وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کار وحشتناک این خرس با صورت این مرد جوان (عکس)

کار وحشتناک این خرس با صورت این مرد جوان (عکس)

همانطور که مشاهده میکنید کار این خرس با صورت این مرد بیچاره.زمانی که یک خرس وحشی به “جوب والانتی” – یک کشاورز محلی — نزدیک می‌شد، او هرگز تصور نمی‌کرد که یک جنگ طولانی برای زنده ماندن از دست یکی از قاتلان طبیعت خواهد داشت.

 

بر این اساس، این کشاورز شجاع به مدت 3 ساعت، نبردی خونین با یک خرس عظیم‌الجثه از نژاد اسلوث (خرس تنبل) داشت. خرس وحشی به تمامی صورت او زخم‌هایی شدید وارد کرده است. این زخم‌ها به قدری شدید بودند که پزشکان معالج از زنده‌ ماندن فردی با این میزان جراحت در ناحیه سر پس از ساعت‌ها حمله مداوم خرس

 

(شبیه حمله خرس به لئوناردو دی کاپریو در فیلم بازگشته) تعجب کردند.والانتی در یکی از مزارع خود در جنوب هند مشغول چیدن قارچ بود که خرس خشمگین ناگهان به او حمله کرده است. این کشاورز نگون بخت به مدت سه ساعت مورد حمله خرس قرار گرفته است و به نظر می‌رسید که به وسیله او کشته شده است.

 

کار وحشتناک این خرس با صورت این مرد جوان (عکس)

 

پس از این حمله، او خود را به داخل جنگل کشید. این کشاورز به مقامات محلی گفته است: برای بازگشت به دهکده‌ام نزدیک به 5 کیلومتر مسیر را با بدنی غرق به خون طی کردم. مقامات بیمارستانی اعلام کردند به دلیل وخامت حال او، والانتی را تحت تدابیر شدید

 

پزشکی به بیمارستان دیگری منتقل کردند.یکی از پزشکان معالج می‌گوید خطر فوری برای این کشاورز از میان رفته است. پس از بهبودی والانتی، زخم‌های وحشتناکی که به وسیله این خرس در سر و صورتش به وجود آمده بود تبدیل به اسکار (جای زخم) شده است.

 

یکی از چشم‌هایش متورم و بسته شد و زخم شدیدی از ضربه پنجه خرس بر روی بینی‌اش باقی ماند. خرس اسلوث یکی از خطرناک‌ترین انواع خرس‌ها در هند است. در یک مورد، یکی از این نوع خرس‌ها پیش از کشته شدن با تفنگ، بیش از 12 نفر را یک تنه کشت و 24 نفر دیگر را مثله کرد. 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره