وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پیراهن سفید یا مشکی مجلسی مردانه

پیراهن سفید یا مشکی مجلسی مردانه

پیراهن سفید یا مشکی مجلسی مردانه

 

برخی از آقایان ترجیح می‌دهند از رنگ‌های تیره ماننده مشکی استفاده کنند، چرا که این رنگ‌ دیرتر کثیف و چروک می‌شود و مجلسی و شیک‌تر است.

 

پیراهن سفید یا مشکی مجلسی مردانه

 

برخی دیگر از آقایان هنگام خرید پیراهن مردانه رسمی سعی می‌کنند از پیراهن‌های تیره پرهیز کرده و پیراهن‌ مردانه مشکی را در مراسم‌هایی مانند ختم و عزا به تن کنند. اکثر این آقایان چند دست پیراهن سفید در کمد خود دارند.

 

با این حال پیراهن مردانه مجلسی سفید و مشکی از دسته پیراهن‌های مردانه‌ای است که حتی در مدل‌های تکراری در کمد هر مردی پیدا می‌شود.

 

بنابراین اگر داخل کمد آقایی را دیدید که پر از لباس مشکی و سفید مجلسی و تکراری بود، تعجب نکنید!

 

از نگاه آقایان هر پیراهن مشکی و سفید یک ویژگی منحصر‌به‌فرد خود را دارد و با پیراهن‌های دیگر متفاوت است.

 

چرا پیراهن مردانه مشکی؟

 

پیراهن سفید یا مشکی مجلسی مردانه

 

اکثر آقایانی که مدل پیراهن مردانه مشکی را به رنگ‌های دیگر پیراهن رسمی ترجیح می‌دهند، بر انتخاب خود ثابت قدم هستند و کم‌تر سراغ پیراهن رسمی سفید یا رنگی می‌روند.

 

پیراهن مشکی مزیت‌های بسیاری دارد. این پیراهن چرک‌تاب نیست و معمولا کثیفی و لکه پیراهن شما را نشان نمی‌دهد و در صورتی که پیراهن مجلسی مشکی‌تان چروک شود، کم‌تر به چشم می‌آید.

 

همچنین اگر طرفدار پیراهن مشکی مجلسی هستید می‌توانید با شلوار جین سرمه‌ای یا آبی و شلوار پارچه‌ای یا شلوار کتان مردانه خاکی، شتری یا قهوه‌ای سِت کنید.

 

انتخاب رنگ شلوار یا حتی کت و شلوار مجلسی شما به مراسم یا شرایطی که در آن حضور دارید، بستگی دارد.

 

در این صورت می‌توانید پیراهن مشکی را با کت و شلوار مشکی سِت کنید و یک استایل مردانه مجلسی داشته باشید یا می‌توانید با رنگ‌هایی مانند سبز یشمی، طوسی و سرمه‌ای سِت کنید و یک استایل متفاوتی داشته باشید.

 

یک تحقیقی روی رنگ پیراهن‌ها و تاثیر ناخودآگاه آن بر ذهن مردم انجام شده است.

 

بر طبق آمار، افرادی که آقایان را در پیراهن رسمی مشکی می‌بینند، در ناخودآگاه خود و بدون شناخت قبلی، احساس اسرارآمیز، جدی و حتی ثروتمند بودن نسبت به این آقایان دارند.

 

بنابراین با خیال راحت در مراسم عروسی، مهمانی‌های رسمی، مهمانی‌های غیر رسمی و حتی در اداره از پوشیدن پیراهن مردانه مجلسی مشکی نترسید و در خرید پیراهن مردانه مجلسی مشکی خود نگران نباشید.

 

چرا پیراهن مردانه سفید؟

 

پیراهن سفید یا مشکی مجلسی مردانه

 

در مقابل آقایانی که پیراهن مشکی را به هر رنگی ترجیح می‌دهند، آقایانی هستند که به پیراهن مردانه مجلسی سفید علاقه بسیاری دارند و پیراهن مشکی را رنگی غمگین تصور می‌کنند.

 

اگر شما جزء آقایانی هستید که به پیراهن رسمی سفید مردانه علاقه دارند، باید کمی به تمیزی پیراهن‌تان توجه بیشتری کنید، چرا که پیراهن رسمی سفید مردانه چرک تاب است و هر گونه کثیفی ناشی از تعریق، دوده و گرد و خاک را نشان می‌دهد.

 

علاوه بر این، اتو زدن پیراهن‌ سفید رسمی، یکی از برنامه‌های ثابت روزانه آقایانی است که به رنگ روشن و سفید علاقه دارند.

 

یکی از مزیت‌های پیراهن مجلسی مردانه سفید این است که هر کسی را تحت تاثیر تمیزی و شیک بودن شما قرار می‌دهد.

 

به همین دلیل آقایانی که اهل تجارت و کارهای اداری هستند، بیشتر پیراهن سفید رسمی به تن می‌کنند تا احساس نظم، قدرت و شیک بودن خود را به دیگران القا کنند.

 

هر مردی حداقل یک پیراهن رسمی سفید در کمد خود دارد که معمولا در مراسم‌های رسمی و اداری به تن می‌کند.

 

بنابراین نیازی نیست نگران خرید پیراهن مردانه مجلسی سفید باشید، چرا که این مدل پیراهن مردانه بهترین سرمایه و انتخاب در کمد شما خواهد بود.

 

پیراهن سفید مردانه یک استایل کلاسیک است که با هر رنگ کت و شلواری سِت می‌شود، بنابراین نیازی نیست نگران رنگ شلوار تک یا کت و شلوارتان باشید.

 

شما می‌توانید پیراهن سفید را با کت و شلوار مشکی، زرشکی، آبی و… سِت کنید. تنها با یک پیراهن رسمی سفید مردانه می‌توانید یک استایل اسپرت یا یک استایل مجلسی خاص داشته باشید.

 

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های خوشتیپ بودن آقایان، سِت کردن پیراهن مردانه مجلسی به همراه شلوار جین است.

 

این مدل استایل مناسب آقایانی است که پاهای لاغر و باریک‌تری دارند. شما می‌توانید پیراهن سفید رسمی و شلوار جین را به همراه کفش کتانی و نیم بوت مردانه یا کاپشن مردانه بپوشید.

 

با این حال کلاسیک‌ترین و مرسوم‌ترین استایل مجلسی، پوشیدن پیراهن مردانه سفید رسمی به همراه کت و شلوار مشکی است.

 

این استایل سال‌ها پا برجا بوده و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. همچنین آقایان در سایزهای متفاوت می‌توانند استایل خود را با پیراهن سفید و کت و شلوار خاص کنند.

 

اگر می‌خواهید بین استایل اسپرت و استایل مجلسی یک گزینه را انتخاب کنید، باید به شرایط و موقعیت توجه کنید.

 

برای مثال کت و شلوار مناسب مراسم رسمی و اداری است و استایل اسپرت مردانه مناسب مهمانی و قرارهای غیررسمی است.