وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پیشرفته ترین و شیک ترین هتل های دنیا (عکس)

پیشرفته ترین و شیک ترین هتل های دنیا (عکس)

پیشرفته ترین و شیک ترین هتل های دنیا (عکس)

 

در حال حاضر هتل‌های مختلفی در جهان وجود دارند که برای جذب مشتری بیشتر خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند، اما برخی از هتل‌ها هم وجود دارند که با استفاده از تکنولوژی، خدمات متفاوتی را برای مشتریان فراهم می‌کنند که بسیار هیجان‌انگیز و جالب خواهد بود.

 

برای مثال بعضی از هتل‌ها با ربات به مشتریان سرویس می‌دهند یا در برخی از هتل‌ها می‌توان در زیر آب استخر‌ها نیز به آهنگ گوش داد.در این مطلب لیستی از پیشرفته‌ترین هتل‌های جهان را می‌بینید که در ادامه با ایران ناز همراه باشید و با هر یک از این هتل‌های جذاب آشنا می‌شویم.

 

۱. هتل دبلیو سنگاپور

 

پیشرفته ترین و شیک ترین هتل های دنیا (عکس)

 

هتل دبلیو سنگاپور در محله اقامتگاه ساحلی جزیره سنتوسا (Sentosa) قرار دارد. این هتل ۲۴۰ اتاق دارد که استخر‌های آن به بلندگو‌های پیشرفته‌ای مجهز هستند و در زیر آب تجربه هیجان‌انگیزی را برایتان فراهم می‌کنند. در کنار استخر‌های این هتل کابین‌هایی قرار دارد که مجهز به آیپد هستند و می‌توانید در آن، آهنگ‌های محبوبتان را گوش کنید.

 

همچنین هتل دبلیو سنگاپور دارای سوییت‌های ویژه‌ای است که مشتریان می‌توانند در آن یک دی جی اختصاصی داشته باشند. اتاق‌های کنفرانس هتل دبلیو سنگاپور از تکنولوژی‌هایی نظیر پخش موسیقی در لحظه، افشاندن عطر‌های خاص در فضا و نورافشانی با لامپ‌های LED بهره می‌برد. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل ۴۱۸ تا ۸۳۴ دلار است.

 

۲. هتل ان اچ کالکشن برلین فریدریکستراس

 

پیشرفته ترین و شیک ترین هتل های دنیا (عکس)

 

افرادی که به مسافرت‌های کاری می‌روند، هتل ان اچ بهترین گزینه برای آن‌ها محسوب می‌شود. این هتل دارای شعبه‌های پرطرفداری است که شعبه ان اچ کالکشن برلین فریدریکستراس جزء محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود و دیگر شعبه‌های این هتل در شهر‌های میلان و بارسلونا قرار دارند.

 

این هتل برای جلسه‌های کاری و کنفرانس‌ها از تکنولوژی‌های خاصی مانند نمایش تصاویر سه بعدی بهره می‌برد. هتل ان اچ برای برطرف کردن خستگی مسافران خود خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته است؛

 

در واقع شما می‌توانید درخواست کنید تا در اتاق شما ساز‌های موسیقی نظیر گیتار و کیبورد نواخته شود. همچنین این هتل دارای ۲۶۸ اتاق و ۱۰ اتاق کنفرانس است که پذیرای ۳۵۰ مهمان خواهند بود. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل ۱۵۱ تا ۳۱۵ دلار است.

 

۳. هتل سیلکن پوئرتا امریکا

 

پیشرفته ترین و شیک ترین هتل های دنیا (عکس)

 

اگر قصد سفر به شهر مادرید را دارید، می‌توانید یکی از پیشرفته‌ترین هتل‌های جهان را انتخاب کنید. هتل سیلکن پوئرتا امریکا (Silken Puerta América) دارای استاندارد‌های معماری ویژه‌ای است. این هتل از ۱۲ طبقه تشکیل شده که ۹ تن از برجسته‌ترین معماران دنیا برای هر طبقه از آن طرح به‌خصوصی را به‌کار برده‌اند و حتی جزئیات این هتل نیز به خوبی طراحی شده است. این هتل دارای ۳۱۵ اتاق است و اتاق‌های کنفرانس آن بیش از هزار نفر را در خود جای می‌دهند. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل ۱۱۲ تا ۲۷۵ دلار است.

 

۴. هتل پنینسولا توکیو

 

پیشرفته ترین و شیک ترین هتل های دنیا (عکس)

 

هتل پنینسولا (Peninsula) به دلیل داشتن فضایی تکنولوژیک بدون شک جزو پیشرفته‌ترین هتل‌های جهان شناخته می‌شود. این هتل از ۳ هزار ایستگاه رادیوی اینترنتی بهره می‌برد و از دیگر امکانات آن می‌توان به گوشی‌های موبایل بی‌سیم سازگار با اسکایپ، پد‌های لمسی، خشک کن لاک ناخن و بازی پوکمون گو اشاره کرد. این هتل دارای ۳۱۴ اتاق مهمان و ۱۰ اتاق پذیرایی است و حداکثر می‌تواند پذیرای ۲۵۰ مهمان باشد. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل ۸۳۵ تا ۱۴۵۰ دلار است.

 

۵. یوتل نیویورک سیتی

 

پیشرفته ترین و شیک ترین هتل های دنیا (عکس)

 

هتل یوتل نیویورک سیتی (The Yotel New York City) به امکاناتی نظیر کیوسک تحویل اتاق، تخت‌های هوشمند و سیستم تهویه مطبوع با سنسور حرکت مجهز است و یکی از پیشرفته‌ترین امکانات این هتل، وجود ربات یوبوت است.

 

مسافران می‌توانند وظیفه نگهداری وسایل خود را به این ربات محول کنند تا آن را در محفظه‌ای مخصوص نگهداری کند و بر اساس کد مخصوص و نام‌خانوادگی خود می‌توانید وسایلتان را دریافت کنید. هتل یوتل نیویورک سیتی دارای ۶۶۹ اتاق مهمان است و در اتاق‌های کنفرانس آن بیش از ۴۰۰ نفر جای می‌گیرند. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل ۱۰۹ تا ۸۸۹ دلار است.

 

۶. هتل اکلستون اسکوئر لندن

 

پیشرفته ترین و شیک ترین هتل های دنیا (عکس)

 

هتل اکلستون اسکوئر (Eccleston Square) در شهر لندن قرار دارد و برای مسافران خود امکاناتی، چون پد لمسی کنترل موسیقی و روشنایی، دوش‌های دیواری هوشمند، تلویزیون‌های صفحه تخت در آینه‌های حمام و آیپاد‌هایی برای کنترل سیستم‌های مختلف را ارائه می‌کند. هتل اکلستون اسکوئر دارای ۳۹ اتاق است و اتاق‌های کنفرانس آن گنجایش حدود ۱۴ تا ۳۰ نفر را دارد. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل ۲۵۸ تا ۳۷۹ دلار است.

 

۷. الافت کاپرتینو کالیفرنیا

 

پیشرفته ترین و شیک ترین هتل های دنیا (عکس)

 

هتل الافت کاپرتینو (Aloft Cupertino) به دلیل امکانات ویژه‌ای که ارائه می‌دهد بدون شک جزو پیشرفته‌ترین هتل‌های جهان محسوب می‌شود. این هتل به امکاناتی نظیر آشپزخانه رباتیک، ربات‌های تحویل‌دهنده حوله در استخر، ربات‌های هشدار دهنده و ربات‌های هدایت‌کننده آسانسور مجهز است. هتل الافت کاپرتینو دارای ۱۳ اتاق است که هر اتاق از تلویزیون اپل و مبلمان با کیفیت بالا بهره می‌برد. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل ۴۲۶ تا ۵۶۹ دلار است.

 

۸. هتل کپسولی پنهانگ

 

پیشرفته ترین و شیک ترین هتل های دنیا (عکس)

 

هتل کپسولی پنهانگ دارای ۱۷ کپسول پیشرفته است که از امکاناتی نظیر ربات‌های پیش خدمت، ربات دربان، سطوح نئونی و سطوح شیشه‌ای برخوردار است. هزینه اقامت هر شب برای هر کپسول در این هتل ۱۴ دلار است.

 

۹. بلوآپ هال ۵۰۵۰

 

پیشرفته ترین و شیک ترین هتل های دنیا (عکس)

 

هتل بلوآپ هال ۵۰۵۰ (Blow Up Hall ۵۰۵۰) در کشور لهستان قرار دارد و در طراحی آن از طرح‌های هنرمندانه و تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است. زمانی که در این هتل پذیرش می‌شوید، یک گوشی آیفون به شما داده می‌شود که حاوی کد دیجیتالی است و با آن می‌توانید وارد اتاقتان شوید. هتل بلوآپ هال دارای ۲۲ اتاق است که در اتاق‌های کنفرانس آن بیش از ۴۰۰ نفر جای می‌گیرند. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل ۱۴۳ تا ۲۶۶ دلار است.

 

۱۰. هتل ۱۰۰۰ سیاتل

 

پیشرفته ترین و شیک ترین هتل های دنیا (عکس)

 

هتل ۱۰۰۰ سیاتل دارای امکانات پیشرفته‌ای است که به دلیل همین ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، جزو پیشرفته‌ترین هتل‌های جهان شناخته می‌شود. مسافران در هر یک از اتاق‌های این هتل می‌توانند درجه حرارت اتاق، نوع موسیقی و نوع عطر را انتخاب کنند.

 

همچنین این هتل دارای اتاق گلف شبیه‌سازی شده است. هتل ۱۰۰۰ سیاتل دارای ۱۲۰ اتاق است که هر یک از این اتاق‌ها به اشعه مادون قرمز مجهز هستند و حضور مهمان‌ها را به نیرو‌های خدماتی هشدار می‌دهند تا سرویس‌های مناسب را ارائه کنند. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل ۳۹۵ تا ۱۱۹۵ دلار است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره