وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پدر تبریزی پس از قتل دو دخترش خودکشی کرد

پدر تبریزی پس از قتل دو دخترش خودکشی کرد

پدر تبریزی پس از قتل دو دخترش خودکشی کرد

 

به گزارش ایران ناز ، چند روز پیش خبر به قتل رسیدن دو دختر توسط پدرشان در تبریز مردم شهر را غمگین و شوکه کرد . انگیزه پدر از قتل دخترانش مشخص نبود و یک روز پس از قتل این دخترها پلیس توانست این پدر بیرحم را در جاده گیر بیاندازد اما اتفاقی هولناک تر در پیش بود!

 

پدری که دو دختر خود را در تبریز به قتل رسانده بود پس از یک روز کما فوت کرد.پنجشنبه هفته پیش بود که خبر قتل دو دختر خردسال توسط پدر آن ها در آخماقیه تبریز در کشور پیچید و قاتل پس از چند ساعت تعقیب و ردزنی در جاده تبریز-اهر در محاصره پلیس قرار گرفت و اقدام به خودزنی کرد.

 

موسی خلیل الهی دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: این قاتل روز پنجشنبه هنگام دستگیری در جاده تبریز -اهر با تهدید به خودکشی اقدام به تیراندازی به ناحیه سر خود کرده بود که صبح روز قبل بعد از چند ساعت کما در بیمارستان، جان باخت.

 

دادستان تبریز افزود: در بررسی های اولیه پرونده این قاتل 45 ساله بعد از قتل دو دختر سه و 10 ساله خود قصد کشتن شخص دیگری را نیز داشت که موفق به پیدا کردن وی نشده بود.وی در خصوص انگیزه قاتل برای قتل دو دختر خردسال خود گفت: تحقیقات برای یافتن زوایای پنهان پرونده در جریان است.