وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نتیجه پیوند صورت مردی پس از خودکشی وحشتناک (تصاویر)

نتیجه پیوند صورت مردی پس از خودکشی وحشتناک (تصاویر)

نتیجه پیوند صورت مردی پس از خودکشی وحشتناک

 

به گزارش ایران ناز ، جوان 31 ساله ای که در 21 سالگی با شلیک گلوله به صورت خود صورتش را از دست داده بود و زنده مانده بود ، بالاخره با عمل پیوند صورت صاحب چهره ای جدید شد ! جالب این است که صورتی که به وی پیوند زده شده نیز متعلق به پسریست که در 21 سالگی خودکشی نموده است! نتیجه جراحی پیوند صورت به یک مرد 31 ساله که با اسلحه اقدام به خودکشی کرده بود, چیزی فراتر از حد انتظار بوده است.

 

پزشکان آمریکایی توانستند صورت فردی را که 10 سال پیش بر اثر شلیک گلوله تخریب شده بود، ترمیم کنند.اندی سندنس 31 ساله، 10 سال پس از اقدام به خودکشی با اسلحه، تحت یکی از نادرترین عمل‌های جراحی قرار گرفت و در حال حاضر به بهبودی نسبی دست یافته است.

 

نتیجه پیوند صورت مردی پس از خودکشی وحشتناک (تصاویر)

 

پزشکان پس از انجام عمل جراحی پیوند تا سه هفته به این بیمار اجازه ندادند که صورت خود را در آیینه ببیند.پس از اینکه اندی برای اولین بار موفق به دیدن چهره خود در آیینه شد اظهار کرد که نتیجه عمل واقعا فراتر از انتظار وی بوده است.

 

صورت جدید اندی متعلق به یک پدر 21 ساله بود که در سال 2016 خودکشی کرده بود.

 

عمل جراحی پیوند صورت این جوان که توسط 60 تیم و در حدود 56 ساعت به طول انجامید به طور کامل در کلینیک مایو انجام شد. این کلینیک یکی از معتبرترین مراکز و دانشگاه‌های علوم پزشکی جهان است.

 

اندی در سال 2006 اقدام به خودکشی با اسلحه کرده و فورا پشیمان شده بود اما متاسفانه این پشیمانی دیرهنگام سبب شد تا این جوان صورت خود را از دست بدهد.

 

نتیجه پیوند صورت مردی پس از خودکشی وحشتناک (تصاویر)

 

او در نهایت پس از 10 سال و پس از تحمل سختی‌های بسیار به انجام یکی از نادرترین جراحی‌ها در جهان رضایت داد.در این جراحی پیوند صورت، که برای اولین بار در مرکز پزشکی مایو انجام شد او بینی، گونه‌ها، دهان، لب‌ها، فک، چانه و حتی دندان‌های فرد اهدا کننده را دریافت کرد.

 

پس از انجام جراحی مدت‌ها زمان برد تا این جوان بتواند به طور طبیعی صحبت کند.در حال حاضر عضلات صورت اندی در حال رشد و قوی‌تر شدن بوده و او برای یادگیری استفاده از زبان، دهان و فک و اصلاح طرز صحبت، به کلاس‌های گفتار درمانی می‌رود.

 

به گفته پزشکان ، اندی در حال حاضر به صورت طبیعی و به راحتی نفس می‌کشد و می‌تواند غذاهایی را که سال‌ها از خوردن آن محروم بود، مصرف کند.

 

در سال 1997 فیلمی به نام “تغییر چهره”(فیس آف) به کارگردانی جان وو و با حضور بازیگرانی همچون جان تراولتا و نیکلاس کیج ساخته شد که داستان زندگی اندی سندس به نوعی به داستان این فیلم شبیه است. شاید در آن زمان وقوع این اتفاق در دنیای واقعی امری بعید به نظر می‌رسید، اما امروز با پیشرفت علم و فناوری پزشکان موفق به انجام این عمل جراحی سخت و دشوار شدند.

 

مطالب مرتبط:

 

کثیف ترین زندانی در سلول زندان خودکشی کرد (عکس)

 

مرگ اولین زنی که عمل پیوند صورت را انجام داد (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره