وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید

با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید

با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید

 

گروه فرهنگی ایران ناز: داشتن ثروت و پول زیاد به خودی خود چیز بدی نیست و میتواند سر منشأ خیر و برکت باشد. اما از طرف دیگه همه چیز در ثروت و پول خلاصه نمیشود و نباید اسیر طلا و اسکناسهای کاغذی و تعداد صفرهای حساب‌های بانکی خود و یا دیگران شویم.

 

10- دیوید کوک (David Koch)

 

با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید

 

دیوید همیلتون کوک یا به اختصار دیوید اچ. کوک، برادر چارلز کوک بوده و مانند او یکی از موفق‌ترین تاجرهای آمریکایی است که البته مدرک مهندسی شیمی داشته و به فعالیت‌های سیاسی هم علاقه‌مند است.

 

او در سال ۱۹۷۰ به شرکت خانوادگی صنایع کوک پیوست. این شرکت خوشه‌ای، در حال حاضر به عنوان دومین شرکت خصوصی بزرگ ایالات متحده به شمار می‌رود. او در سال ۱۹۸۳ به همراه برادر بزرگترش؛ چارلز، یکی از دو مالک صنایع کوک شد و هم‌ اکنون به عنوان نایب رئیس اجرایی این شرکت فعالیت می‌کند.

 

علاوه بر فعالیت‌های اقتصادی، دیوید کوک در امور خیریه نیز حضور گسترده‌ای دارد تا جایی که او را یکی از «بخشنده‌ترین ولی غیر خودنماترین نیکوکاران آمریکایی» توصیف کرده‌اند. دارایی دیوید کوک در حال حاضر حدود 48.5 میلیارد دلار است.

 

9- چارلز کوک (Charles Koch)

 

با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید

 

چارلز جی. کوک یکی از موفق‌ترین تجار و کارآفرینان آمریکایی بوده و در حال حاضر یکی از دو مالک، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل اجرایی شرکت صنایع کوک است. برادرش دیوید اچ. کوک نیز نایب رئیس اجرایی شرکت است.

 

چارلز و دیوید هر کدام ۴۲ درصد از سهام شرکت را دارا هستند. چارلز جی. کوک فرزند ارشد فرد سی. کوک، بنیانگذار شرکت صنایع کوک، از اعضای خانواده کوک و یکی از ابداع‌کنندگان روش نوین پالایش بنزین است. بنا به آخرین برآوردهای انجام شده، دارایی کوک در حال حاضر چیزی در حدود 48.5 میلیارد دلار است.

 

8- مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg)

 

با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید

 

مارک زاکربرگ با نام کامل “مارک الیوت زاکربرگ” یکی از معروف‌ترین برنامه‌نویس‌های رایانه‌‌ای جهان است. او زمانی که دانشجوی دانشگاه هاروارد بود با کمک تعدادی دیگر از دانشجویان علوم کامپیوتر این دانشگاه اقدام به تأسیس شبکه اجتماعی فیسبوک کرد.

 

وی به سرعت به یکی از موفق‌ترین افراد فعال در حوزه فناوری اطلاعات بدل شد. او اکنون به عنوان مدیر اجرایی فیس‌بوک فعالیت می‌کند و به ادعای مجله فوربس مجموع دارایی‌های وی در حال حاضر حدوداً 53.7 میلیارد دلار است.

 

7- لری الیسون (Larry Ellison)

 

با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید

 

لارنس ژوزف الیسون مشهور به لری الیسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل فعلی شرکت اوراکل است که در زمینهٔ نرم‌افزارهای پایگاه داده، شرکتی صاحب نام به شمار می‌رود. الیسون استعداد زیادی در ریاضیات داشت و در جوانی برای شرکت امپکس (Ampex) کار می‌کرد.

 

یکی از پروژه‌های او پایگاه داده‌ای برای سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) بود که او آن پروژه را اوراکل نامید. الیسون در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۰۳ با ملانی کرافت، نویسندهٔ داستان‌های عاشقانه، ازدواج کرد.

 

در مراسم ازدواج، بهترین دوست الیسون، مدیرعامل شرکت رایانه‌ای اپل، استیو جابز، عکاس رسمی بود! بد نیست بدانید که خانم کرافت، همسر چهارم الیسون است و او یک پسر و یک دختر از همسران قبلی‌اش دارد. به ادعای فوربس دارایی الیسون چیزی در حدود 59.1 میلیارد دلار است.

 

6- آمانسیو اورتگا (Amancio Ortega)

 

با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید

 

آمانسیو اورتگا، تاجر اسپانیایی است که عمده شهرت خود را مدیون فعالیت در صنعت مد و تأسیس شرکت ایندیتکس می‌باشد. اورتگا در حال حاضر مالک و مؤسس فروشگاه‌های زارا، برشکا، پول اندبر، ماسیمو دوتی و دولسی گابانی بوده و حدوداً ده برند و فروشگاه خرده‌فروشی پوشاک دیگر را نیز تحت تملک خود دارد.

 

میزان دقیق دارایی‌های اورتگا نامشخص است، اما مجله فوربز در آخرین رتبه‌بندی خود که مربوط به انتهای سال 2018 است، دارایی او را 60 میلیارد دلار برآورد کرده است. اورتگا در حال حاضر با همسر دوم خود در یک آپارتمان در مرکز شهر لاکرونیا در اسپانیا زندگی می‌کند.

 

5- کارلوس اسلیم (Carlos Slim)

 

با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید

 

کارلوس اسلیم، بازرگان و سرمایه‌دار مکزیکی لبنانی‌تبار است، که نقش عمده‌ای در صنایع ارتباطی در مکزیک و آمریکای لاتین دارد. وی مالک شرکت‌های گروپو کارسو، آمریکا موویل، تلمکس، سانبورنز و تل‌سل محسوب می‌شود اما علت اصلی رسیدن او به ثروت افسانه‌ای خرید تلمکس، در فرایند خصوصی‌سازی از دولت مکزیک بوده است.

 

در این معامله که گفته می‌شود زد و بند هم در آن صورت گرفته، مبلغ معامله با تأخیر و از ناحیه درآمد شرکت مزبور پرداخت شده است! طبق بررسی‌های مجله فوربس دارایی اسلیم در حال حاضر چیزی در حدود 62.4 میلیارد دلار است.

 

4- برنار آرنو (Bernard Arnault)

 

با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید

 

برنار آرنو، تاجر، کارآفرین و کلکسیونر آثار هنری و اهل کشور فرانسه است. به گفته مجله فوربز، آرنو با دارایی خالص 69.8 میلیارد دلاری تا اول سال 2019، ثروتمندترین فرد در اروپا و چهارمین فرد ثروتمند جهان می‌باشد.

 

برنار پس از فارغ التحصیلی به عنوان مهندس عمران در سال ۱۹۷۱، به شرکت ساختمان‌سازی و املاک پدری پیوست و در سال ۱۹۷۶ پدرش را قانع کرد، که با بخش تولیدی شرکت به مبلغ ۴۰ میلیون فرانک، تسویه حساب کرده و تمرکز شرکت را، به معاملات املاک معطوف کند.

 

شرکت جدید با تغییر نام به فعالیت در حوزه اداره اقامتگاه‌های مسافرتی، با امکانات خاص، وارد گردید. برنارد در سال ۱۹۷۹ جانشین پدرش در جایگاه ریاست این شرکت شد.

 

برنار آرنو در سال ۱۹۸۱ و پس از روی کار آمدن فرانسوا میتران، رئیس جمهور وقت فرانسه، به ایالات متحده مهاجرت کرد و شرکت فرینل (شرکت پدری) را در آنجا تأسیس نمود.

 

البته سه سال بعد، زمانی که سوسیالیست‌های فرانسه، به رویکرد اقتصادی محافظه کارانه‌تر تغییر رویه دادند، وی دوباره به فرانسه بازگشت و اکنون به عنوان مدیر عامل بزرگ‌ترین شرکت کالاهای لوکس جهان به نام LVMH مشغول به فعالیت است.

 

3- وارن بافت (Warren Buffett)

 

با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید

 

وارن بافت، یکی از کارآفرینان، بازرگانان و سرمایه‌گذاران بزرگ آمریکایی است، که به‌عنوان موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم شناخته می‌شود. او هم‌اکنون به عنوان مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway) فعالیت می‌کند.

 

وی همچنین دارای سهام قابل توجهی در شمار زیادی از شرکت‌ها می‌باشد، که مشهورترین آنها عبارتند از: ولز فارگو، کوکاکولا، آمریکن اکسپرس و آی‌بی‌ام. او دو قانون مهم دارد.

 

اول: پول خود را از دست ندهید و قانون دوم: قانون اول را فراموش نکنید! در انتها بد نیست اشاره کنیم که وارن بافت از مخالفان سرسخت سرمایه‌گذاری در بیت کوین محسوب می‌شود. سرمایه کنونی وارن بافت چیزی در حدود 80.8 ملیارد دلار برآورد شده است.

 

2- بیل گیتس (Bill Gates)

 

با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید

 

ویلیام هنری بیل گیتس که همه ما او را با نام کوتاه بیل گیتس می‌شناسیم، در سال ۱۹۷۵ با مشارکت پل آلن شرکت مایکروسافت را بنا نهاد.

 

گیتس با تولید سیستم عامل ویندوز تحولی عظیم در صنعت فناوری اطلاعات ایجاد کرده و به چنان محبوبیتی دست پیدا کرد که در حال حاضر نیز بسیاری از افراد، رایانه‌های شخصی را تنها به واسطه ویندوز می‌شناسند!

 

گیتس از ابتدای تأسیس مایکروسافت، تا سال ۲۰۰۰ به مدت ۲۵ سال، به‌ عنوان مدیرعامل این شرکت فعالیت کرد و در دو دهه گذشته همواره جزو یکی از ثروتمندترین و قدرتمندترین افراد جهان شناخته می‌شد. دارایی بیل گیتس در حال حاضر چیزی در حدود 94.9 میلیارد دلار است.

 

1- جف بزوس (Jeff Bezos)

 

با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید

 

جف بزوس 54 ساله، مؤسس شرکت آمازون، بزرگترین شرکت خرده‌فروشی آنلاین در جهان، است. وی یکی از موفق‌ترین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران آمریکایی در یکی دو دهه گذشته به حساب می‌آید که عمده شهرت و البته ثروت خود را مدیون آمازون است.

 

درست است که در حال حاضر راه‌اندازی یک خرده فروشی آنلاین به عنوان کاری درآمدزا و پرسود، بر کسی پوشیده نیست اما بد نیست بدانید که در سال 1995 و زمان تأسیس آمازون چنین کاری یک ریسک محسوب می‌شد.

 

در آن زمان کسی فکرش را هم نمی‌کرد که در آینده چه تحولات عظیمی در زمینه خرید و فروش آنلاین، به وقوع خواهد پیوست. مجله فوربس دارایی جف بزوس را تا آخر سال 2018 برابر 136.4 میلیارد دلار برآورد کرده است.

 

پولدارترین مردان جهان ، با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره