وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چه افرادی سیگار برای شان جالب تر است؟

چه افرادی سیگار برای شان جالب تر است؟
– بلافاصله بعد از آخرین سیگار، بدن فرایندهای سم زدایی را آغاز می کند و پایانی ندارد.- 20 دقیقه بعد از آخرین سیگار، فشار خون کاهش می یابد و دست ها و پاها گرم می شوند.- 8 ساعت بعد از آخرین سیگار، سطح مونوکسید کربن خون طبیعی می شود.بیش از 6000 کودک در سال به خاطر سیگار کشیدن والدین شان، دچار عفونت و سوختگی می شوند و می میرند.- یک شبانه روز پس از آخرین سیگار، احتمال سکته قلبی و تنگی نفس کاهش می یابد.

– 3 روز بعد از آخرین سیگار، دوستان و خانواده خوشحال تر می شوند، بوها یا مزه ها بهتر تشخیص داده شده، پوست شاداب تر می شود و انرژی بدن افزایش می یابد.- یک هفته پس از آخرین سیگار، رفتار و اعصاب آرام تر می شود و تحریک پذیری کاهش می یابد.- 2 هفته بعد از آخرین سیگار، گردش جریان خون بهبود می یابد و عملکرد ریه ها بهتر می شود.- 1 تا 9 ماه بعد از آخرین سیگار، سرفه ها و خطر عفونت ها کاهش می یابد و عملکرد ریه ها طبیعی می شود.

– یک سال پس از آخرین سیگار، احتمال سکته قلبی نصف افراد سیگاری شده، مقدار زیادی پول پس انداز می گردد و فرد آزاد می شود! و دیگر برده سیگار نخواهد بود.- 5 تا 15 سال بعد از ترک سیگار ، خطر بروز بیماری قلبی و سکته، مشابه افراد غیرسیگاری خواهد شد- 10 سال بعد از ترک سیگار ، احتمال بروز سرطان ریه نصف افراد سیگاری می شود و احتمال سایر سرطان ها مثل سرطان دهان، گلو و مثانه کاهش می یابد.

سایر مزایای ناشی از ترک سیگار


– زندگی طولانی تر

– انرژی بیشتر

– کاهش برونشیت مزمن و امفیزم

– کاهش تعداد دفعات سرماخوردگی و عفونت های تنفسی

– کاهش تنگی نفس و سرفه

– خون رسانی بیشتر به دست ها و پاها

– بهبود فرایند ترمیم زخم ها

– کاهش خطر بروز بیماری های لثه

– بهداشت فردی بیشتر

– رهایی از اعتیاد و وابستگی

– و در نهایت، پس انداز کردن پولی که صرف خرید سیگار می شود.

– نازلی سیدخویی- کارشناس ارشد علوم بهداشتی در تغذیه