وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

به کما رفتن پرسپولیسی محبوب و دوست داشتنی (عکس)

به کما رفتن پرسپولیسی محبوب و دوست داشتنی (عکس)

به کما رفتن این پرسپولیسی محبوب همه را ناراحت کرد.یاسین که طی روزهای گذشته از محبوبیت زیادی بین هواداران و بازیکنان پرسپولیس برخوردار شده است،در حال حاضر در بخش ICU بیمارستانی در قائمشهر بستری می باشد.این در حالی است که مادر یاسین هم اخیرا در اثر بیماری سرطان فوت کرده بود.

 

علی علیپور،محسن مسلمان،فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی بازیکنانی بودند که در بازی سرخپوشان مقابل سایپا به خاطر یاسین موهایشان را کوتاه کردند. طلب شفای عاجل برای هوادار کوچک پرسپولیس از درگاه خداوند متعال داریم.چهار بازیکن پرسپولیس در اولین دیدار این تیم مقابل سایپا با ظاهری متفاوت واردزمین شدند.

 

مهدی طارمی، علی علیپور، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان موهای خود را تراشیدند و با ظاهری متفاوت لیگ برتر شانزدهم را شروع کردند. آنها به خاطر یاسین کودک قائمشهری مبتلا به سرطان موهای خود را تراشیدند تا با او همدردی کنند. از قائمشهر گفته می شود

 

به کما رفتن پرسپولیسی محبوب و دوست داشتنی (عکس)

 

یاسین این روزها حال خوشی ندارد و در کما به سر می برد. به سراغ فرشاد احمد زاده و از او در این مورد سوال‌هایی پرسیدیم تا از آخرین وضعیت این پسر کوچولوی دوست داشتنی مطلع شویم:شما موهایتان را در بازی با سایپا به خاطر یاسین تراشیدید. آیا به گوش خود یاسین و خانواده اش رسید؟بله علی علیپور گفته اما ما به خاطر ثوابش این کار را کردیم و نمی خواستیم ریا شود.

 

اما به نظر من کار خوبی بود و امیدوارم این کارها ادامه داشته باشد تا از کسانی که از بیماری های سخت رنج می برند قدردانی کنیم.ایده تراشیدن مو از کجا آمد؟این ایده را محسن داد و به نظر من یکی از بهترین فکر و ایده هایی بود که تا الان به ذهنش رسیده بود.خودت چه احساسی از این کار داشتی؟ما قصد نداشتیم کسی متوجه شود

 

و برای ثوابش این کار را کردیم و می خواستیم دل یاسین شاد شود. الان هم شنیدیم یاسین به کما رفته و امیدوارم هرچه زودتر حالش بهتر شود.تصمیمی برای رفتن پیش یاسین دارید؟صد در صد از کما دربیاید حتما به دیدنش میرویم تا به او بگیم که تنها نیست.چه پیامی برای دیگران دارید؟یک سری بیماری ها است که علاجش سخت و ناممکن است و امیدوارم کسی دچارش نشود. ما هم کاری کردیم که این کودک دلش شاد شود و امیدوارم زودتر حالش خوب شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره