وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کامنت جالب علی کریمی در اینستاگرام روحانی (تصاویر)

کامنت جالب علی کریمی در اینستاگرام روحانی (تصاویر)

کامنت جالب علی کریمی در اینستاگرام روحانی

 

مدتیست ریزگردها و گرد وخاک بسیار غلیظ امان مردم خوزستان را بریده و تنفس را در شهر اهواز مشکل ساخته است . مردم خوزستان به این وضعیت اعتراض داشته و از خانم معصومه ابتکار درخواست انجام راه حلی برای رفع مشکل داشته اند . در این میان علي کريمي به خاطر شرايط خوزستان به رئیس جمهور حسن روحاني انتقاد کرد.

 

به گزارش ایران ناز بازيکن سابق تيم ملي و پرسپوليس که دو روز قبل در پست اينستاگرامي خود خواستار بهبود شرايط و کمک به خوزستان شده بود اين بار در پيج رييس جمهور به صورت کامنتي تند مطالبه اش را مطرح کرد.

 

به گزارش ایران ناز کريمي روز قبل در پستي اينستاگرامي از رييس سازمان محيط زيست خواسته بود که اگر نمي تواند کاري براي مردم بکند استعفا بدهد و برود. پست اينستاگرامي علي کريمي البته کامنت هايش بسته بود که جلوي هر گونه توهين گرفته شود. اونوشته بود:«خدا خدا خدايا برس به فريادشاز دست ما كه جز دعا و همدردى كارى بر نميادخانم ابتكار اين مطلب دكتر شريعتى رو خوندى جايى!! اگر نميتوانى خدمت كنى برو تا خيانت نكنى !!؟؟»

 کامنت جالب علی کریمی در اینستاگرام روحانی (تصاویر)

 

شماره 8 سابق تيم ملي فوتبال ايران اما 24 ساعت دوام نياورد در ساعات پاياني روز شنبه وقتي با پست اينستاگرامي رييس جمهور در مورد خوزستان مواجه شد يک کامنت شديد الحن براي رييس جمهور نوشت :«دكتر روحانى كاش اون ابتكارتون حداقل واسه حفظ ظاهر هم شده با گذاشتن يك پست با مردم خوزستان يه همدردى ميكردن، كار ديگه كه انتظارى نميره!!!! كاش از كسايى استفاده كنيد كه دلسوز باشن ، خيلى زود دير ميشه دكتر، بزارين مردمى كه به شما راى دادن بابت راى شون سر خورده نشن، يه تجديد نظر روى افراد اطرافتون بكنين، كار را دست كاردان بسپاريد، حتماً لطفاً»

 

درخواست علي کريمي براي پست اينستاگرامي رييس سازمان محيط زيست اما يک روز قبل انجام شده بود . جايي که معصومه ابتکار اقدامات دولت در مورد خوزستان را توضيح داده بود.

 

کامنت علي کريمي در پست اينستاگرامي رييس جمهور با استقبال بسيار زيادي رو به رو شد و تعداد زيادي از حاضران در پيج رييس جمهور از علي کريمي به خاطر کامت اش تشکرکردند. آنها پست علي کريمي را در صفحه رييس جمهور يک اقدام شجاعانه مي دانستند. هرچند که تعدادي کم از کاربران هم به کريمي به خاطر تندي کامنت اش ، چک نکردن صفحه اينستاگرامي معصومه ابتکار و نداشتن دانش سياسي انتقاد کرده بودند.

 

کامنت جالب علی کریمی در اینستاگرام روحانی (تصاویر) 

 

پست اينستاگرامي رييس جمهور در مورد خوزستان در کمتر از 4 ساعت به 35 هزار لايک و 2200 کامنت رسيده بود. اعدادي که خيلي براي صفحه رييس جمهور مرسوم نيستند. مخصوصا که بدانيم برخي پست هاي اينستاگرامي رييس جمعور در طول يک تا چند روز به اين تعداد لايک مي رسند و البته تعداد کامنت هاي پست هم به دليل تقدير از علي کريمي حسابي تغيير کرده بود.

 

پرلايک ترين پست رييس جمهور در 5 هفته گذشته مربوط به وفات آيت الله هاشمي است که 104 هزار لايک دارد و 290 هزار کامنت اما پست خوزستان به دليل حساسيت ماجرا و البته سيل هواداران کريمي در ساعاتي کم به کامنت هاي پست پر طرفدار رييس جمهور نزديک شده است.

 

صفحه رسمي رييس جمهور در اينستاگرام 951 هزار فالوور دارد ، صفحه معصومه ابتکار 134 هزار فالوور و صفحه علي کريمي 2ميليون فالوور.علي کريمي يکي از حاميان دولت روحاني در ورزش به حساب مي آيد که پيش از اين نظرات غيرفوتبالي ديگري را هم در مورد رييس جمهور سابق ايران اعلام کرده بود.

 

مطالب مرتبط:

 

پاسخ جنجالی علی کریمی به درخواست امیر تتلو (عکس)

 

بیماری ناشناخته علی کریمی چیست؟ (عکس)

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره