وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پنج نویسنده مشهور دنیا را بشناسید

پنج نویسنده مشهور دنیا را بشناسید
نشریه فوربس به سنت هر سال خود 100 چهره مشهور قدرتمند را معرفی کرد که در ادامه با پنج نویسنده قدرتمند اول این فهرست آشنا می‌شوید که بسیار جالب است.

1. ای. ال. جیمز
این نویسنده با نوشتن رمان «Fifty Shades of Grey» به شهرت رسید و بعد دو دنباله بر آن نوشت. سال گذشته جدا از فروش حیرت‌انگیز این کتاب به صورت چاپی و الکترونیک، خبر ساخت اقتباس سینمایی آن بسیار داغ بود. درآمد جیمز در سال گذشته 95 میلیون دلار بود و در فهرست کلی در رتبه چهل و دوم است و از نظر درآمد در میان 100 نفر در رتبه سوم است.

2. جیمز پترسن
پترسن یکی از پرکارترین نویسندگان این روزهای آمریکاست که بطور میانگین سالی 20 کتاب می‌نویسد، و برخی را با کمک نویسندگان دیگر می‌نویسد. درآمد او در سال گذشته 91 میلیون دلار بود و به عبارت دیگر در میان 100 نفر از نظر درآمد رتبه ششم داشت. او در رتبه چهل و چهارم فهرست نهایی است.

3. استفن کینگ
کینگف سلطان ادبیات دلهره امسال با رمان «سرزمین لذت» به عرصه ادبیات بازگشته و سال گذشته خبر انتشار این رمان بسیار داغ بود. درآمد کینگ جدا از فروش کتاب‌هایش، درآمده حاصله او از حق اقتباس سینمایی و تلویزیونی آثارش است. درآمد کینگ در سال گذشته 20 میلیون دلار بود و در فهرست نهایی در رتبه هفتاد و پنجم قرار گرفت.

4. جی. کی. رولینگ
خالق مجموعه «هری پاتر» سال گذشته به لطف رمان جدیدش «جای خالی تصادفی» دوباره سوژه داغ دنیای رسانه‌ها بود. از طرفی مجموعه رمان‌های «هری پاتر» و همچنین پارکی که با الهام از آنها ساخته شده همچنان برای او سودآور هستند. رولینگ سال گذشته 13 میلیون درآمد داشت و در فهرست نهایی در رتبه هشتاد و دوم قرار گرفت.

5. سوزان کالینز
شهرت کالینز به مجموعه رمان‌های «بازی‌های گرسنگی» است که تا چند ماه دیگر اقتباس سینمایی قسمت دوم آن روی پرده می‌رود. سه‌گانه کالینز به لطف فروش این فیلم و شهرتش، دوباره با استقبال کتابخوانان روبرو شده‌اند. این سه‌گانه در سال گذشته 27.7 میلیون نسخه فروش داشته است. درآمد سال گذشته کالینز 55 میلیون دلار بوده و رتبه‌اش در فهرست نهایی هشتاد و هفتم است.