وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کار عجیب این زنان مطلقه برای کسب آرامش (تصاویر)

کار عجیب این زنان مطلقه برای کسب آرامش (تصاویر)

کار عجیب این زنان مطلقه برای کسب آرامش

 

به گزارش ایران ناز زنان مطلقه چینی برای بدست آوردن آرامش خود بعد از جدایی ، کار عجیبی را انجام میدهند ! این دسته از زنان با پناه بردن به گورستان ها ، به آرامش روحی و روانی بعد از جدایی از همسرشان میرسند ! در یک روش عجیب, زنان مطلقه چینی برای به آرامش رسیدن و تحمل درد جدایی, در قبر خوابیده تا آرامش یابند.

 

این زنان مطلقه چینی برای این که درد روحی و روانی جدایی را فراموش کنند، در اقدامی عجیب در قبرستان گردهم جمع می شوند و در قبر می خوابند.

 

گروهی از زنان چینی اخیرا پس از آنکه در حین خوابیدن داخل قبرهای کم عمق در حومه شهر چونگ کیونگ عکسشان گرفته شد، تبدیل به سوژه خبری شدند. مشخص شد این کار بخشی از یک آداب و رسوم عجیب به نام “مدیتیشن قبرستان” است که برای کنار آمدن با طلاق صورت می گیرد.

 

کار عجیب این زنان مطلقه برای کسب آرامش (تصاویر)

 

مدیتیشن قبرستان زایده فکر لیو تایجی 30 ساله و مطلقه است که به زنان دیگر کمک می کند تا بتوانند از با ناراحتی شکست در ازدواج شان کنار بیایند.

 

لیو که در سن 19 سالگی ازدواج کرد و در 21 سالگی فرزندش به دنیا آمد، در سال 2015، طلاق سختی را تجربه کرد و در عین حال نتوانست تجارت خودش را راه اندازی کند. دوران سختی برای او بود ولی توانست آن را پشت سر بگذارد و اکنون می خواهد به زنان دیگر کمک کند تا آنها نیز درک کنند زندگی همچنان جریان دارد و باید اتفاقات تلخ گذشته را رها کنند.

 

خانم لیو می گوید: “من می دانم که یک زن وقتی احساس می کند ترک شده، چه احساسی دارد. وقتی طلاق گرفتم حتی می خواستم خودکشی کنم. کسی که افسرده است، تقریبا فکر می کند نزدیک به موت است.

 

شاگردان من با دراز کشیدن در قبر، می توانند تا حدی مرگ را تجربه کنند. این موضوع به آنها یادآوری خواهد کرد که هنوز خیلی کارها هست که در زندگی انجام نداده و باید گذشته را فراموش کرده و زندگی جدیدی شروع کنند.”

 

در این عکس ها که در یکی از کلاس های اخیر مدیتیشن قبرستان خانم لیو تایجی گرفته شده ، زنانی را نشان می دهد که در سوراخ های کم عمقی در زمین دراز کشیده و یک فویل پلاستیکی نیز روی آنها را پوشانده است. چشمان آنها بسته است و دست هایشان را به حالت دعا و یا روی سینه قرار داده اند.

 

کار عجیب این زنان مطلقه برای کسب آرامش (تصاویر)

 

مشخص نیست که آنها تا چه زمانی باید به همین حال باقی بمانند ولی عقیده پشت این آداب ، شبیه سازی مرگ است تا آنها از مشکل خودشان دست کشیده و زندگی جدیدی شروع کنند.

 

خانم لیو می گوید برای خودش یک سال طول کشید تا از ناراحتی طلاق بهبود پیدا کند و برای آنکه بتواند به دیگر زنان مطلقه کمک کند تا سریع تر این دوران را طی کنند، او هر چند ماه یک بار کلاس مدیتیشن قبرستان را به صورت رایگان برگزار می کند. تمام کاری که این زنان در این آداب و رسوم جدید باید انجام دهند این است که شماره او را بگیرند تا بتوانند به کلاس های وی دسترسی پیدا کنند.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره