وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پیشگیری از کچلی با این دستگاه جالب

پیشگیری از کچلی با این دستگاه جالب
مبتکران انگلیسی کلاهی را ابداع کرده‌اند که به منظور درمان کچلی، اشعه‌های لیزری قرمزرنگی را به درون جمجمه شلیک می‌کند این را که می دانستید.

این کلاه که «سیستم رشد موی iGrow» نام گرفته، دست کم ۳۵ تا ۴۰ درصد افزایش رشد مو را موجب می‌شود.این محصول موی سالم و جدید را ترغیب می‌کند و اندازه فولیکول موی موجود را دو برابر کرده و از دست رفتن مو را کند یا متوقف می‌کند.

کلاه جدید از لیزر قرمز‌رنگ سطح پایین ۵۱ و چراغ‌های ال ای دی برای کمک به بازانرژی‌دهی سلول‌های موجود در فولیکول‌ها استفاده می‌کند. این نوع درمان «لیزردرمانی سطح پایین» (LLLT) خوانده می‌شود.

شرکت Apira Science این کلاه را طراحی کرده که شبیه سشواری قدیمی بوده و دارای قاعده هدفون تعبیه‌شده است که کاربر را قادر می‌کند خود را به هر نوع موسیقی، شنیدار، تلویزیون یا ابزار سرگرمی متصل کند، در حالی که موی وی در حال رشد است.

این کلاه هر بار به مدت ۲۵ دقیقه پوشیده می‌شود و برای مردان و زنان مبتلا به آلوپسی یا افراد دارای عارضه کچلی در خانواده توصیه می‌شود.شخص متوسطی که از iGrow استفاده می‌کند، از دست دادن موی کمتر را پس از شش
 
تا هشت هفته مشاهده خواهد کرد.پس از چند ماه، موی کاربر شروع به ضخیم‌تر شدن، سالم‌شدن و قوی‌تر شدن می‌کند و پس از ۹ ماه وی شاهد نتایج ماگزیمم خواهد بود و استفاده پیوسته از این سامانه این نتایج را ادامه‌دار می‌کند.