وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کار این زن باعث شد در تشییع جنازه همه بخندند (عکس)

کار این زن باعث شد در تشییع جنازه همه بخندند (عکس)

کار این زن باعث شد در تشییع جنازه همه بخندند

 

به گزارش ایران ناز ، بیماری عجیب یک زن باعث شد توجه همه در تشییع جنازه به او جلب شود و به جای عزاداری همه به او بخندند ! ماجرا ازین قرار بود که زن بیچاره بمدت هشت سال به سکسکه مبتلا بود و سکسکه وی در مراسم تشییع جنازه مادر یکی از صمیمی ترین دوستانش دردسر ساز شد.

 
زنی به نام دَنیل کرکلند، در سال ۲۰۰۸ روزی با سکسکه از خواب بیدار شد و تا همین اواخر از دست آن خلاص نشده بود. در تمام این مدت مدام زیر نظر پزشکان، معاینه‌های گوناگونی از جمله گلو، ریه، گوش , دیافگرام، روی او انجام می‌شد.

 

دَنیل می‌گوید: وقتی مادر یکی از صمیمی‌ترین دوستانم درگذشت و من برای مراسم تشییع جنازه او رفتم، آنقدر سکسکه زدم و نتوانستم جلوی خودم را بگیرم که تمامی حضار در آن مجلس خنده شان گرفت و نتوانستند جلوی خودشان را بگیرند، درنتیجه من با کمال شرمساری باعث شدم تا مراسم تشییع بیشتر شبیه به مجلس جشن و شادی شود.

 

خیلی خجالت می‌کشیدم، اما خوشبختانه دوستم به من دلداری داد و گفت: خودت را ناراحت نکن، اصلا مهم نیست و برای اینکه من بیشتر از این در آن جمع شرمنده نشوم، مشکل من را برای تمام میهمانان توضیح داد، تا همه توجیه شوند.

 

تصور خود دَنیل از علت این سکسکه‌ های آزار دهنده، مصرف همزمان داروهای مُسکن برای آرتریت (التهاب مفاصل) وسردرد‌های میگرنی بود. همچنین او مقداری از داروهای دیگر هم که تقریبا اعتیاد آور بودند را از دیگر علل بوجود آمدن این مشکل می‌دانست که برای ترک آن‌ها از روش «بوقلمون سرد» استفاده کرد تا کمی بهبود یابد.

 

گفتنی است بوقلمون سرد نام روشی است که تقریباً ۹۰ درصد افراد از این روش برای ترک سیگار استفاده می‏‏ کنند و می‏‏ خواهند سیگار را بدون هر گونه کمکی (شامل حمایت نزدیکان، دارو یا درمان) ترک کنند، هر چند بیشتر افراد از این روش استفاده می ‏‏کنند، اما کمتر از 10 درصد آن‌ها موفق می‏‏ شوند.

 

دوره درمان سکسکه دَنیل تقریبا طولانی شد، اما حالا او بسیار حالش بهتر است و تعداد سکسکه هایش خیلی کمتر شده، ولی همیشه ترس بازگشت آن روزهای سخت و هجوم سکسکه‌های مداوم با او همراه است.

 

گفتنی است؛ برای جلوگیری از مصرف خودسرانه و بدون مشورت با پزشک، برای مخاطبانی که این مطلب را می‌خوانند و ممکن است به این مشکل دجار باشند، از آوردن نام داروهایی که دَنیل کرکلند در دوره درمان مصرف می‌کرد خودداری نموده ایم

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره