وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

 

کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

 

کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان است که با ورود به بستر جامعه پزشکی، بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مرتبط با ریزش مو و کم پشت بودن آن را برطرف نموده است. این روش برای نخستین بار در سال 1939 به عنوان یک ایده از سوی پزشکی ژاپنی مطرح گردید و در سال 1959 به واسطه تلاش پزشکی آلمانی به مرحله عمل رسید. کاشت مو روشی است که امروزه می‌توان از آن به عنوان یکی از پرطرفدارترین محورهای درمانی در میان مراجعین یاد کرد.

 

کاشت مو چیست و چگونه انجام می‌شود

امروزه می‌توان کاشت مو طبیعی به روش برداشت ریشه‌های مو از قسمت‌های پر پشت و کاشت در قسمت‌های کم پشت را، به عنوان ساده‌ترین و نتیجه بخش ترین راه درمانی برای افزایش رشد مو معرفی کرد. راهی که در طول چندین سال در حوزه پزشکی، متدهای جدیدی برای بهبود و اثر گذاری هر چه بیش‌تر آن کشف شده است.

 

قرن بیست و یکم، تنها راه درمان قطعی و مؤثر رشد مو در سر را، کاشت مو می‌داند. از این جهت امروزه با بهره گیری از روش‌های نوین، بهترین عملکرد در این زمینه را می‌توان شاهد بود.

 

افرادی که با مشکل طاسی و یا کم پشت شدن مو سر خود مواجه می‌شوند، سردرگمی‌ها و سؤالات بسیاری را در ذهن خود پرورش می‌دهند. سؤالاتی که امروزه علم پزشکی راه نهایی قطعی و مؤثری را در مقابل آن‌ها قرار خواهد داد.

 

عمل کاشت، عملی بدون بیهوشی است که همین امر مزیت‌های بسیاری را برای مراجعین به دنبال خواهد داشت. در واقع  بیشترین محبوبیت کاشت مو، مدیون عدم بیهوشی و عدم مواجه شدن با عوارض ناشی از آن است.

 

تفاوت محسوسی که می‌توان پس از کاشت، کاملاً آن را شاهد بود، تفاوت در زیبایی و چهره فرد است. از این رو می‌توان به طور تقریبی 99 ماه پس از عمل یاد شده، شاهد اثر مستقیم و ملموس آن بود.

 

نواحی که می‌توان در آن کاشت مو انجام داد

یکی از مزیت‌های دیگر عمل کاشت، عدم محدودیت در ناحیه کاشت می‌باشد. به این ترتیب می‌توان در نواحی ذیل کاشت مو را انجام داد.

 

سر

کاشت در قسمت سبیل

کاشت در ناحیه قرار گیری مژه‌ها

ریش

ابروها

و…

 

نواحی هستند که هر یک با توجه به تشخیص متخصص قابلیت انجام عمل کاشت را خواهند داشت.

 

کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

 

کاشت مو برای چه افرادی غیر قابل اجرا است

 

به لطف علم پزشکی و به همت متخصصین و پژوهشگران، کاشت برای تمامی افراد در قرن بیست و یکم، امکان پذیر گردیده است. در این میان برخی از افراد که شرایط خاصی را دارا باشند، با توجه به تشخیص متخصص و نتایج آزمایشی، امکان انجام این عمل را نخواهند داشت.

 

به عنوان مثال:

افرادی که دچار بیماری‌های دیابتی و عفونی باشند

اشخاصی که مشکلات پوستی داشته باشند

آقایان در سنین 18 سال الی 25 سال

و افرادی که پوستی ضخیم و غیر قابل جراحی داشته باشند

 

این افراد بنا به دلایل پزشکی از عمل معاف خواهند شد و امکان کاشت را در صورت وجود مشکلات یاد شده نخواهند داشت. شایان ذکر است که محدودیت سنی برای خانم‌ها در حوزه کاشت وجود ندارد.

 

کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

 

روش‌های کاشت مو کدام اند

انجام هر نوع عمل جراحی و زیبایی، نیازمند مراجعه به متخصصینی آگاه و زبده می‌باشد. از این رو انتخاب کلینیکی مجرب و درجه یک، گام اول محسوب می‌گردد.

 

کلینیک زیبایی ما با تکیه بر تجارب و دانش پزشکانی متعهد و متخصص، بهترین بازدهی و نتیجه دهی را برای مراجعین به ارمغان خواهد آورد.

 

کاشت مو با روش sut، انتخابی ایده آل برای علاقه‌مندان به کاشت خواهد بود. انتخابی که در آن اثری از بیهوشی‌های موضعی و تیغ جراحی نبوده و می‌توان اثر مطلوب آن را به صورتی ملموس شاهد بود. در این گزینه می‌توان 14000 هزار تار مو را پیوند زد؛ که این تعداد سه برابر میزان واقعی رشد مو در مقایسه با روش‌های دیگر است.

 

هم چنین کاشت مو با روش sut جلسات متعدد و طولانی مدت را نیاز نخواهد داشت. از این رو بازدهی این روش، کاملاً متفاوت و محسوس خواهد بود.

 

انجام کاشت، به دو صورت محقق خواهد گردید.

 

نوع اول را می‌توان روش جراحی نامگذاری کرد و نوع دوم را روشی بدون جراحی محسوب نمود.

 

روش نخست در اتاق عمل انجام خواهد شد. روشی که در آن برشی نواری شکل از پوست پشت سر برداشته خواهد شد و پس از آن برش انجام شده را تکه‌تکه نموده و درنهایت عمل جداسازی فولیکول‌های مو انجام خواهد گرفت. پس از جداسازی فولیکول‌ها، پزشک آن را در قسمت مورد نظر  در قالب کاشت، قرار خواهد داد.

 

روش دوم که بدون جراحی انجام می‌پذیرد، با سوزن‌هایی بسیار نازک مو  برداشته خواهد شد و پس‌ از آن در قسمت مورد نظر کاشته می‌شود. در نهایت پانسمانی ساده و جزئی برای افزایش کیفیت مو کاشت شده انجام خواهد شد که پس از یک روز امکان برداشتن آن وجود خواهد داشت.

 

کاشت با تراکم بالا، از جمله سؤالات متداولی است که علاقه‌مندان به کاشت در پی یافتن پاسخی صریح و علمی نسبت به آن هستند. از این رو می‌توان کاشت با تراکم بالا را نوعی روش منحصر به فرد در کاشت معرفی نمود. این روش نیازمند پیش نیازهای مهمی از جمله، دارا بودن بانک مو بسیار مطلوب، تکنیک و مهارت تخصصی بالا برای پزشک و طاسی بسیار کم است.

 

به همین واسطه این روش از مهم‌ترین روش‌های درمانی مو بوده که نیازمند تخصص و صبر بالا است.

 

کاشت مو در چند جلسه انجام می‌شود

یکی از مهم‌ترین سؤالات مراجعین به مرکز کاشت مو ، پیگیری زمان و روند درمان کاشت می‌باشد. این مهم نیازمند بررسی انتظار بیمار از کاشت است. چرا که با توجه به تفاوت نظرات و ایده آل‌های فردی و شخصی افراد، نمی‌توان یک نسخه درمانی را مختص به تمام بیماران دانست.

 

ولیکن بخش مهمی از مراجعین، تنها با یک جلسه درمان، نتیجه مورد نظر خود را مشاهده خواهند نمود؛ و این در حالی است که برخی دیگر نیز به جلسات درمانی بیش‌تری احتیاج خواهند داشت.

 

کاشت مو در یک جلسه بیش‌ترین جامعه آماری موفقیت آمیز بودن این عمل را داشته است.

 

نکاتی که باید پس از انجام کاشت مو رعایت کرد

در ذیل به مهم‌ترین نکات مراقبتی پس از عمل اشاره خواهیم کرد تا با رعایت آن‌ها، دیگر نگرانی و اضطراب برای بیماران ایجاد نگردد.

 

عدم برداشتن پانسمان‌های انجام شده

تحمل برخی از سردردهای خفیف به واسطه عمل انجام شده

استفاده از مسکن‌های ساده برای رفع سردرد با تجویز پزشک

عدم انجام فعالیت‌های سنگین

انجام مراقبت‌های لازم در زمان استراحت

عدم انجام فعالیت‌های ورزشی خسته کننده و  حرکات محرک تعریق

پرهیز از شست و شوی موهای سر

 عدم قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید

 

موارد فوق نکاتی هستند که با رعایت آن‌ها می‌توان شاهد نتیجه بخش بودن کاشت مو بود.

 

کلینیک زیبایی آریا دارای مجوز رسمی به شماره 1395/1973/ش/ب از وزارت بهـداشت،درمان و آموزش پزشکی مشغول فعالیت می باشد.

 

این کلینیک زیبایی با همکاری مجموعه پزشکان و متخصصان حاذق پوست و مو دارای بورد تخصصی پیوند مو و عضو انجمن متخصصین پوست ایران ، که سالیان متمادی در حوزه لیزر موهای زائد، جوانسازی ، کاشت مو ، پوست و زیبایی فعالیت می نمایند ، آماده ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مراجعین محترم میباشد.

 

سایت : http://www.ClinicAria.com

 

شماه های تماس :

 02171791

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره