وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یک چمدان آماده کنید – همه چیز درباره بلیط‌های لحظه آخری

یک چمدان آماده کنید – همه چیز درباره بلیط‌های لحظه آخری

یک چمدان آماده کنید – همه چیز درباره بلیط‌های لحظه آخری

 

به قول سعدی، استاد سخن، بسیار سفر باید تا پخته شود خامی!، البته زیاد سفر کردن با توجه به سرعت زندگی امروزی با سفر در زمان حیات شیخ اجل بسیار متفاوت است، اگر قرار است زیاد سفر کنید و از زندگی عقب نیافتید بهتر است هواپیما را به عنوان وسیله نقلیه خود انتخاب کرده و یک چمدان آماده کنید.

 

البته هزینه سفر با هواپیما در حال حاضر به خودی خود گران است و اگر تعداد سفرها زیاد شوند، این هزینه سرسام‌‌آور خواهد بود. بلیط‌ لحظه آخری غریق نجات مالی سفرهای هوایی است.

 

چارتر علی بابا

 

چارتر چیست؟!

ارزان ترین بلیط هواپیما کدام است؟ بلیط چارتر به چه معناست؟ چارتر به زبان ساده، دوست مسافر، رفیق شرکت هواپیمایی چارتر دهنده و شریک تجاری قابل اعتماد چارتر کننده است. اصولا چارتر در صنعت گردشگری به اجاره (خرید) صندلی یا اتاق (هر چیز دیگری که به تعداد زیاد موجود باشد) گفته می‌شود.

 

در مورد هواپیما، صندلی توسط شرکت‌های خصوصی و دولتی، آژانس‌های توریستی و خدمات مسافرتی و غیره (چارتر کننده) از شرکت هواپیمایی (چارتر دهنده) در طول مدتی معین (مثلا یک سال) اجاره می ‌شود.

 

این کار باعث پیش فروش تمام یا قسمتی از صندلی‌های یک هواپیما، با سود کمتر ولی تضمین شده، برای شرکت هواپیمایی و فراهم شدن بستری مناسب و ارزان (به دلیل خرید عمده) برای انتقال مسافر با قیمتی مناسب توسط چارتر کننده خواهد شد.

 

در این بین بلیط چارتر چون به قیمت پایینتری توسط شرکت چارتر کننده خریداری شده، در اکثر اوقات به مسافر هم با قیمتی پایینتر از قیمت بلیط سیستمی (بلیط شرکت هواپیمایی) عرضه خواهد شد.

 

ارتباط بین بلیط چارتر و قیمت ارزان بلیط لحظه آخری

اصولا بین بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری ارتباطی سالم و منطقی برقرار است! یعنی اگر از ذهن شما بگذریم، چارتر کننده نیاز به فروش بلیط خود برای ضرر نکردن (پرواز با صندلی خالی) دارد، با نزدیک شدن به لحظه غیر قابل تغییر پرواز (پروازهای هر سال برنامه ریزی دقیقی دارند)

 

در صورت عدم فروش بلیط چارتری، قیمت آن کاهش پیدا می‌کند، تا جایی که در لحظه‌های نهایی به پایینترین حد خود می‌رسد، تا جایی که اگر مسافر همیشگی پرواز باشید، با دیدن قیمت ارزان بلیط لحظه آخری از تعجب به رده شاخداران منتقل خواهید شد.

 

ارتباط بین فصل‌های پرواز و بلیط هواپیما لحظه آخری

چه موقع می توان بلیط چارتر ارزان را دریافت کرد؟

قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری ارتباطی مستقیم با فصل پروازی هواپیما دارد، مثلا در زمان‌هایی مثل عید نوروز که تعداد مسافر زیاد است(فصل بالا= فصل پرتردد) یا بلیط لحظه آخری موجود نیست، یا اگر هم باشد، در صورت گرانتر نبودن قیمتی مشابه با بلیط سیستمی دارد.

 

در زمان‌هایی که تعداد مسافرین عادی و یا کم است به طور مثال در ایام امتحانات و فصل سرد و کاری زمستان(فصل پایین = کم تردد، فصل متوسط= تردد عادی)، چون مسافر نیست، معمولا تعداد بلیط هواپیما لحظه آخری زیاد می‌شود و اگر در فصل پایین باشیم قیمت آن بسیار ارزان خواهد بود. زیرا هیچ فروشنده‌ای (اعم از شرکت هواپیمایی و یا چارترکننده) دوست ندارد که با صندلی خالی پرواز کند.

 

بلیط لحظه آخری علی بابا

 

راهنمای خرید بلیط ارزان لحظه آخری

اگر کلاس کیفیتی پرواز به اندازه رسیدن به مقصد برای شما مهم نیست، اگر نیازمند صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خود هستید، اگر دوست دارید که کلا همه چیز را ارزانتر بخرید! اگر چمدان خود را آماده کرده‌اید! راهنمای جامع خرید بلیط ارزان لحظه آخری در اختیار شماست:

 

یک چمدان آماده کنید – همه چیز درباره بلیط‌های لحظه آخری فصل‌های پروازی را بشناسید، در فصل‌های پایین و متوسط مقصد شما، امکان خرید بلیط ارزان لحظه آخری زیاد است و در فصل بالا احتمال پیدا کردن بلیط هواپیما لحظه آخری نزدیک به صفر است.

 

یک چمدان آماده کنید – همه چیز درباره بلیط‌های لحظه آخری یک هفته پیش از پرواز و در روزهای وسط هفته اقدام به خرید بلیط لحظه آخری کنید. همیشه در اوایل و اواخر هفته تعداد مسافر از روزهای وسط هفته بیشتر است. همچنین ممکن است در روز پرواز بلیطی برای شما باقی نمانده باشد، پس یک هفته قبل از پرواز خرید کنید و به امید ارزانتر شدن، شانس خود را برای پرواز از دست ندهید.

 

یک چمدان آماده کنید – همه چیز درباره بلیط‌های لحظه آخری آنلاین خرید کنید. در خرید آنلاین موهبتی است که هرگز در خرید فیزیکی مشاهده نخواهید کرد. اگر آنلاین خرید کنید، علاوه بر اینکه امکان مقایسه قیمت بلیط هواپیما‌های مختلف و خدماتی که ارائه می‌دهند برای شما وجود دارد، می‌توانید با چند کلیک و جستجوی ساده، در سایت‌های معتبر به دنبال بهترین و ارزانترین بلیط لحظه آخری باشید و در پول و وقت خود نیز صرفه‌جویی کنید.

 

یک چمدان آماده کنید – همه چیز درباره بلیط‌های لحظه آخری هواپیماهای با توقف اجباری را به خصوص در پروازهای خارجی شناسایی کنید، این هواپیماها به علت این توقف اجباری معمولا بلیط ارزانتری دارند، خرید بلیط لحظه آخری این هواپیماها سفری به مراتب ارزانتر از بلیط لحظه آخری هواپیماهای مستقیم خواهد بود.

 

یک چمدان آماده کنید – همه چیز درباره بلیط‌های لحظه آخری فرودگاه‌های شهر مقصد را بشناسید. گاهی هزینه ورود به یک فرودگاه برای شرکت هواپیمایی کمتر از هزینه ورود به فرودگاهی دیگر در همان شهر است. در نتیجه قیمت بلیط لحظه آخری این دو فرودگاه نیز متفاوت خواهند بود.

 

سفر خوب و ارزانی را برای شما آرزومندیم.