر به دنبال حواشی هستند و این حواشی در فضای مجازی برای آن‌ها جلب توجه می‌کند.

 

آنها با پخش فصل سوم می‌گویند چرا ستایش جوان شده است؟! توجه کنیم که در فصل دوم تمام فشار و اتفاقات زندگی روی دوش «ستایش» بود و او همزمان در رستوران کار می‌کرد

 

تا جایی که فرزندانش به او می‌گفتند ما خودمان کار می‌کنیم؛ اما او نگران بچه‌ها بود و همه این دلایل باعث شد چهره ‌اش افسرده باشد.

 

 وی گفت:  فصل سوم ادامه فصل دوم را نشان می‌دهد که خانواده «ستایش» به تهران آمده اند و زندگی آن‌ها به آرامش رسیده است

 

چراکه دخترش ازدواج می‌کند و نگران هویت بچه‌ها نیست. در فصل سوم «ستایش» فعالیت اجتماعی و روحیه شادی دارد. الان زمانی است که او به آرامش رسیده

 

پس چرا نباید به زندگی خود برسد و حال خوب داشته باشد؟! ما نمی‌توانیم جزء به جزء نشان دهیم که او چه کار‌هایی انجام داده؛ مثلاً او به کلینیک زیبایی رفته و به زندگی خود می‌رسد.

 

تهیه کننده سریال پیرامون ساخت فصل چهارم ستایش خاطرنشان کرد: باید فصل سوم تمام شود و بازخورد‌های مخاطبان را ببینیم. از طرفی نظر مدیران تلویزیون مهم است که تمایلی برای ساخت فصل چهارم دارند یا خیر.

 

همچنین نویسنده سریال، باید میزان کشش قصه را برای ادامه تولید بسنجد؛ در غیر این صورت ساخت فصل بعدی منتفی است. البته ذهن نویسنده ما فعلاً درگیر فصل سوم است و در حال حاضر پاسخی برای ساخت فصل چهارم نداریم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره