وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پسر عجیبی که دیوار اتاقش را هم می خورد (عکس)

پسر عجیبی که دیوار اتاقش را هم می خورد (عکس)
"زاک تاهر" کودکی است که از کودکی بیماری خاصی را به همراه داشته است که او را از دیگر کودکان متمایز می کند.
برخلاف کودکانی که روی دیوار نقاشی می کشند او دوست دارد دیوار اتاقش را بخورد! به گزارش ایران ناز تغذیه مناسب یکی از مهمترین عوامل رشد کودکان است و والدین آن ها باید دقت لازم را روی این موضوع داشته باشند چرا که آینده سلامت فرزندشان به همان سال های کودکی وابسته است.
این موضوع البته در مورد "زاک تاهیر" بسیار متفاوت است چرا که او از یک بیماری خاص به نام"Pica" رنج می برد که باعث می شود به خوردن چیزهایی علاقه داشته باشد که به طور کلی اصلا قابل خوردن نیستند.
این پسر بچه 6 ساله بسیاری از مواد اطرافش را  می خورد که در میان ان ها باید به آهن، کاغذ و خزه اشاره کنیم. او بدون هیچ کنترل به سمت این مواد کشیده می شود و شروع به خوردن آن ها می کند.
مادر او می گوید او هیچگاه از خوردن چیزهای جدید دست نمیکشد و همیشه به دنبال یافتن وسیله ای جدید برای خوردن می گردد و ما نیز هر کار می کنیم حرف او نمی شویم.

 

پسر عجیبی که دیوار اتاقش را هم می خورد (عکس)
 
مادر او همچنین نکته ای جالب در مورد علاقه فرزندش را اینگونه می گوید:"از آنجایی که زاک می تواند بسیاری از مواد اطرافش را بخورد چندی پیش دیوار اتاق خوابش را خورد و آن را کاملا سوراخ کرد."
والدین او البته برای اینکه بتوانند بیماری فرزندشان را کنترل کنند اتاقی مخصوص را برای او طراحی کرده اند که از موادی ساخته شده است که او قابلیت خوردنشان را ندارد.
اتاق جدید او از جنس پارکت های خاصی است که دندان روی آن ها قرار نمیگیرد و همچنین وسایل اتاقش نیز تماما از وسایلی درست شده است که دندان وارد آن ها نمی شود او نمی تواند بخورد. والدین زاک امیدوارند به زودی پزشکان راهی برای از بین بردن این بیماری پیدا کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره