وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چرا باید درایورهای کارت گرافیکتان را آپدیت کنید

چرا باید درایورهای کارت گرافیکتان را آپدیت کنید
آپدیتهای مادربورد، کارت صدا، و درایورهای شبکه کامپیوتر شما کلاً باعث افزایش سرعت نمی شوند. آنها اغلب باگهای نادر را رفع می کنند – و حتی ممکن است باگهای جدیدی را اضافه نمایند.با این حال، این مورد برای درایورهای به روزرسانی شده کارت گرافیک شما، که با عنوان GPU یا کارت ویدئو شناخته می شوند، مطرح نمی باشد. NVIDIA و AMD هر دو متناوبا درایورهای گرافیکی منتشر می کنند که اغلب بهبودهای عملکردی عمده‌ای را در اختیار قرار می دهد، به ویژه برای بازیها جدیدتر. با توجه به اینکه اینتل با معماری گرافیک Haswell جدیدش نگاهی جدی به عملکرد گرافیک مجتمع می کند، اکنون عرضه آپدیتهای درایور ویدئویی رایجتری را نیز شروع کرده اند.

در اینجا اسنپشاتی از تازه ترین بسته درایور گرافیکی NVIDIA مشاهده می شود، که در ۵ فوریه ۲۰۱۳ عرضه می شود:این نوع از افزایش عملکردها در درایورهای گرافیک آپدیت شده نامعمول نیستند. با اینکه بازیهای جدیدتری مانند Far Cry 3 شاهد بهبودهای قابل توجهی بوده اند (تا ۳۸% بر ریو برخی سخت افزارها)، حتی بازیهای قدیمیتری مانند Skyrim و Starcraft II افزایش قابل توجهی در عملکرد را تجربه کرده اند.

NVIDIA ممکن است در بیان بهبود عملکردهایی که در اختیارتان قرار خواهد داد مبالغه آمیز عمل کند، و ممکن است این بر روی کارتهای گرافیک قدیمیتر به آن اندازه جدی نباشد. با این وجود، بهبودهای قابل توجهی رخ داده است. برخی از بازیهای جدیدتر ممکن است از اجرا با درایورهای گرافیکی بهینه سازی نشده و قدیمی نصب شده خودداری کنند.البته اگر شما هرگز بازیهای PC را روی کامپیوترتان اجرا نمی کنید و اهمیتی به عملکرد گرافیک ۳D نمی دهید، واقعاً هیچ‌گاه نیازی به آپدیت درایورهای کارت گرافیکتان نخواهید داشت.