وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چون، من گفتم اره هرچی من میگم

چون، من گفتم اره هرچی من میگم
اگرچه ما سعی بر آن داریم تا احساسات نوجوان خود را درک کنیم و به‌گونه‌ای مؤثر با او ارتباط برقرار کنیم که با آنها خوب باشیم، برخی اوقات باید چنین به آنها پاسخ بدهیم: «این کار را انجام بده، چون من می‌گم.»

ممکن است فرزندی داشته باشید که حاضر نیست جواب نه را بشنود، ممکن است با شنیدن هزاران دلیل و توضیح از طرف شما قانع نشده و تنها جوابی که می‌خواهد بشنود گفتن «بله» به تقاضایش است. چنین نوجوانانی هر پاسخ دیگری را نشنیده می‌گیرد و دلیل آوردن، بحث یا توضیح شما برای او بی‌نتیجه است.

برخی اوقات نوجوانتان از شما می‌پرسد که چرا من هر روز باید رختخوابم را مرتب کنم؟ وقتی که هر شب، به‌هم‌ریخته می‌شود؟ والدین ممکن است دلیل خوبی برای جواب این سئوال نداشته باشند به‌جز این‌که «اینجا خانه من است، من کار می‌کنم، هزینه‌ها را من پرداخت می‌کنم و تا وقتی که تو در اینجا زندگی می‌کنی، باید رختخوابت را مرتب کنی، چون من می‌گم.»

این روش نباید دائما به کار برده شود. ولی اگر نوجوانی دارید که همیشه باید برایش بسیار توضیح دهید و تنها چیزی که او را راضی می‌کند، موافقت با او یا شنیدن چیزی است که او دوست دارد ممکن است مجبور نشوید تا از تکنیک «چون من گفتم» استفاده کنید.