وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چهار دعای بسیار زیبا و ماثر

چهار دعای بسیار زیبا و ماثر
دعا برای طلب فرزند پسر

امام صادق (ع) فرموده است:«هر کس که زنش باردار است، در ماه چهارم بارداری زنش دست همسرش را بگیرد، و روی به قبله بایستد، و «آیه الکرسی» را بخواند، و دست بر پهلوی زنش بگذارد و بگوید:«اللهم انی سمیته محمدا»«خداوند! من این فرزندم را «محمد» نام گذاردم.»خداوند به او فرزند پسر خواهد داد. و اگر نام او را تغییر دهد، چه بسا خداوند فرزند را از او بگیرد این دعا بسیار جالب است.

دعا برای عمر طولانی و حسن عاقبت

امام زین العابدین (ع) در دعای خویش، از خداوند عمر طولانی توام با سعادت درخواست می کند و عرضه می دارد:«واجعلنی ممن اطلت عمره، و حسنت عمله، و اتممت علیک نعمتک، و رضیت عنه، و احییته حیاه طیبه فی ادوم السرور، و اسبغ الکرامه، و اتم العیش»«خدایا مرا در زمره کسانی قرار ده که عمرش را دراز، و کردارش را نیکو گردانیده ای و نعمتت را بر او تمام کرده ای و از وی خرسندی، و زندگی خوش و توام با پایدارترین شادمانی و کاملترین کرامت و معیشت عطایش فرموده ای.»

دعا برای عبور از پل صراط

رسول اکرم (ص) فرموده است: «وضو را کامل بگیر، تا از صراط همچون ابر بگذری.»
«کمال وضو» به این است که دعاهای مخصوص در هنگام شستن اعضای وضو خوانده شود. (به رساله های عملیه رجوع شود.)

ختم بسیار مجرب برای حوائج مهم به مدت چهل روز


امام صادق (ع) فرموده است: «هر کس سوره مبارکه حشر را جهت برآورده شدن حوائج و مهمات بزرگ و عظیم چهل روز، روزی یک مرتبه بخواند، حاجت او برآورده می شود، و اگر یک روز فوت شود، باید از سر گیرد.» و گفته شده: هر کس تا چهل روز مداومت کند، مستجاب الدعوه گردد.

دعا برای دور شدن شر مزاحم در زندگی

امام صادق (ع) فرمود: هرگاه از شر کسی خائف و بیمناکی این دعا را بخوان.«اللهم انک لا یکفی منک احد و انت تکفی من کل احد من خلقک فاکفنی شر (نام فرد شرور آورده شود)»«بار خدایا، هیچکس شر تو را باز نمی گرداند، و تو شر همگان را باز می گردانی خدایا شر فلانی را از من بازگردان.»