وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پاسخ مجری فارسی وان به ادعای حسام نواب صفوی +فیلم

پاسخ مجری فارسی وان به ادعای حسام نواب صفوی +فیلم

پاسخ مجری فارسی وان به ادعای حسام نواب صفوی +فیلم

 

به گزارش ایران ناز چند روز پیش حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون در  اینستاگرام خود مدعی شد شبکه ی ماهواره ای فارسی وان بعلت اهانت به ایرانی ها و با پیگیری و شکایت او و اتحاد وکلای ایرانی بسته شده است . یکی از مجریان شبکه ی فارسی وان در ویدئویی پاسخ این بازیگر و وکیل پایه یک دادگستری را اینچنین داده است !این مجری در مصاحبه خود حسام نواب صفوی را به سخره رفته و به وی توهین میکند.

 

پاسخ سینا ولی‌الله، مجری شبکه ماهواره‌ای “فارسی۱” در واکنش به ادعای حسام نواب صفوی مبنی بر تعطیل کردن این شبکه   ‼  :

 
«حسام نواب صفوی» بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام خود ادعا کرد که شبکه فارسی وان را او تعطیل کرده است.

 

به گزارش ایران ناز، حسام نواب صفوی در اینستاگرام خود نوشته است: «وقتی شبکه فارسی ١ اقدام به سریالهای غیر اخلاقی کرد متاسافانه طلاق هایی موسوم به طلاق های فارسی ١ شکل گرفت و بنیان خانواده خیلی از خانواده های ایران مورد هدف قرار گرفته شد و از هم پاشیده شد بعد از آن در نهایت رذالت، هویت ایرانی مورد تمسخر قرار گرفت.

 

سکوت به منزله خیانت بود طوماری بسیاری از مردم ایران، نشان از جریحه دار شدن احساسات و غیرت ایرانی بود. با طرح شکایت توسط اینجانب و رسیدگی پر قدرت قوه قضاییه شبکه منحط و غیر اخلاقی فارسی ١ بسته شد.

پاسخ مجری فارسی وان به ادعای حسام نواب صفوی +فیلم

این نکته را متذکر می شوم شکایت ملت ایران علیه این شبکه بود نه شخص. که افتخار وکالت این پرونده به عهده بنده بود و در آخر متذکر می شوم با اتحادی که بین وکلا در اکثر کشورها ایجاد کردم هر شخص و هر شبکه ای که بخواهد تمدن و فرهنگ چند هزار ساله ایران را به سخره بکشد در هر نقطه ای از دنیا آنها را تعقیب خواهیم کرد.

 

سپاس بیکران از مردم کشور ایران و قوه قضاییه کشور دارم که پشتیبان من بودند. متلاشی شدن این شبکه ضد ایرانی را به تمام مردم ایران تبریک میگویم. سید حسام نواب صفوی وکیل پایه یک دادگستری دی ماه یکهزار و سیصد و نود پنج .تهران»

 

مطالب مرتبط:

 

درخواست عجیب مردم از حسام نواب صفوی +عکس

 

تعطیلی شبکه فارسی وان بخاطر حسام نواب صفوی +عکس

 

کامنت جالب نواب صفوی برای بازیگر ایرانی جم +عکس

 

حسام نواب صفوی و عکس جالب و دیدنی از او              

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره