وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پیشنهاد 18+ بازیکنان لیورپول به کینسی ولانسکی جیمی جامپ فوتبال

پیشنهاد 18+ بازیکنان لیورپول به کینسی ولانسکی جیمی جامپ فوتبال

پیشنهاد 18+ بازیکنان لیورپول به کینسی ولانسکی جیمی جامپ فوتبال

 

کینسی ولانسکی زن جیمی جامپ فینال لیگ قهرمانان که با لباس بدن نما به میانه زمین مسابقه فینال دویده بود دست به افشاگری زد و گفت: بازیکنان لیورپول بهم پیام دادند!

 

کینسی ولانسکی که با پریدن وسط بازی لیورپول و تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان اروپا حسابی به شهرت رسیده و فالورهای پیج اینستاگرامش بسرعت افزایش یافته است درباره این تصمیمش صحبت کرد

 

پیشنهاد 18+ بازیکنان لیورپول به کینسی ولانسکی جیمی جامپ فوتبال

 

کینسی ولانسکی جیمی جامپ لیگ قهرمانان

 

تماشاگری که در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به درون زمین پرید می گوید که از هیچ چیز پشیمان نیست و این اتفاق باعث شد تا بتواند در سن 30 سالگی از کار بازنشسته شود چرا که به اندازه کافی درآمد کسب خواهد کرد.

 

کینسی ولانسکی 22 ساله با لباسی که یک سایت را تبلیغ می کرد، در حین فینال لیگ قهرمانان اروپا به درون زمین پرید. این اقدام به گفته موسسه های تبلیغاتی معادل 3.8 میلیون پوند تبلیغات بود چرا که خیلی ها بر اساس حرکت کینسی با این سایت آشنا شدند و تعداد کاربران سایت از 32 میلیون نفر عبور کرد.

 

پیشنهاد 18+ بازیکنان لیورپول به کینسی ولانسکی جیمی جامپ فوتبال

 

کینسی که به خاطر پریدن درون زمین توسط پلیس دستگیر شد و پنج ساعت در بازداشت بود، می گوید که این حرکت هوشمندانه ترین اقدامی بوده که صورت داده است. مدل 22 ساله آمریکایی می گوید:”با چنین کارهایی می توانم در سن 30 سالگی بازنشسته شوم و نیازی به کار کردن نداشته باشم..

 

پریدن به درون زمین در فینال لیگ قهرمانان به من کمک کرد تا این کار را انجام بدهم. شاید در آینده اقدامات مشابهی انجام بدهم تا به شهرت بیشتری برسم اما به پول ان نیازی ندارم. بعد از آزادی از زندان متوجه شدم که تعداد هوادارانم در اینستاگرام از 300 هزار نفر به بیش از دو میلیون نفر رسیده است. نمی توان پول چنین تبلیغاتی را راحت پرداخت.”

 

کیسنی در ادامه گفت که از این کارش پشیمان نیست:” ناگهان در کل دنیا به شهرت رسیده بودم و پیشنهادهای کاری از سرتاسر جهان به سمتم سرازیر می شدند. به نظرم با این کارم به کسی صدمه نزدم بلکه قصدم فقط شوخی بود.

 

هواداران از این کار من خیلی خوششان آمده بود. بازیکنان هم عاشقش شده بودند و حتی ماموران در ایستگاه پلیس هم می خواستند با من عکس بگیرند. واکنش ها بی نظیر بود. نمی توانستم خوشحال تر از این باشم. این بزرگترین هیجان زندگی من بود.”

 

پیشنهاد 18+ بازیکنان لیورپول به کینسی ولانسکی جیمی جامپ فوتبال

 

کینسی می گوید که به جز پدرش که افسر یک کلانتری در لس آنجلس است،بقیه اعضای خانواده اش از اقدام او استقبال کرده اند:”به آنها نگفته بودم که قرار است چه کار کنم اما شگفت زده نشدند چون من را می شناسند.”

 

نقشه این کار را ویتالی، نامزد روس – آمریکایی کینسی چیده بود که یک کانال پرطرفدار در یوتیوب دارد. ویتالی از سال 2014 و پس از ورود به زمین فوتبال در بازی آلمان و آرژانتین، از حضور در میادین فوتبال منع شده است. وبتالی پس از ورود به زمین های بیسبال و بسکتبال از حضور در زمین های این رشته های ورزشی هم منع شده است و تخصص ویژه ای در ساخت کلیپ های “دوربین مخفی” دارد.

 

کینسی در این باره می گوید:”وقتی ویتالی از من خواست که این کار را انجام بدهم، حقیتقا نمی دانستم که فینال لیگ قهرمانان اروپا چقدر بزرگ است. نمی دانستم که کل دنیا قرار است که من را ببینند. اما کار درستی کردم که آن را قبول کردم. کارهای دیوانه وار را دوست دارم چرا که فقط یک بار قرار است زندگی کنم.”

 

مدل آمریکایی در مورد لحظات قبل از پریدنش به درون زمین هم صحبت کرد:” به هواداران لیورپول که اطرافم بودند گفتم که قرار است چه کاری انجام بدهم. فکر می کردند شوخی می کنم. اما وقتی فهمیدند که هدفم جدی است، استقبال کردند. یکی از آنها حتی تلفن همراهم را گرفت و گفت که از من فیلم می گرفت و همین کار را کرد. او کنار بازداشتگاه آمد تا تلفنم را پس بدهد. هواداران لیورپول آن قدر هیجان زده بودند که حتی نفهمیدند که از میانشان رد شدم و به درون زمین پریدم. آن قدر هیجان زده بودم که یادم نمی آید چه اتفاقی رخ داد. همه چیز انگار در ذهنم محو است.”

 

کینسی پس از ورود به زمین پنج ساعت در بازداشتگاه، حبس بود. خودش توضیح می دهد:”ده زندانی دیگر هم آن جا بودند. هیچ کدام انگلیسی صحبت نمی کردند. برایم کمی شرایط مشکلی بود اما این هم بخشی از تجربه من بود. “

 

پیشنهاد 18+ بازیکنان لیورپول به کینسی ولانسکی جیمی جامپ فوتبال

 

بعد از اقدام اینستاگرامی کینسی، تعداد هواداران وی در اینستاگرام از دو میلیون نفر عبور کرد. اینستاگرام در ابتدا صفحه وی را بست چرا که به واقعی بودن صفحه مشکوک بود اما در نهایت صفحه برگشت و تیک آبی در اختیار این مدل قرار گرفت. او در این باره می گوید:”برخی بازیکنان به من پیام دادند. نامشان را فاش نمی کنم اما پس از ورودم به زمین چند بازیکن لیورپول برایم پیام فرستادند. راستش تا وقتی که وارد صفحه شان نشده بودم  آنها را نمی شناختم.

 

مدل امریکایی دیشب با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا شهرت فراوانی به دست آورد.

 

آغاز فینال لیگ قهرمانان با یک دقیقه سکوت به بخاطر مرگ ریس به گزارش اسپوتنیک، کینسی ولانسکی با حضورش در فینال لیگ قهرمانان اروپا شهرت فراوانی کسب کرد. دنبال کننده‌های صفحه انستاگرام او بیش از حضورش در بازی فینال باشگاه های اروپا کمتراز چهارصد هزار نفر بود و شهرت و محبوبیت میلیونی او به پخش بازی فینال مربوط می شود.

 

در پیوند با حضور او در لیگ قهرمانان اروپا حواشی بسیاری ایجاد شده است ؛ در برخی از منابع آمده است که او در یک بازی شرط بندی باخته بوده و دوستانش به شوخی گفته بودند باید به میانه زمین بروی و کینسی نیز قبول کرده است.

 

کینسی ولانسکی متولد ۱۹۹۸ در آمریکا است ؛ او در دنیای مدلینگ مشهور است و از کودکی علاقه فراوان به عرصه هنر و بازیگری داشت. او مدلی زیبا با طرفداران بسیار در سراسر جهان است؛ با نهاد FHM به دنیای مدلینگ و جهان هنر معرفی شد و اوج کارهای هنری او پس از سال ۲۰۰۴ آغاز شد.

 

پیشنهاد 18+ بازیکنان لیورپول به کینسی ولانسکی جیمی جامپ فوتبال

 

کینسی عاشق حیوانات است و در صفحه اینستاگرامش تصاویری جالب از خودش کنار حیواناتی همچون شتر ، اسب و… منتشر می کند.

 

کینسی عاشق برف و هوای سرد است ؛ از بهترین تفریحات او اسکی روی یخ با بهترین دوستانش است.

 

پیشنهاد 18+ بازیکنان لیورپول به کینسی ولانسکی جیمی جامپ فوتبال

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره