وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کار عجیب ابوبکر بغدادی در رختخواب شخصیش

کار عجیب ابوبکر بغدادی در رختخواب شخصیش

کار عجیب ابوبکر بغدادی در رختخواب شخصیش

 

به گزارش ایران ناز ، ابوبکر بغدادی خلیفه خود خوانده گروه تروریستی تکفیری داعش به شیوه ای عجیب به رختواب خود میرود ! گفتنیست وب سایت رادیو صدای آلمان در مورد ابوبکر بغدادی گزارشی جالب منتشر نمود و در مورد رفتار خاص ابوبکر بغدادی در هنگام خواب پرده برداشت

 

ماجرا زاین قرار است که به گزارش ایران ناز  ابوبکر بغدادی رهبر گروه تروریستی داعش شب ها به گونه عجیبی به رختخواب می رود. پایگاه اینترنتی رادیو صدای آلمان(دویچه وله) گزارش داد:دستگیری اعضا و رهبران بلندپایه ی داعش ISIS مأموریتی دشوار محسوب می شود. بسیاری از آنان ترجیح می دهند که کشته شوند تا اینکه زنده دستگیر شوند، از جمله ابوبکر بغدادی، رهبر داعش که می گویند با جلیقه انتحاری به رختخواب می رود.

 

دویچه وله افزود:شبکه تلویزیونی آلمانی n-tv با نقل از خبرگزاری کردی روداو گزارش داد که ابوبکر بغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش از ترس اینکه مبادا زنده به دام ارتش عراق یا نیروهای ائتلاف ضدداعش بیفتد، شب ها با جلیقه ی انتحاری می خوابد.

 

به گزارش خبرگزاری روداو جان دوریان، سخنگوی عملیات زمینی نیروهای ائتلافی علیه داعش در عراق در کنفرانسی خبری در اربیل گفته است:تجربه ی معمول ما تاکنون این بوده که اعضای این گروه تروریستی داعش می کوشند که زنده دستگیر نشوند.

 

او افزوده است:منابع امنیتی و اطلاعاتی گوناگون و همچنین منابع آزاد دیگر که ما نمی توانیم آن ها را صد در صد تأیید کنیم، حاکی از آن هستند که ابوبکر بغدادی شب ها با جلیقه ی انتحاری می خوابد. از این رو نمی توانم با اطمینان بگویم که آیا ما امکان آن را خواهیم داشت که زنده دستگیرش کنیم.

 

مطالب مرتبط:

 

حرمسرای ابوبکر بغدادی خلیفه داعش با زنان زیبا (عکس)

 

واکنش عجیب داعش به فاجعه خونین رمی جمرات

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره