وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پیدا شدن 255 جسد در سواحل لیبی

پیدا شدن 255 جسد در سواحل لیبی

پیدا شدن 255 جسد در سواحل لیبی

 

به گزارش ایران ناز به نقل از خبرگزاری فرانسه، هلال احمر لیبی افزوده است: اجساد این مهاجران غیرقانونی بر روی صخره های ساحلی شناور بودند. هنوز مشخص نیست این افراد چه زمان در آب های لیبی غرق شدند. درهمین حال گارد ساحلی لیبی از نجات دستکم 148 نفر از 19 زن و چهار کودک در نزدیکی سواحل این کشور خبر داد.

 

براساس اعلام گارد ساحلی لیبی، اغلب این مهاجران از اتباع کشورهای کامرون، سودان، سنگال و مالی بودند که در دریای مدیترانه گرفتار شدند.گارد ساحلی ایتالیا پیش تر گفته بود: حدود 8 هزار و پانصد پناه جو در 48 ساعت گذشته در آب های دریای مدیترانه نجات یافته و اکنون در مسیر رسیدن به بنادر ایتالیا هستند.

 

از آغاز سال 2017 میلادی شمار پناه جویانی که وارد اروپا شده اند به بیش از 83 هزار نفر می رسد که 85 درصد آنها وارد خاک ایتالیا شدند درحالی که شمار آنها در مدت مشابه در سال گذشته به حدود 216 هزار نفر می رسید.

 

با فرارسیدن فصل تابستان و بهبود شرایط جوی و دریایی، همواره شمار بیشتری از پناه جویان که از فقر و جنگ ها فرار کرده اند ، به امید یک زندگی بهتر، دست به سفری پرمخاطره به سوی اروپا از طریق دریای مدیترانه، که دیگر تبدیل به گورستان پناه جویان شده است، می زنند.

 

بسیاری از این پناه جویان در مسیر خطرناک دریایی جان خود را از دست می دهند و بسیاری نیز نجات یافته و به ایتالیا منتقل می شوند، اما اغلب آنها پس از رسیدن به این کشور به خاطر نبود شرایط مناسب مایوس شده و تلاش می کنند تا خود را به شمال اروپا برسانند.به امید رهایی از این شرایط اسفناک..

 

پیدا شدن 255 جسد در سواحل لیبی