وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چاقترین زن دنیا رایگان جراحی میشود +عکس

چاقترین زن دنیا رایگان جراحی میشود +عکس

چاقترین زن دنیا رایگان جراحی میشود +عکس

 

 پزشک هندي به طور رايگان چاق ترين زن دنيا را عمل مي کند.

 

چاقترین زن دنیا با 500 کیلوگرم وزن که در شهر اسکندریه از کشور مصر زندگی میکندو 25 سال است از اتاقش خارج نشده به زودی تحت عمل رایگان قرار میگیرد . به گزارش ایران ناز یک پزشک هندی قبول کرده به صورت رایگان این زن مصری را عمل کند . در هند تحت عمل جراحي کاهش وزن قرار خواهد گرفت. به گزارش پايگاه خبري ترا اسپانيا به نقل از خبرگزاري فرانسه، مفضل لکداوالا (Muffazal Lakdawala)، جراح هندي قرار است به طور رايگان خانم ايمان احمد عبد العاطي (Eman Ahmed Abd El Aty) را که حدود 500 کيلوگرم وزن دارد ، عمل کند.

 

گفتنی است ایمان از نوعی «بیماری انگلی» رنج می‌برد که موجب ورم دست و پاها می‌شود. حتی خانواده وی از رئیس جمهور کنونی مصر “ژنرال السیسی” درخواست کمک کرده‌اند

 

چاقترین زن دنیا رایگان جراحی میشود +عکس

 

جراح هندي در گفتگو با خبرگزاري فرانسه اعلام کرد که اين زن، همانند ديگي از بيماري هاست و بايد فورا جراحي شود. وي افزود: خواهرش گفت که او 25 سال است که از اتاقش خارج نشده است و من با خودم فکر کردم ، خداي من، من بايد به او کمک کنم. من اين کار را، بدون هيچ مشکلي، به طور رايگان انجام مي دهم .

 

ايمان احمد عبد العاطي 36 ساله قرار است هفته آينده با هواپيما به بمبئي سفر کند. وزير امور خارجه هند شخصا براي اعطاي ويزا به وي اقدام خواهد کرد. به گفته خانواده ايمان ، وي به بيماري داء الفيل -سندرمي که موجب تورم در بخش هاي مختلف بدن مي شود- مبتلا شده است.

 

پس از عمل جراحي ، وي بايد براي گذراندن دوران نقاهت دو ماه در هند بماند و پس از آن مي تواند به مصر بازگردد. جراحي کاهش وزن در هند هر روز رايج تر از قبل است. در اين کشور اضافه وزن، خصوصا در مناطق شهري، رو به افزايش است. هند يکي از مقاصد کليدي گردشگري پزشکي به شمار مي رود زيرا خدمات پزشکي کشورهاي غربي را با همان کيفيت و با قيمتي بسيار پايين تر به بيماران ارائه مي کند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

این زن با وزن 500 کیلوگرم چاق ترین زن دنیا است (عکس)

 

انتخاب زیباترین زن چاق و سنگین وزن جهان! +عکس

 

عکس هایی جالب و باور نکردنی از چاق ترین زن دنیا!!

 

درمان چاقترین کودک جهان با روش سنتی حجامت +عکس

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره