وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کار شرم آور پسری با مادرش در یافت آباد +تصاویر

کار شرم آور پسری با مادرش در یافت آباد +تصاویر

کار شرم آور پسری با مادرش در یافت آباد +تصاویر

 

به گزارش ایران ناز وقتی مردی هراسان به کلانتری یافت آباد مراجعه کرد تا خبر گم شدن همسرش را بدهد نمیدانست باید پسر نوجوانش را هم در پشت میله های زندان ببیند ! ماجرا ازین قرار بود که  21 آبان ماه یکی از اتباع افغانستانی مقیم تهران با مراجعه به کلانتری 151 یافت آباد به مأموران اعلام کرد که همسرش از روز قبل از منزل خارج و دیگر مراجعتی به خانه نداشته است.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “فقدان افراد” و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

کار شرم آور پسری با مادرش در یافت آباد +تصاویر

 

شاکی پرونده پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دیروز وقتی   به خانه آمدم ، همسرم در خانه حضور نداشت ؛ از پسرم به نام فرهاد پرسیدم که مادرش کجاست که عنوان داشت به همراه مادرش و برای انجام تسویه حساب به محل کارش ( محل کار فرهاد ) رفته و پس از تسویه حساب و در مسیر بازگشت به خانه ، همسرم جهت انجام خرید از وی جدا شده و پس از آن دیگر از او هیچ خبری نداریم.

 

با توجه به اظهارات شاکی پرونده ، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به محل کار فرهاد در یک کارگاه چرخکاری در همان منطقه یافت آباد رفته و در تحقیقات از صاحبکار فرهاد اطلاع پیدا کردند که فرهاد در شهریور ماه نسبت به انجام تسویه حساب با صاحبکارش اقدام کرده است.

 

پسر نوجوان صاحبکار سابق فرهاد در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : روز گذشته فرهاد طی تماس تلفنی از من خواهش کرد در صورتی که پدرش به سراغم آمد ، به دروغ عنوان کنم که فرهاد به همراه مادرش به مغازه ی من آمده و حتی خواست که به پدرش بگویم که او به همراه مادرش و پس از گرفتن مبلغ 800 هزار تومان بابت تسویه حساب، مغازه را ترک کرده است. 

 

با تحقیقات بعمل آمده از صاحبکار فرهاد و محرز شدن کذب بودن اظهارات و گفته های فرهاد به پدرش ، تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم قرار گرفت ؛ لذا کارآگاهان به محل سکونت شاکی پرونده مراجعه و از طریق همسر فقدانی ( پدر فرهاد ) اطلاع پیدا کردند که همزمان با مراجعه او به کلانتری برای شکایت در مورد گم شدن همسرش ، پسرش فرهاد از منزل خارج شده و دیگر مراجعتی به خانه نداشته است.

 

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تحقیقات میدانی از محل سکونت فقدانی اطلاع پیدا کردند که تعدادی از اهالی محل ، پسر جوان  را به همراه یکی از دوستانش در حال انتقال یک عدد چمدان مشاهده  و حتی یکی از همسایگان به علت سنگینی بیش از اندازه چمدان به کمک آنها رفته و چمدان را برای آنها در داخل یک چرخ دستی قرار داده است.

 

در ادامه و با شناسایی احدی از همسایگان فقدانی ، وی در اظهاراتش ضمن تأیید اظهارات سایر همسایگان مبنی بر کمک کردنش به فرهاد و دوستش جهت جابجا کردن چمدان به داخل یک چرخ دستی ، به کارآگاهان عنوان داشت: زمانیکه از فرهاد علت سنگینی چمدان را پرسیدم ، او در پاسخ عنوان داشت که داخل چمدان مقادیری لوازم خانگی است که قصد دارد آنها را به منزل خواهرش در همان نزدیکی ببرد.

 

با شناسایی دقیق دوست فرهاد به نام ابراهیم  15 ساله، کارآگاهان در ساعت 11 روز یکشنبه  اقدام به دستگیری وی کردند. ابراهیم در اظهارات اولیه منکر اظهارات همسایه ی خانواده فرهاد شد اما در ادامه مجبور به بیان حقیقت شد و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: من و فرهاد با یکدیگر حشیش مصرف می کنیم. روز حادثه  فرهاد با من تماس گرفت و از من خواست تا به خانه شان بروم ؛ زمانیکه وارد خانه شدم ، فرهاد مرا به بالای سر جنازه مادرش برد و آنجا بود که متوجه شدم، مادرش را با چاقو  کشته است به درخواست او ابتدا آثار خون را از روی زمین پاک کرده و جنازه ی مادرش را داخل یک چمدان قرار دادیم تا آنرا به محوطه سبزیکاری در همان نزدیکی محل زندگی فرهاد ببریم.

 

در بیرون از منزل ، یکی از همسایگان برای  قرار دادن چمدان بر روی چرخ دستی به کمک ما آمد و پس از آن جنازه را به محل مورد نظر ( باغچه سبزیکاری ) منتقل کردیم. در آنجا بود که فرهاد با تهیه مقداری بنزین ، اقدام به آتش زدن جسد مادرش کرد و پس از آن هر دو نفر از محل خارج شدیم. 

 

با اعتراف ابراهیم مبنی بر ارتکاب جنایت توسط فرزند فقدانی ، دستگیری فرهاد در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ؛ با انجام اقدامات پلیسی ، سرانجام مخفیگاه فرهاد در یک سفره خانه سنتی شناسایی ، کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به این سفره خانه در منطقه شهریار اعزام و عامل اصلی جنایت نیز در ساعت16 روز یکشنبه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

فرهاد پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، صراحتا به ارتکاب جنایت و در ادامه سوزاندن جسد مادرش اعتراف کرد. وی در اعترافاتش و در خصوص انگیزه این جنایت به کارآگاهان گفت:مدتی بود که مادرم به رفت و آمدها و همچنین نحوه خرج کردن پول هایم گیر داده بود و همین موضوع باعث شد تا در روز جنایت و در حالیکه از دستش عصبانی و خسته شده بودم ، در یک لحظه با چاقوی آشپزخانه حمله ور شده و ضربه ای را به پهلویش وارد کنم. در حالیکه مادرم بر روی زمین افتاده بود ، به بیرون از خانه آمده و شروع به کشیدن سیگار کردم. پس از تمام شدن سیگار و مراجعت به داخل خانه ، متوجه شدم که مادرم فوت کرده بلافاصله با ابراهیم تماس گرفته و بدون آنکه چیزی  به او بگویم ، از او خواستم تا به منزلمان بیاید و … “.

 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعترافات صریح هر دو متهم ،آنها  به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و برای هر دو متهم قرار قانونی صادر و متهم اصلی پرونده با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

مطالب مرتبط:

 

تازه داماد پدر و مادرش را در خیابان کتک زد +فیلم و عکس

 

مادر فوتبالیست معروف به گدایی افتاده است +تصاویر