وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پیشگویی کرونا در کتاب چشمان جادویی سیلویا براون (عکس)

پیشگویی کرونا در کتاب چشمان جادویی سیلویا براون (عکس)

پیشگویی کرونا در کتاب چشمان جادویی سیلویا براون (عکس)

 

ویروس کرونا به یکی از بزرگترین معضل های سال 2020 تبدیل شده است . ابتلای بخش زیادی از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا این ویروس را در صدر سوژه رسانه های خبری جهان قرار داده است . به گزارش ایران ناز کتاب نایاب “پیشگویی” یا به‌گونه‌ای که جدیدا معروف شده: پیشگویی کرونا اثری از سیلویا براون می‌باشد. نام اصلی این کتاب “پایان روزها” (End of Days) می‌باشد. اما در بین ایرانی‌ها به دلیل پیشگویی خاصی که در یکی از بخش‌های کتاب در مورد کروناویروس آمده است، با نام کتاب پیشگویی کرونا معروف شده است.

 

سیلویا براون (Sylvia Celeste Browne) نویسنده آمریکایی بود که در سال ۱۹۳۶ میلادی در کانزاس زاده شد و در ۲۰۱۳ میلادی درگذشت. این نویسنده مرموز وانمود می‌کرد که به طریقی دارای قدرت ماوراءالطبیعه بوده و توانایی پیشگویی آینده را دارد. البته بیشتر پیش‌بینی‌های وی غلط از آب درآمده و موجب رسوایی وی می‌شد. به گونه‌ای که اکثر محققان، او را فردی شیاد قلمداد می‌کردند. مثلا یکی از پیش‌گویی‌های او این بود که زمان مرگ خود را در سن ۸۸ سالگی‌اش پیشگویی کرده بود. اما در سن ۷۷ سالگی درگذشت!

 

پیشگویی کرونا در کتاب چشمان جادویی سیلویا براون (عکس)

 

در سال ۲۰۱۳ تیمی تحقیقاتی بر روی پیش‌گویی‌‌های این نویسنده مشغول به کار شد. اما نتیجه بسیار ناامیدکننده بود؛ چرا که تیم تحقیقاتی پس از بررسی دقیق تمام پیش‌گویی‌های وی، متوجه شد که حتی یکی از پیش‌گویی‌های این زن مرموز تا به‌حال درست از آب درنیامده است!

 

اما اتفاقی که این روزها بار دیگر نام سیلویا براون را بر سر زبان‌ها انداخته، شیوع ویروس کرونا در جهان است. در یکی از آثار براون به نام پایان روزها که در سال ۲۰۰۸ منتشر کرد، شیوع این بیماری در سال ۲۰۲۰ میلادی پیش‌گویی شد. افکار عمومی دریافته است که این پیش‌گویی، ظاهرا تنها پیش‌گویی درست براون است. در این کتاب آمده است:

 

«در سال ۲۰۲۰ میلادی، مردم بیش از هر زمان دیگری در اماکن عمومی، از ماسک‌های جراحی و دستکش‌های پلاستیک استفاده خواهند کرد. علت این کار‌، شیوع یک بیماری شدید جدید و ناشناخته است. این بیماری تاحدودی شبیه به ذات‌الریه می‌باشد و کانون اصلی حملات آن، ریه‌ها و نای است.

 

این بیماری ناشناخته و جدید، به‌شدت در برابر درمان مقاوم است. واکنش مردم دنیا و جامعه پزشکان نسبت به این بیماری گیج‌کننده خواهد بود. چرا که هیچ درمانی نخواهد داشت. در یک زمستان سرد شیوع کرده و پس از یک دوره ترس و وحشت مطلق، ناگهان ناپدید می‌شود! البته این بیماری، پس از ده سال مجددا شیوع پیدا خواهد کرد و سپس برای همیشه ناپدید خواهد شد. منبع این بیماری و درمان آن تا ابد ناشناس و اسرارآمیز خواهد ماند.

 

تنها راه مقابله با این بیماری در آن روزگار، استفاده از ماسک بر روی صورت و پوشیدن دست‌کش‌های لاستیکی است تا از ورود ویروس به بدن جلوگیری شود. این تنها راه مقابله با آن است.»

 

پیشگویی کرونا در کتاب چشمان جادویی سیلویا براون (عکس)

 

 کتاب “چشمان تاریکی (پیشگویی کرونا)‌” |سیلویا براون

 

او در این کتاب پیش‌گویی کرده است که در سال ۲۰۲۰ میلادی یک ویروس مهلک به جان بشریت افتاده و با حمله به دستگاه تنفسی انسان‌‌ها، تعداد زیادی از مردم را به کام مرگ می‌کشاند. همچنین در این کتاب آمده است که این ویروس تا سال‌ها، به عنوان یک معضل بزرگ برای بشریت باقی خواه ماند. کمبود ماسک و دستکش در این دوران نیز از دیگر پیش‌بینی‌های این کتاب است.

 

با این‌همه و با توجه به این‌که سیلویا براون تمام پیش‌گویی‌هایش اشتباه از آب درآمده، این پیش‌گویی نیز قطعا به صورت اتفاقی با ویروس کرونا یکی شده و در عالم واقع، چیزی به نام پیش‌گویی آینده وجود خارجی ندارد. وی در زمان حیات خود برخی از اپیدمی‌های سهمگین آنفلوآنزا را به چشم دیده است. از جمله اپیدمی سارس در سال ۲۰۰۴ میلادی که با ویروس کرونا از یک ریشه مشترک است. پس حدس وی مبنی بر شیوع یک شاخه دیگر از آنفلوآنزا، بیشتر انداختن یک تیر در تاریکی بود تا پیشگویی. چرا که همین امروز نیز ما می‌توانیم حدس بزنیم که در آینده، انواع دیگری از بیماری‌هایی که منشا آن‌ها از آنفلوآنزاست، در نقاطی از زمین شیوع خواهد شد.

 

به‌هر روی و جدای از این مطالب، بهتر است که سری به درون‌‌مایه‌ی این کتاب جنجالی پایان سال‌ها (یا به قول ما ایرانی‌ها، کتاب پیشگویی کرونا) بزنیم تا ببینیم محتویات این کتاب چگونه است. فصل‌‌بندی کتاب پایان روزها (=پیشگویی کرونا) از قرار زیر است:

 

ارتباط ابدی ما با پیغام‌های ماورایی

پیغام‌آور ماورایی چیست؟

این پیغام‌ها از کجا به زمین صادر می‌شوند؟

زمین و بوم‌شناسی زمین

آب و هوا و شرایط محیطی زمین

سفر در فضا توسط انسان‌ها و آدم‌فضایی‌ها

دیدگاه جامعه در سیاست و اقتصاد

دیدگاه جامعه در مذهب

دیدگاه جامعه در نظام آموزشی

دیدگاه جامعه در تکنولوژی

 

کتاب پایان روزها یا همان کتاب پیشگویی کرونا به قلم خانوم سیلویا براون یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های این روزهاست. چرا که بسیاری از مردم با مراجعه به این کتاب می‌خواهند از روند پایان بیماری مرموز و نامبارک کرونا اطلاع یابند. اما همانگونه که کفته شد، این کتاب نیز همانند دیگر کتاب‌های پیشگویی آینده، دارای هیچ بنیانی بر پایه علم و دانش نمی‌باشد.

 

پیشگویی کرونا در کتاب چشمان جادویی سیلویا براون (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره