وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پشت پرده عکس بازیگران با جمشید مشایخی در بیمارستان

پشت پرده عکس بازیگران با جمشید مشایخی در بیمارستان

پشت پرده عکس بازیگران با جمشید مشایخی در بیمارستان

 

به گزارش ایران ناز در یک ماهی که از بستری و عمل شدن جمشید مشایخی میگذرد بازیگران زیادی به عیا دت وی رفتند ولی در این میان برخی تصاویر از عیادت بازیگران از جمشید مشایخی جنجال ساز شد .داستان عيادت جنجالي هنرمندان از جمشيد مشايخي و عکس هاي منتشر شده از آن ها در فضاي مجازي همچنان ادامه دارد…

 

روي ديگر عيادت جنجالي هنرمندان از جمشيد مشايخي

 

ظاهرا عيادت جنجالي هنرمندان از جمشيد مشايخي يک روي ديگر هم دارد و حالا معلوم شده که ماجراي عکس‌ها به مدير برنامه‌ها و همراهان بيمار ارتباط داشته است. هم کوروش تهامي و هم حديث فولادوند در حرف‌‎هايشان به کساني اشاره کرده‌اند که از آنها خواسته‌اند عکس بگيرند.

 

پشت پرده عکس بازیگران با جمشید مشایخی در بیمارستان

 

کوروش تهامي درباره عيادت از جمشيد مشايخي نوشت:

 

“به توصيه مدير برنامه ايشان عکس را گرفتيم. به ما گفتند استاد مثل همه کساني که در بستر بيماري هستند، احساس مي‌کنند چرا کم به عيادتشان مي‌روند. حالا نمي‌دانم استاد خودشان اين حرف را زده بودند يا خير، اما مسأله اين است که به ما گفتند عکس بگيريم وگرنه خودم مخالف بودم. بعد هم خواستم عکس را از روي صفحه‌ام بردارم. با سام مشايخي تماس گرفتم اما از من خواهش کردند که عکس را برندارم و حتي گفتند که بعد از انتشار عکس‌ها و عيادت ديگر هنرمندان ايشان روحيه گرفته‌اند.” اينها حرف‌هاي کوروش تهامي است که حالا در صفحه اينستاگرام توضيحاتي هم در اين باره نوشته است.

 

حديث فولادوند درباره عکس منتشر شده از عيادت استاد مشايخي گفت:

 

حديث فولادوند هم بازيگر ديگري بود که بازتاب عکسش به همراه نفيسه روشن، فريبا کوثري، جمشيد هاشمپور و چند نفر ديگر، بيشترين حاشيه‌ها را داشت؛ عکسي که در آن پوزيشن و حالت جمشيد مشايخي اصلا خوب نيست، بازيگران با چهره‌هاي خندان به دوربين نگاه مي‌کنند و او به آنها.

 

پشت پرده عکس بازیگران با جمشید مشایخی در بیمارستان

 

فولادوند که البته خيلي رغبتي به صحبت کردن ندارد، مي‌گويد: «دلايل خودم را دارم تا الان هر چقدر که قضاوت کرده‌اند همان قدر هم قضاوت کنند، البته که از قضاوت‌ها ناراحت مي‌شوم اما نه تنها من بلکه تمام آدم‌هايي که حضور داشتند، آدم‌هايي نبوديم که بخواهيم عکس بگيريم و اين اتفاق‌ها را به وجود بياوريم. همراهان استاد مشايخي از ما خواستند که عکس را منتشر کنيم تا همکاران براي عيادت و روحيه دادن به ايشان بيايند. کساني که فالوور من هستند مي‌دانند اصلا عادت ندارم وقتي جايي مي‌روم عکس‌هايش را منتشر و خودم را مطرح کنم. ما در آنجا گوشي‌هايمان را هم از کيفمان درنياورديم، چه برسد به اين که بخواهيم سلفي بگيريم. چون اصلا عکس سلفي نبود و يکي از همراهان استاد عکس را از ما گرفت.»

 

وضعيت ظاهري استاد در عکس‌هايي که منتشر شد خوب نبود و کاملا مشخص است که عکاس حرفه‌اي عکس‌ها را نگرفته و به قول کوروش تهامي اگر عکاس حرفه‌اي باشد به پوزيشن و سمت و سوي نگاه‌ها توجه دارد: «به هر حال بايد در انتخاب عکس دقت مي‌شد اما من از کارم پشيمان نيستم چون وظيفه‌ام را در برابر ايشان انجام داده‌ام. من آدمي نيستم که بخواهم با منتشر کردن عکس براي خودم لايک جمع کنم.»

 

صحبت هاي سام مشايخي پس از انتشار عکس ها

 

بعد از انتشار عکس‌ها، صحبت‌هايي از سوي سام مشايخي، فرزند جمشيد مشايخي مطرح شد. او گفته بود که قلباً از ديدن اين تصاوير ناراحت هستم. نکته تلخ اين عکس نگاه پدرم به چشم‌هاي ملاقات‌کنندگانش است در حالي که چشم آنها به دوربين دوخته شده است.

 

سام مشايخي چند روز قبل ويديويي منتشر کرد و از هنرمنداني که به عيادت پدرش رفتند، تشکر کرد:

 

«توقع دارم شرايط پدر را درک کنند و با انتشار اين چنين عکس‌هايي باعث نگراني بيشتر نشوند. من منظورم عکس خاصي است که احتمالا همه آن را ديده‌اند و مي‌دانم تا زماني که عمر داشته باشم و آن عکس را ببينم حالم بد مي‌شود و دلگير مي‌شوم وگرنه ديگر عکس‌ها عالي است.»

 

البته هنوز معلوم نيست کسي به عنوان مدير برنامه اين کار را توصيه کرده يا شخصي که عکس‌ها و به ويژه آن عکس تاريخي را گرفته کيست اما تا همين جا داستان اين است که هنرمنداني که حالا مورد هجمه‌اند مي‌خواستند ثواب کنند اما کباب شدند.

 

جمشید مشایخی زادۀ 5 آذر ماه ، سال 1313 در شهر تهران، بازیگر است. دارای تحصیلات ناتمام در رشته تئاتر است از بازیگران پرکار قبل از انقلاب است، سفیر سلامت و بینایی می باشد و نشان درجه یک فرهنگ و هنر را گرفته است. اصالت استاد به تنکابن مازندران بر میگردد.

 

پشت پرده عکس بازیگران با جمشید مشایخی در بیمارستان

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره