وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پردرآمدترین بازیگران زن هالیوودی در سال 2018 (عکس)

پردرآمدترین بازیگران زن هالیوودی در سال 2018 (عکس)

پردرآمدترین بازیگران زن هالیوودی در سال 2018 (عکس)

 

به گزارش ایران ناز مجله معتبر فوربز سالانه فهرستی از بیشترین میزان دستمزدی که هنرپیشه‌های زن دریافت کرده‌اند را منتشر می‌کند. بر اساس این گزارش‌ دو سال پیش اما استون، بازیگر فیلم La La Land که جایزه اسکار را نیز به خاطر همین فیلم به خانه برد توانست با دستمزد ۲۶ میلیون دلار در رتبه اول قرار بگیرد.در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۵ نیز این جنیفر لاورنس زیبارو بود که مقام اول فهرست بیشترین دستمزد در میان ستاره‌های زن هالیوود را از آن خود کرده بود.

 

اما داستان فهرست اخیر فوربز با سال‌های گذشته فرق می‌کند و امسال شاهد کسب رتبه اول این فهرست از جانب اسکارلت جوهانسون هستیم. این بازیگر ۳۳ ساله خوش‌سیمای هالیوود در یک سال گذشته چیزی حدود ۴۰.۵ میلیون دلار درآمد داشته است.

 

جوهانسون سال ۲۰۱۷ فیلم‌های Rough Night و Ghost in the Shell را به کارنامه خود اضافه کرد و سال ۲۰۱۸ فیلم Isle Of dogs و Avengers: Infinity War را از او شاهد بودیم.در ادامه قصد داریم ببینم در کنار اسکارلت جوهانسون، کدام یک از پری‌چهره‌های سینمای هالیوود توانسته‌اند دستمزد بیشتری را از آن خود کنند.

 

۱. اسکارلت جوهانسون

 

اسکارلت جوهانسون،بازیگر زن هالیوودی،درآمد بازیگران زن هالیوود،درآمد بازیگران هالیوود

 

حضور در نقش یک شخصیت ابرقهرمان آن هم در فیلم‌های مارول بدون شک سود و درآمد زیادی را برای هر بازیگری به دنبال دارد. ایران ناز اسکارلت جوهانسون نیز در مجموعه‌ فیلم‌های ابر قهرمانی Avengers توانسته است جای پای خود را با کاراکتر بلک ویدو (Black Widow)، حسابی محکم کند و از همین طریق پول خوبی بدست آورد.این موارد باعث شد تا جوهانسون با عایدی ۴۰.۵ میلیون دلار در صدر جدول هنرپیشه‌های پردرآمد مجله فوربز قرار بگیرد.

 

۲. آنجلینا جولی

 

آنجلینا جولی،بازیگر زن هالیوودی،درآمد بازیگران زن هالیوود،درآمد بازیگران هالیوود

 

اگر نگاهی به کارنامه آنجلینا جولی داشته باشید متوجه خواهید شد که این هنرپیشه نسبت به گذشته فعالیت بسیار کمتری دارد و خبرهای زیادی از آنجلینا جولی در دنیای سینما دست به دست نمی‌شود.

 

اما شهرت و محبوبیت آنجلینا جولی باعث شده تا چرخ درآمد وی همچنان روبه پیشرفت باشد.در همین راستا مجله فوربز اعلام کرد در سال گذشته چیزی حدود ۲۸ میلیون دلار درآمد داشته که بیشتر این در‌آمد به دلیل بستن قرارداد نسخه جدید فیلم Maleficent روانه جیب جولی شده است.

 

۳. جنیفر آنیستون

 

جنیفر آنیستون،بازیگر زن هالیوودی،درآمد بازیگران زن هالیوود،درآمد بازیگران هالیوود

 

جنیفر آنیستون که بازی زیبای او در سریال فرندز شهرت و آوازه جهانی برایش به دنبال داشت اکنون به پنجمین دهه زندگی خود نزدیک می‌شود اما جذابیت و زیبایی ماندگار آنیستون باعث شده تا همچنان به عنوان یکی از زیباترین بازیگران دنیا شناخته شود.

 

این امر در کنار محبوبیت، پول خوبی برای آنیستون به حساب آورده است و باعث شده تا در کنار بازیگری، آنیستون را به‌عنوان سخنگوی شرکت‌های Emarates Airlines و SmartWater شاهد باشیم.

 

این فعالیت‌ها چیزی معادل ۱۹.۵ میلیون دلار سودآوری برای آنیستون به دنبال داشته است و با توجه به برنامه‌های آینده آنیستون می‌توان انتظار داشت در سال آینده رتبه دوم یا حتی اول فهرست پردرآمدترین هنرپیشه‌های زن را در مجله فوربز از آن خود کند.

 

جالب است بدانید حضور وی در برنامه تلویزیونی جدید اپل شو با همکاری ریس ویترسپون چیزی حدود ۱.۲۵ میلیون دلار به ازای هر قسمت برای آنیستون سودآوری داشته است.

 

۴. جنیفر لاورنس

 

جنیفر لاورنس،بازیگر زن هالیوودی،درآمد بازیگران زن هالیوود،درآمد بازیگران هالیوود

 

در فهرست منتشر شده از جانب فوربز برای بیشترین میزان دستمزد بازیگرهای زن، اشاره‌ای به درآمد دقیق جنیفر لاورنس نشده است اما باز هم شاهد حضور نام لاورنس در این جدول هستیم. از آنجایی که در این فهرست جنیفر لاورنس بین جینفر آنیستون و ریس ویترسپون قرار گرفته است می‌توان تخمین زد که درآمد لاورنس چیزی حدود ۱۵ تا ۱۶ میلیون دلار بوده است.

 

۵. ریس ویترسپون

 

ریس ویترسپون،بازیگر زن هالیوودی،درآمد بازیگران زن هالیوود،درآمد بازیگران هالیوود

 

این بانوی زیبارو در سریال Big Little Lies نقش‌آفرینی درخشانی داشت و همین نقش‌آفرینی باعث افزایش درآمد ریس ویترسپون شد، گفته می‌شود ریس ویترسپون مجموعاً مبلغ ۱۶.۵ میلیون دلار در سال گذشته دستمزد برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف دستمزد گرفته است.

 

۶. کیت بلانشت

 

کیت بلانشت،بازیگر زن هالیوودی،درآمد بازیگران زن هالیوود،درآمد بازیگران هالیوود

 

این بازیگر بلند‌آوازه هالیوود به دهه پنجم زندگی خود نزدیک می‌شود اما همچنان زیبا و باوقار مانده است و بدون شک جدیدترین نقش‌آفرینی کیت بلانشت در فیلم معروف Ocean’s 8 را دیده‌اید. کیت بلانشت دوست‌داشتنی روزگار خوبی را به لحاظ مالی سپری می‌کند و در دوازده ماه گذشته ۱۲.۵ میلیون دلار دستمزد گرفته است.

 

۷. گل گدوت

 

گل گدوت،بازیگر زن هالیوودی،درآمد بازیگران زن هالیوود،درآمد بازیگران هالیوود

 

کاملاً مشخص است واندر وومن دنیای سینما به دستمزدهای کم قانع نمی‌شود و ایفای نقش واندر وومن برای وی حسابی شهرت و سود به دنبال داشته است. بنا به گزارش مجله فوربز، گل گدوت از سال گذشته تاکنون ۱۰ میلیون دلار راهی حساب‌های بانکی خود کرده است.

 

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به دنیای سینما علاقه دارید و هنرپیشه‌های خاصی را می‌شناسید که دستمزدهای چشمگیری گرفته‌اند، در قسمت نظرات نام و میزان این هنرپیشه‌ها را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره