وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چه بخوریم تا پوستی زیبا و جذاب داشته باشیم؟

چه بخوریم تا پوستی زیبا و جذاب داشته باشیم؟

به گزارش ایران ناز در صورتی که پوست شما روشنایی و طراوتش را از دست داده، می‌توانید با استفاده از چند ماده غذایی، طراوت پوست خود را دوباره به دست آورید. به نقل از پایگاه خبری  health، حدود ۱۰ ماده غذایی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها سلامت پوست را تامین کرد؛

 

انگور فرنگی هندی (آملا)این میوه سرشار از ویتامین A است که باعث افزایش تولید کلاژن برای حفظ  سفتی و درخشانی پوست لازم است؛ بهتر است این میوه با معده خالی مصرف شود.- سیب این میوه سرشار از ویتامین C است که برای جلوگیری از پیری پوست

 

چه بخوریم تا پوستی زیبا و جذاب داشته باشیم؟

 

و حفظ درخشندگی درونی پوست و همچنین جلوگیری از آسیب رادیکال آزاد مصرف آن توصیه می‌شود.- ریشه چغندر اگر می‌خواهید پوست به اصطلاح هلویی رنگی داشته باشید، این گیاه را آب پز کنید و بخورید؛ چراکه با داشتن آنتی‌اکسیدان‌های بسیار قوی از بروز چین و چروک جلوگیری می‌کند.

 

هویج این محصول با داشتن بتاکاروتن که در بدن به ویتامین A تبدیل می‌شود، باعث درخشان‌تر شدن صورت و همچنین از بین رفتن چروک‌ها می‌شود.- لیمو این میوه  برای مبارزه با آکنه و جوش‌های سرسیاه بسیار قدرتمند است؛ برای این کار می‌توانید مقداری از آن را صبح زود و پیش از خوردن هر غذایی در آب ولرم ریخته و با کمی عسل میل کنید.

 

چه بخوریم تا پوستی زیبا و جذاب داشته باشیم؟

 

دانه کدو تنبل این دانه‌های مغذی بهترین منبع زینک هستند که برای تولید پوست جدید ضروری است؛ این دانه‌ها تولید روغن سطح پوست را نیز برای داشتن پوستی روشن‌تر کنترل می‌کنند.- اسفناج این سبزی با داشتن خاصیت ضد التهابی با سرکوب سموم، به پوست شفافیت و درخشندگی خاصی می‌بخشد.

 

علاوه بر این وجود آنتی‌اکسیدان نیز این ماده را به گیاهی ضد چروک تبدیل کرده است.- توت‌فرنگی این میوه با داشتن اسید مالیک به یک سفیدکننده طبیعی تبدیل شده است. برای داشتن پوستی سفید قطعه‌ای از این میوه با به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست خود بگذارید.

 

چه بخوریم تا پوستی زیبا و جذاب داشته باشیم؟

 

علاوه بر این می‌توان آن را با عسل و ماست هم خورد.- سیب‌زمینی شیرین این سبزی با داشتن خواص آنتی‌اکسیدانی و غنی بودن از ویتامین A و C به عنوان یک ضد آکنه عمل می‌کند. برای دریافت فواید بیشتر بهتر است که با پوست و به طور آب پز مصرف شود.

 

– گوجه‌فرنگی این سبزی غنی از ماده‌ای به نام لیکوپن است که خواص ضد پیری دارد و به عنوان ضد آفتابی طبیعی عمل می‌کند. از آنجا که گوجه‌فرنگی به طور طبیعی خاصیت اسیدی دارد، برای جلوگیری از جوش و منافذ پوستی مؤثر است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره