وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کار بی شرمانه ای خواستگار قلابی با دختران (عکس)

کار بی شرمانه ای خواستگار قلابی با دختران (عکس)
یک مرد جوان کلاهبردار حرفه‌ای در شهر زنجان خودش را دانشجو جا می‌زد و با دادن وعده ازدواج به دختران، از آنها کلاهبرداری می‌کرد.آخرین قربانی این مرد، دختر جوانی بود که در آرزوی ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش، 10میلیون تومان طلایش را از دست داد.

او که برای شکایت از خواستگار قلابی به اداره آگاهی زنجان رفته بود، در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل با جوانی به اسم امین آشنا شدم که مدعی بود دانشجوی یکی از رشته‌های مهندسی است. او می‌گفت که در کنار تحصیل کار می‌کند و درآمد زیادی دارد و می‌خواهد به محض تمام شدن درسش، ازدواج کند.
 
کار بی شرمانه ای خواستگار قلابی با دختران (عکس)

امین جوان خوب و خوش‌صحبتی بود و رفته‌رفته به او علاقه‌مند شدم. وقتی به من پیشنهاد ازدواج داد، تصور کردم که مرد رویاهایم را پیدا کرده‌ام و برای همین وقتی خواست برای خرید زمین و ساخت خانه آینده‌ام کمکش کنم، همه طلاهایم را به مبلغ 10میلیون تومان فروختم و پولش را به‌حساب او ریختم اما امین پس از گرفتن پول ناپدید شد و دیگر نتوانستم با او تماس بگیرم. وقتی فهمیدم که در دام یک کلاهبردار افتاده‌ام، تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

 این دختر جوان تنها کسی نبود که در دام مرد کلاهبردار گرفتار شده بود. پس از او چند دختر دیگر هم با مراجعه به پلیس از کلاهبرداری خواستگاری گفتند که خودش را دانشجو معرفی کرده بود. مشخصاتی که همه آنها از مرد کلاهبردار می‌دادند یکی بود و این یعنی همه کلاهبرداری‌ها از سوی یک نفر صورت گرفته است. مأموران پلیس آگاهی استان زنجان که تحقیقات برای دستگیری کلاهبردار را شروع کرده بودند، با بررسی اظهارات شاکیان و سرنخ‌های به جا مانده از مرد کلاهبردار، توانستند او را شناسایی کنند.

این مرد نه‌تنها دانشجو نبود که جوانی متاهل و بی‌کار بود که با همسرش در یکی از مناطق مرکزی شهر زندگی می‌کرد. سرپرست پلیس آگاهی استان زنجان با بیان این خبر گفت: با شناسایی محل زندگی متهم، او دستگیر شد و در بازجویی‌ها به کلاهبرداری از دختران دم بخت اعتراف کرد. وی ادامه داد: تا‌کنون 8دختر دم‌بخت که در دام این مرد گرفتار شده‌اند، با مراجعه به پلیس از او به اتهام فریب و سرقت طلاهایشان شکایت کرده‌اند و این در حالی است که احتمال می‌رود، عده‌ای از شاکیان به‌خاطر ترس از آبرویشان، جرأت شکایت کردن از او را نداشته باشند. سرهنگ رحمتی تأکید کرد: شاکیان احتمالی با اطمینان از اینکه نام و هویتشان نزد پلیس محفوظ می‌ماند می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی زنجان متهم را شناسایی کنند که دستگیر کنند.