وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پوست شفاف با این ماسک های عجیب و غریب (عکس)

پوست شفاف با این ماسک های عجیب و غریب (عکس)

پوست شفاف با این ماسک های عجیب و غریب (عکس)

 

به گزارش ایران ناز پوست صورت برای عده ای چنان از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که  حاضرند به هر ترتیب ممکن پوستی لطیف برای خودشان ایجاد کنند حتی با استفاده از ماسک های عجیب و غیره.

 

پوست شفاف با این ماسک های عجیب و غریب (عکس)

 

استفاده از ماسک های مختلف و عجیب یکی از این روش ها برای زیبا کردن پوست است.

 

شاید باورش کمی سخت باشد که عده ای در دنیا هستند که از طلای 24 عیار برای شفافیت بخشیدن به پوست خود استفاده می کنند و این تنها یک مورد از عجیب ترین روش های زیبا کردن پوست است.

 

سیلی درمانی

 

سیلی درمانی

 

یک زوج تایلندی به تازگی شغلی جدید برای خودشان دست و پا کرده اند. آن ها در بخشی از منطقه سنتی بانکوک به طور حرفه ای سیلی درمانی می کنند.

 

آن ها برای هر 15 دقیقه 350 دلار هزینه می گیرند و این روزها افراد بسیاری به  پیش آن ها می آیند تا بتوانند کمی از چین و چروک های صورتشان را از بین ببرند.

 

روش فضولات پرندگان

 

روش فضولات پرندگان ، پوست شفاف با این ماسک های عجیب و غریب (عکس)

 

در ژاپن بدبوترین روش برای داشتن  پوستی شفاف را می توانید تجربه کنید جایی که مردم پوست خودشان را به دست افرادی می سپارند که با فضولات پرندگان کار می کنند.

 

در این روش بد بو فضولات پرنده را با برنج و سبوس ترکیب می کنند و برای از بین بردن چین و چروک روی پوست می مالند. برخی عقیده دارن این روش حتی می تواند طراوت  پوست را بیشتر کند.

 

روش صورت آتشین

 

روش صورت آتشین

 

یکی از روش های عجیب و نوی شفاف کردن پوست صورت را می توانید درچین ببینید. در این روش ماسکی از مواد مختلف روی صورت قرار داده می شود سپس پارچه ای آغشته به الکل را روی ان می گذراند.

 

برای بهتر نتیجه دادن این روش پارچه ماسک را اتش می زنند تا بهتر جذب پوست می شود. دراین روش پوست صورت به طرز خارق العاده ای شفاف می شود اما باید خطراتی مانند سوختن ناگهانی را به جان خرید

 

ماسک طلا

 

ماسک طلا ، پوست شفاف با این ماسک های عجیب و غریب (عکس)

 

پس از بدبوترین و عجیب ترین روش نوبت به گران ترین روش زیبایی پوست می رسد.روشی که اینبار در فلوریدای آمریکا می توانید ان را تجربه کنید.

 

در این روش مقدار کمی طلا را با ماسک های عادی ترکیب می کنند تا باعث لطافت و شفافیت بیشتر پوست گردد.البته اکثر کسانی که از این روش استفاده کرده اند آن را تقریبا بی اثر می دانند.

 

و فقط کاراییش در مورد ثروتمندانی است که نمی دانند پولشان را کجا خرج کنند از طلای 24 عیار در ماسک صورتشان استفاده می کنند.

 

روش صورت خون آشام

 

روش صورت خون آشام

 

در این روش که چند سالی است در امریکا باب شده است خون را از بازوی شخص متقاضی می گیرند و به صورتش تزریق می کنند.

 

این روش یه خاطر اینکه که صورت بسیار زخمی و خون الود می شود به روش خون آشام معروف شده است.

 

هنرپیشه های تلویزیونی بیشتر متقاضی استفاده از این روش برای شفاف کردن پوست صورتشان هستند که البته مانند روش قبل تاثیر چندانی نداشته است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره