وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کاشت مو به روش SUT در کلینیک پوست و مو و زیبایی رز

کاشت مو به روش SUT در کلینیک پوست و مو و زیبایی رز

کاشت مو به روش SUT در کلینیک پوست و مو و زیبایی رز

 

کاشت مو به روش SUT در کلینیک پوست و مو و زیبایی رز

 

کاشت مو روش های متعددی دارد که به علت طبیعی بودن و مزایای زیاد روش SUT محبوبیت زیادی نسبت به دیگر روش ها دارد. کاشت مو سبب می شود تا موهایی که به دلایل متعدد مانند طاسی ژنتیکی، بیماری، سو تغذیه بر اثر رژیم های غذایی سخت و مواردی از این قبیل ایجاد شده است را جبران کرده و در نهایت مویی طبیعی و پرپشت به فرد هدیه دهد.

 

به دلیل این که کاشت و ترمیم مو روشی بی خطر است و نتیجه ای مطلوب دارد، امروزه برای خانم ها و آقایان به وفور مورد استفاده قرار می گیرد تا چهره ای زیبا داشته باشند. بدون شک داشتن زیبایی بدون موی سالم کار راحتی نیست.

 

مزایای کاشت مو به روش SUT در کلینیک پوست و مو رز

با توجه به این که افراد متقاضی عمل های زیبایی سعی می کنند از بهترین و به روز ترین متدها استفاده کنند تا نتیجه ای بهتر ببینند، بیشتر این افراد روش کاشت موی SUT را ترجیح می دهند.

 

در این روش کاشت مو، تراکم مو بسیار خوب و مناسب است و سبب می شود تا پس از اتمام دوره ی رشد که حدود یک سال می تواند به طول بینجامد، موهایی طبیعی و زیبا برای فرد ایجاد شود که کمتر کسی متوجه شود موهای کاشته شده است.

 

در این روش از دستگاه های لیزری و پیشرفته ای برای برداشت مو استفاده می شود. به همین علت نیازی به جراحی و بی هوشی فرد متقاضی کاشت مو نیست و مو به صورت راحت تر از بانک مو جدا می گردد.

 

به همین علت در زمان کمتری نسبت به روش های قدیمی تر بانک مو ترمیم می شود و در نهایت جای بخیه، اسکار و مواردی از این قبیل نیز در این ناحیه به وجود نمی آید. در روش کاشت موی اس یو تی موهای برداشته شده فریز می شود و به همین علت تخریب نمی شوند و زمان بیشتری می توان آن ها را نگه داشت.

 

درد و خونریزی در این روش وجود ندارد و برای تمامی افراد قابل اجرا است. خط طبیعی رویش در این روش آنقدر مناسب است که به خوبی جوابگوی نیاز افراد مشکل پسند می باشد.

 

معمولاً این روش کاشت در یک جلسه انجام می گیرد و نیازی به مراجعه های مکرر برای انجام آن نیست.

 

کاشت ابرو با روش SUT

 

کاشت مو به روش SUT در کلینیک پوست و مو و زیبایی رز

 

برای برخی از افراد این سؤال ممکن است پیش آید که آیا می توان کاشت ابرو را هم به روش اس یو تی انجام داد؟ با توجه به این که روش فوق یک روش خوب و با نتیجه ی مطلوب است، می توان در کاشت ابرو نیز از این روش بهره برد.

 

اتفاقاً در کاشت مو در ناحیه ی ابرو با این روش نتیجه مطلوب تر است و می توان ابرویی پرپشت تر را به کمک آن ایجاد کرد. امروزه متقاضیان کاشت ابرو زیاد شده است و اکثراً هم خانم ها هستند که دوست دارند زیبایی خود را با داشتن ابروهایی طبیعی و پرپشت تضمین کنند.

 

به علت این که نتیجه این روش کاشت مو مناسب است، متقاضیان زیادی دارد و سعی می شود در ابرو نیز بیشتر از این روش استفاده شود، زیرا دوران نقاهت ندارد و می توان فوراً به زندگی عادی ادامه داد و در نهایت ابرویی پرپشت را به کمک روش SUT در کاشت ابرو به دست آورد.

 

با تزریق چربی در کنار کاشت مو و ابرو زیباتر شوید

در کلینیک های زیبایی که کاشت مو و ابرو انجام می شود، معمولاً تزریق چربی هم صورت می گیرد. اکثر خانم هایی که برای کاشت ابرو مراجعه می کنند، در صورتی که از فرم صورت خود رضایت کافی نداشته باشند به سراغ تزریق چربی هم می روند.

 

تزریق چربی برای فرم دهی به صورت انجام می گیرد و سبب می شود تا گونه، لب، فک و … به راحتی فرم مورد نظر فرد را بگیرد و جوانی و شادابی بیشتری را به متقاضی بدهد.

 

تزریق چربی سبب می شود تا چروک ها از بین بروند و حتی تا 10 سال سن فرد را جوان تر نشان می دهد. تزریق چربی مانند روش های مختلف کاشت مو و کاشت ابرو توسط پزشک متخصص پوست و مو انجام می شود و این افراد دارای مهارت کافی برای این عمل های زیبایی هستند و علاوه بر تضمین سلامت فرد، چهره ای زیبا و جوان را به او هدیه می دهند.

 

کلینیک پوست و مو رز آماده خدمات رسانی به متقاضیان گرانقدر در زمینه پوست و مو و زیبایی با استفاده از پزشکان مجرب و بکارگیری از تجهیزات روز دنیا می باشد.

 

www.rozclinic.com

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره