وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جنجال کارت عروسی یک داماد و دو عروس (عکس)

جنجال کارت عروسی یک داماد و دو عروس (عکس)

جنجال کارت عروسی یک داماد و دو عروس (عکس)

 

در یک اتفاق عجیب کارت عروسی بین مهمانان پخش شد که از ازدواج یک داماد با دو عروس خبر میداد ! در این کارت عروسی نام دو عروس درج شده بود . این کارت عروسی با دو عروس و یک داماد جنجال زیادی به پا کرده است. به گزارش ایران ناز ميهمانان کارت عروسي را دريافت کردند اما يک مورد با همه ي کارتهايي که تا قبل از آن ديده بودند فرق مي کرد ، عکس و نام 1 داماد و دو عروس داخل کارت دعوت چاپ شده بود.

 

زوج هايي که عاشقانه براي انتخاب کارت عروسي متن و ايده هاي نو سرچ مي کنند کنار اسم همسر آينده شان تنها نام خودشان را مي بيند نه همراهي با نام ديگري را چرا که براي هر عروس خانمي سخت که نه غيرقابل تحمل است ولي ماجرا براي 2 عروس خانم جوان اندونزيايي فرق مي کرد براي همين کارت عروسي با نام 1 داماد و دو عروس چاپ و به دست ميهمانان رسيد.

 

جنجال کارت عروسی یک داماد و دو عروس (عکس)

 

چند همسري در کشور اندونزي قانوني است و هيچ منعي ندارد اما نه به اين وضعيت و شرايط که يک مرد در يک شب با 2 همسر خود مراسم ازدواج برگزار کند ، از قرار معلوم زوج جوان تصميم به خاص بودن به هر قيمتي گرفته اند براي همين سر چاپ کارت عروسي 1 داماد با 2 عروس به تفاهم رسيده اند.

 

تصوير اين کارت عروسي عجيب و متفاوت به سرعت توسط کاربران فضاي مجازي دست به دست شد تا اينکه برخي از کاربران مدعي شدند اين کارت ساختگي است و براي جلب توجه منتشر شده است چرا که ممکن نيست هيچ دختري رضايت به چنين کاري داشته باشد اما بر اساس گزارش وب سايت ” Detik” فردي که مسئول برگزاري مراسم ازدواج اين زوج است اعلام کرده که همه چيز واقعي است و دامادي که تنها نام “سيندرا” از او منتشر شده است قصد دارد

 

با 2 دختر جوان در روزهاي 5 و 8 ماه نوامبر ازدواج کند براي همين تصميم گرفت تا چنين کارت عروسي براي دعوت ميهمانان انتخاب کند.

 

“ايندها” يکي از عروس هاي نامبرده در کارت عروسي با داماد در يک روستا زندگي مي کنند اما عروس ديگر از روستاي مجاور انتخاب شده است.خانواده ي هر دو عروس از اين مراسم خاص مطلع هستند و هيچ مشکلي با شرايط ندارند.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره