وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پاکسازی کردن پوست با این روش مناسب

پاکسازی کردن پوست با این روش مناسب

پاکسازی پوست روش های خاصی را نیز به همراه دارد.در این مرحله بعضی از دانه های سر سیاه بزرگ را می توانید جلوی آینه با فشار دادن بین دو انگشت خارج کنید و حتما تا ریشه ای که به رنگ سفید است ادامه داده تا کاملا تخلیه شود و سپس با پنبه ی آغشته به الکل سفید آن را ضد عفونی کنید ،

 

اما دانه های بسیار ریز تر و کوچکتر را با وسیله ای که مخصو ص پلینگ است ودر فروشگا ههای لوازم آرایشی یافت می شود، خارج سازید .این وسیله به شکل میله ای است که سر آن حلقه ای شکل بوده وشما می توانید پس از ضد عفونی کردن آن با الکل سفید با کشیدن این حلقه بر روی پوست از پایین به بالا چه ناحیه ی بینی و چه بقیه ی قسمتهای دیگر صورت ،تمام جوشها ی ریز سر سیاه را که توسط بخور برای بیرون آمدن آماده شده اند را خارج سازید .

 

پاکسازی کردن پوست با این روش مناسب

 

هر بار که این وسیله ی حلقه ای شکل را روی پوست می کشید حتما با یک پنبه ی آغشته به الکل سفید آن را ضد غفونی کرده و دوباره کار را ادامه دهید.(خودتان نیز می توانید این وسیله ی ساده را با یک مفتول سیمی که خیلی هم نرم نباشد به شکل یک میله ی ساده با سری حلقه ای شکل درست کنید و از آن استفاده نمایید.)

 

اولین و مهم‌ترین مرحله در پاكسازی پوست استفاده از بخور آب داغ است. با این روش منافذ پوست باز شده و چربی‌های اضافی به‌راحتی از آن خارج می‌شوند. برای این منظور باید 2 لیوان آب جوش را داخل یك كاسه متوسط بریزید و یك حوله روی سر خود قرار دهید. سپس سرتان را با فاصله مناسب بالای ظرف آب جوش بگیرید طوری كه حوله روی سرتان دور تا دور ظرف را بگیرد. مراقب باشید صورت‌تان را بیش از حد به كاسه نزدیك نكنید تا دچار سوختگی نشوید.

 

پاکسازی کردن پوست با این روش مناسب

 

بهتر است 10دقیقه در این حالت باقی بمانید.این بخور نه تنها باعث شفافیت و شادابی پوست می‌شود بلكه دستگاه تنفسی را هم پاكسازی می‌كند. برای این منظور باید دو قاشق غذاخوری پودر زنجبیل را در دو لیوان آب ریخته و روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید. سپس این محلول را در یك كاسه متوسط بریزید و روی سر خود حوله بیندازید

 

و صورت‌تان را بالای ظرف بگیرید.یكی دیگر از روش‌های موثر در پاكسازی و جوانسازی پوست استفاده از ماسك خانگی جوانه گندم است. برای این منظور می‌توانید یک قاشق غذاخوری ماست كم چرب را با یک قاشق چای‌خوری پودر جوانه گندم مخلوط كنید و به آرامی برای 5 دقیقه روی پوست به‌صورت دورانی ماساژ دهید.این روش ژاپنی به دفع توکسین ها (سموم) پوست کمک می کند ،جریان خون را بهبود می بخشد و در اکسیژن رسانی به پوست موثر است.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره