وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کلید خوردن پروژه فحشای بهاری دختران! (تصاویر)

کلید خوردن پروژه فحشای بهاری دختران! (تصاویر)

به گزازش ایران ناز، یکی از عوامل مرتبط با سرویس های جاسوسی فرهنگی دشمن، برنامه ویژه ای برای طراحی و نمایش مدو لباس ویژه زنان در فصل بهار را ترتیب داده است.

کلید خوردن پروژه فحشای بهاری دختران! (تصاویر)

زنی با نام "ف.ع" که چندی قبل در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس با گروهی از ایرانیان خارج از کشور مناسباتی قابل تامل و بسیار مشکوک داشته و همینطور در ارتباط با بخش هایی از سیستم های جاسوسی و براندازی دشمن می باشد، با تبلیغاتی گسترده و کمک های رسانه ای قابل ملاحظه براندازان من جمله صدای آلمان اقدام به طراحی، برپایی و فروش لباس های ویژه زنان و دختران کرده است که بنابر ادعای وی مخصوص پوشیدن در فصل بهار و البته در محافل و محیط های اجتماعی است.

کلید خوردن پروژه فحشای بهاری دختران! (تصاویر)

وی همچنین از ارتباطات معنادار در یکی از کشورهای همسایه نیز برخودار می باشد و با بنگاههای بین المللی فحشا در این کشور تعاملاتی داشته است که در صورت نیاز جزئیات این اطلاعات منتشر خواهد شد و هم اکنون اقدامات خود را از شهرک اکباتان تهران و شهر شیراز سازمان دهی گسترده می کند.ضمنا علاوه بر تمرکز فعالیت های ضد فرهنگی خود در تهران در شهرهای دیگر نظیر اصفهان و شیراز نیز با برپایی شوهای لباس به ترویج فحشا و بد پوشی های بسیار زشت خیابانی می پردازد که طبیعتا تکمیل حلقه های مفقوده براندازی فرهنگی دشمن خصوصا در حوزه حجاب و م عفاف به شمار می آید.

 

کلید خوردن پروژه فحشای بهاری دختران! (تصاویر)

عکس هایی که از مدل های لباس وی منتشر شده است نیز همگی در ایران و خیابان ها تهران تهیه شده است و مربوط به دختر های مانکنی است که از بدترین لباس های و زننده ترین حجاب های محرک و مبتذل با ادعای تطبیق با شرایط ایران تهیه شده است.

وی که عملا خود را یک هنرمند ارزیابی می کند با رویکردی کاملا سیاسی از عبارت "خاکستری" برای ترسیم فضای اجتماعی ایران استفاده می کند و مدعی است که قصد شاد کردن محیط البسه زنان را دارد که خود حاوی یک شعار قدیمی برای ترویج ابتذال در بسته های بسیار زننده می باشد.

لباسهایی که وی طراحی کرده است و همینطور مدل و نوع ارائه خدماتش بیشتر شبیه به یک فعالیت غیر قانونی گسترده است که در سایه کوتاهی های دست اندرکاران و عدم نظارت بر اصناف تولید پوشاک وارد بازار شده است و رسما اقدامی علیه امنیت فرهنگی و سبک زندگی و مدل پوشش و حجاب بانوان ایرانی و مسلمان به شمار می آید.

همینطور عکس های منتشر شده از طراحی های لباس مورد اشاره مصداقی از تبرج و سو استفاده های جنسی و غیر اخلاقی از زنان و دختران و مصداقی از اشاعه منکر و محتوای غیر اخلاقی به شمار می آید.

 

کلید خوردن پروژه فحشای بهاری دختران! (تصاویر)

 

درحالی که نیروی انتظامی توانایی خود را در راستای مقابله با بدپوشی باید درآستانه فصل گرما تدارک ببیند فعالیت کاملا آزادانه اینچنین مراکزی خود تضادی آشکار و عاملی برای خنثی ساختن تمامی تلاش های انضباطی به شمار می آید و منجر به فراگیری جولان عده قابل ملاحظه ای از مانکن های بی حیا در سطح خیابان های تهران می شود که بصورت کامل به اصول پوشش و زندگی در یک جامعه اسلامی بی اعتنا بوده و صرفا مجریان برنامه کارفرمایان برای کسب سود های بیشتر مالی می باشند.

از زمان اعزام همفر جاسوس انگلیسی به کشورهای اسلامی تا دوره ماموریت باب برای از بین بردن اسلام و ماجرای قره العین و همینطور هم اکنون در صحنه گردانی سینمایی غرب علیه زنان و توسل به گلشیفته ، مقابله با حجاب و پوشش زنان یکی از اصلی ترین بسترهای فعالیت دشمن با امید نابودی اخلاقی جامعه و گسترش فساد هرزگی بوده است.

 

کلید خوردن پروژه فحشای بهاری دختران! (تصاویر)

مسئولین امر وظیفه دارند بر اساس مقررات عمومی کشور و شریعت مقدس اسلام در اسرع وقت با این بانیان ابتذال که بدون تردید تحت حمایت استعمار جهانی علیه زنان نیز قرار دارند برخورد قاطع صورت داده و جنبه غیر قابل انکاری از ناتوی فرهنگی را مهار کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره