وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کاپیتان مقصر حادثه نفتکش سانچی اعلام شد

کاپیتان مقصر حادثه نفتکش سانچی اعلام شد

کاپیتان مقصر حادثه نفتکش سانچی اعلام شد

 

بعد از گذشت مدتها از حادثه دلخراش نفتکش سانچی بالاخره نتیجه بررسی های مرتبط با حادثه برخورد و آتش سوزی و غرق شدن نفتکش سانچی اعلام شد اعلام شد . به گزارش ایران ناز رئیس کمیسیون عمران مجلس در اظهاراتی عنوان کرد طبق بررسی های انجام شده کاپیتان سانچی مقصر این حادثه بوده است.قصور از سوی کشتی چینی در بروز این حادثه وجود نداشته است.

 

نفتکش سانچی شانزده دی ماه در بندر چانگهای با یک کشتی فله بر چینی تصادف کرد و در پی این حادثه تمامی ۳۲ سرنشین آن جان باختند

 

کاپیتان مقصر حادثه نفتکش سانچی اعلام شد

 

 محمدرضا رضایی کوچی با انتقاد از تعلل و تاخیر سازمان بنادر و دریانوردی در اطلاع رسانی به مردم در خصوص چرایی بروز حادثه برای سانچی، گفت: طبق بررسی های انجام شده قصور از سوی کشتی چینی در بروز این حادثه وجود نداشته است.

 

وی با رد هر گونه شائبه تروریستی بودن اتفاق رخ داده برای سانچی، افزود: طبق بررسی های انجام شده و گزارش های واصله، کشتی از نظر فنی هیچ مشکلی نداشته و متاسفانه اشتباه رخ داده از سوی کاپیتان سانچی که قبل از آن از سوی مسئولان نیز مورد غفلت بوده، منجر به بروز این حادثه دردناک شد.

 

اطلاعات فردی و فنی کاپیتان سانچی باید استخراج و بررسی شود

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه از سازمان بنادر خواسته ایم تمامی اطلاعات فردی و فنی کاپیتان سانچی را استخراج کرده و در اختیار نمایندگان قرار دهد، گفت: هر عاملی که مقدمات بروز حادثه برای سانچی را فراهم کرده، باید به عنوان مقصر شناخته شده و مورد برخورد واقع شود.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس با بیان اینکه با توجه به بازخوانی جعبه سیاه کریستال و سانچی دلیلی برای تعلل در ارایه گزارش نهایی این حادثه به مردم وجود ندارد، تصریح کرد: تعلل سازمان بنادر و دریانوردی در این موضوع مسجل است.

 

مسئولان بعد از گذشت زمان پیگیری ها را رها می کنند

 

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از مسئولان در زمان بروز حادثه برای سانچی اظهارنظر کرده و خواهان تعیین تکلیف هر چه سریع تر این حادثه بوده اند، گفت: متاسفانه با گذشت زمان، همه چی به فراموشی سپرده شده و دیگر پیگیری ها مانند قبل نیست.

 

رضایی کوچی با بیان اینکه تاخیر در اعلام علت اصلی سانحه سانچی و شفاف سازی آن، به بدبینی مردم نسبت به مسئولان منجر می شود، افزود: تاخیر مسئولان در اعلام گزارش نهایی علت بروز حادثه برای سانچی قابل قبول نبوده و کمیسیون عمران مجلس با دعوت از مسئولان مربوطه التیماتوم های لازم را خواهد داد.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: از سازمان بنادر می خواهیم تا چند روز آینده گزارش مفصل و دقیقی از سانچی را به مجلس ارسال کرده تا زمنیه تصمیمات بعدی فراهم شود.

 

کاپیتان مقصر حادثه نفتکش سانچی اعلام شد

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره