وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پزشک تبریزی مشهور به اعدام محکوم شد (عکس و جزئیات)

پزشک تبریزی مشهور به اعدام محکوم شد (عکس و جزئیات)

پزشک تبریزی مشهور به اعدام محکوم شد (عکس و جزئیات)

 

به گزارش ایران ناز (علیرضا . ص ) دکتر تبریزی مشهوری که در ایام محرم سال گذشته با غذای نذری مسموم خانواده اش را دچار مسمومیت کرده و سبب مرگ همسرش المیرا و مادربزرگش شده بود به اعدام محکوم شد .بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است.

 

پزشک تبریزی مشهور به اعدام محکوم شد (عکس و جزئیات)

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: رأی قصاص پزشک تبریزی صادر شده است.حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رأی قصاص پزشک تبریزی صادر شده است و این رأی در مرحله ابلاغ است و چنان چه اعتراض باشد به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

 

گفتنی است بیستم مهر ماه سال گذشته و همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت 2 عضو خانواده یکی از پزشکان تبریز در رسانه‌ها منتشر شد.

 

این پزشک مدعی شده بود که فردی چند غذای نذری در اختیار آن‌ها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده، راهی بیمارستان شده‌ و در نهایت همسر و مادربزرگ این پزشک فوت کردند.

 

بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است.

 

بر اساس گفته رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی این پزشک مدعی شده بود که فردی چند غذای نذری در اختیار آن‌ها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده، راهی بیمارستان شده‌اند و در نهایت همسر و مادربزرگ این پزشک فوت می‌شوند.

 

تحقیقات برای شناسایی علت این حادثه با پیگیری‌های شبانه روزی دادستان مرکز استان و بازپرس پرونده ادامه داشت تا اینکه این پرونده ابعاد تازه‌ای به خود گرفت و قاضی موسی خلیل الهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی جرئیاتی جدید از پرونده فوت دو عضو خانواده این پزشک را تشریح کرد.

 

وی از صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است. پدر المیرا(همسر پزشک‌تبریزی) در پاسخ به سوالی در مورد انگیزه احتمالی این پزشک تبریزی از مسموم کردن غذاها می‌گوید:

 

آشنایی المیرا و علیرضا(متهم به قتل) خیلی اتفاقی بود. علیرضا دوست صمیمی شوهر هم‌دانشگاهی المیرا بود و یک روز که آنها به پارک ائل‌گلی تبریز رفته بودند با هم آشنا شدند. مدتی بعد از این آشنایی علیرضا به خواستگاری دخترم آمد و با موافقت ما جشن کوچکی گرفتیم و آنها به عقد هم درآمدند.

 

قرار شد وقتی درس دامادم تمام شد و خواستند زیر یک سقف بروند، جشن عروسی بگیرند که این اتفاق هرگز رخ نداد و حدود 4.5 سال بعد از عقدشان، دخترم به قتل رسید.

 

پدر المیرا ادامه می‌دهد: از مدتی قبل از این حادثه، متوجه رفتار مشکوک علیرضا شده بودم. او زیاد به خانه ما می‌آمد و مدام با تلفن همراهش حرف می‌زد. حتی یک‌بار از دخترم ماجرا را پرسیدم و خواستم اگر مشکلی دارند به من بگویند اما او با توجه به اخلاقش که خیلی تودار بود، چیزی نگفت. تا اینکه آن اتفاق تلخ رخ داد ولی با این حال هرگز به دامادم مشکوک نشدم.

 

بعد از آن بود که پلیس او را دستگیر کرد و معلوم شد که وی غذای مسموم را به دخترم و خانواده‌اش داده است.

 

علیرضا مدعی بود که بی‌گناه است اما در تحقیقات پلیس مشخص شد که علیرضا با همان دختری که دوست و هم‌دانشگاهی المیرا بوده، رابطه پنهانی داشته است.

 

حتی زمانی که آن زن در آنکارا بود، علیرضا هم به بهانه اینکه می‌خواهد در امتحان شرکت کند، به آنجا رفت و آنها با هم بودند ….

 

پزشک تبریزی مشهور به اعدام محکوم شد (عکس و جزئیات)

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره