وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کار غیر اخلاقی و بی شرمانه ی کیم کارداشیان (عکس)

کار غیر اخلاقی و بی شرمانه ی  کیم کارداشیان (عکس)
کیم کارداشیان بعد از به دنیا آمدن دخترش تلاش سختی در پیش گرفته است تا به اندام ایده آل و رویایی قبل از بارداری بازگردد. به نظر میرسد او در این راه موفق بوده است و مصرانه در پی دستیابی به این هدف است که به آرزویش برسد.
 
کار غیر اخلاقی و بی شرمانه ی کیم کارداشیان (عکس)

این ستاره 32 ساله هالیوودی در برنامه خانوادگی خود که در شبکه های امریکایی روی آنتن می رود با صراحت از تلاش سخت و نفسگیر برای رسیدن به اندام قبل از بارداری صحبت میکند. او به عکاسان و خبرنگاران قول داده است در صورتیکه بتواند به اندام ایده آل مورد نظرش برسد تصویری عریان خود را در اختیار عکاسان و خبرنگاران قرار خواهد داد.کیم کارداشیان اولین فرزند خود را در ماه ژوئن سال جاری به دنیا آورد.خانواده وی این روزها حواشی زیادی دارند و همین مسئله آنها را به تیتر اول رسانه ها تبدیل کرده است.
 
کار غیر اخلاقی و بی شرمانه ی کیم کارداشیان (عکس)
 
بعد از رسوایی " لامار ادوم" همسر بسکتبالیست " کوله کارداشیان" و شایعات جدایی وی از همسرش چندی پیش  " کریس جنر" مادر خانواده نیز اعلام کرد بعد از 22 سال زندگی با قهرمان سابق المپیک " بروس جنر" از وی جدا شده است. به نظر میرسد بعد از جدایی جنجالی کیم کارداشیان از " کریس همفریس" همسر سابقش این خانواده به بحران طلاق دچار شده است.