وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پرخاشگری همسرتان صحبت کرده اید؟

پرخاشگری همسرتان صحبت کرده اید؟
از هر دری وارد می شوید تغییر نمی کند. بهانه می گیرد و با رفتارها و حرف های آزاردهنده اش تنها در چند لحظه پل های پشت سرش را خراب می کند. مهم نیست اشتباهی از شما سر زده باشد یا آگاهانه او را عصبانی کرده باشید؛ همسر پرخاشگر شما بدون دلیل بهانه می گیرد و با تلاش های شما هم آرام نمی شود.

اگر با چنین فردی زیر یک سقف زندگی می کنید، تا رسیدن به آرامش راه درازی در پیش دارید. راهی که باید در کنار هم از آن عبور کنید. پس قبل از ناامید شدن، ادامه این مطلب را بخوانید. در این صفحه با قدم هایی که در آغاز راه باید بردارید آشنا خواهید شد.

با هم قرار بگذارید


روابط بین زن و شوهرها، ذاتا منبع تنش است. هیچ زوج سالمی نیستند که در زندگی مشترک شان، دچار تنش نشوند؛ اما مهم تر ازاین نمک زندگی، به دست آوردن توان مدیریت است. شما نمی توانید در تمام لحظاتی که در کنار هم هستید، روی یک خط و در مسیر آرامش کامل پیش بروید، اما می توانید مانع از تبدیل شدن این تنش ها به معضل شوید. بخشی از این تلاش را باید همراه با یکدیگر انجام دهید، اما قسمتی از آن را تنها می توانید برای دل خود و به دلیل آنکه از این رابطه آسیب نبینید انجام دهید.

همه چیز را تحمل نکنید

با برداشتن بعضی قدم ها می توانید همسرتان را سربه راه تر کرده و زمینه را برای رسیدن به روزهای آرام فراهم کنید؛ اما این را هم یادآوری می کنیم که قدم های شما در همه موارد تاثیرگذار نخواهد بود و پیش از برداشتن شان، باید به شکلی که همسرتان پرخاشگری اش را ابراز می کند نگاهی بیندازید. اگر او به شما آسیب جسمی یا کلامی شدید می رساند، دیگر مشکل به دست خودتان حل شدنی نیست و باید از یک روانشناس کمک بگیرید. اگر در چنین شرایطی قرار دارید، به هر شیوه ای که می توانید همسر خود را راضی به مراجعه کنید و اگر هم از عهده آن برنمی آیید، برای آنکه خود را به آرامش برسانید، به روانشناس مراجعه کنید، اما فراموش نکنید که قرار شما با روانشناس بدون حضور همسر، کمکی به حل مشکل شما نمی کند.

به اختلاف زاویه ۹۰ درجه برسید


گفتیم که اختلاف نظر در زندگی مشترک اتفاقی طبیعی است؛ اما از یاد نبرید که میزان این اختلاف نظر، سطح تنش هایی که قرار است با آنها روبه رو شوید را تعیین می کند. اگر شما اختلاف نظری در حدود ۹۰ درجه با هم دارید، کارتان آسان است و راحت تر می توانید به توافق برسید؛ اما اگر مشکل میان شما ۱۸۰ درجه تفاوت است، کار کمی دشوارتر خواهد شد. حالا وقت آن است که یک سناریوی مشترک بسازید و به نقطه ای برسید که توان پذیرش حرف یکدیگر را دارید. رسیدن به این نقطه، نیازمند تلاش هر دوی شما است. کافی است هر کدام از شما یک قدم بردارید و این فاصله را کمتر کنید. با کمتر شدن این فاصله یا به عبارتی پیدا کردن توافق ۵۰ درصدی، شما می توانید عقاید مشترکی راجع به موضوعات مهم تر زندگی تان پیدا کنید.