وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کنترل لحظه ها را در دست بگیر!

کنترل لحظه ها را در دست بگیر!

کنترل لحظه ها را در دست بگیر!

 

حجم زیاد کارهای روزانه تمام وقت ما را می‌گیرد و زمانی برای کارهای شخصی باقی نمی‌گذارد. به همین دلیل خانم‌های مدرن و امروزی در جستجوی راه‌های سریع، آسان و موثر برای رسیدگی به خود هستند. براون با مجموعه‌ی کامل و کارآمد در زمینه‌ی بهداشت و زیبایی پوست، این شرایط را مهیا کرده است. محصولات براون با زندگی شما عجین می‌شوند و در صرفه جویی زمان و حفظ زیبایی،‌ شما را یاری می‌کنند.

 

با براون کنترل لحظه‌ها را در دست بگیرید و در اوج زیبایی از جریان زندگی‌ لذت ببرید.

 

۱- فِیس اسپا برای داشتن پوستی نرم‌تر در ۳ روز:
 این محصول شامل اپیلاتور صورت، برس‌ها و اسفنج پاک کننده برای افزایش شفافیت و طراوت پوست است. می‌توانید این محصول را به صورت مرطوب و خشک استفاده نمایید. با فِیس اسپا اصلاح دقیق را تجربه کنید و از پوستی لطیف لذت ببرید. برای رسیدن به نتیجه‌ی بهتر می‌توانید هر روز عصر اسفنج‌ دایره‌ای فِیس اسپا را همراه با کرم مرطوب کننده‌ جهت ماساژ صورت استفاده کنید.

 

capture

 

۲- لطافت ماندگارتر پوست با اپیلاتور سیلک اپیل ۹:
سیلک اپیل ۹ دستگاهی سه منظوره است. این محصول با قدرت برداشتن موهایی ۴ برابر کوتاه‌‌تر از آن‌چه موم برمی‌دارد و قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب، نرمی و لطافت ماندگارتری به پوستتان می‌بخشد.

 

اگر به تازگی استفاده از اپیلاتور را آغاز کرده‌اید برای برداشتن موهای زائد در طول ماه اول، هفته‌ای یک‌بار از سیلک اپیل ۹ استفاده کنید و در ماه دوم استفاده از آن را به ۲ تا ۴ هفته یک‌بار کاهش دهید. این محصول دارای ۲ برس لایه برداری ملایم و عمیق است. برس لایه‌بردار عمیق سیلک اپیل ۹ موهای زیر پوستی را کاهش می‌دهد و برس لایه بردار ملایم، طراوت بالایی به پوست شما می‌بخشد.

 

هفته‌ای یک بار استفاده از این برس‌ها گردش خون را بهبود می‌بخشد و به بالا رفتن درخشندگی پوست کمک می‌کند. می‌توانید آن‌ها را به سادگی از اپیلاتور جدا کنید و به همراه روغن ماساژ برای رهایی از خستگی، یا با کرم لاغری برای رسیدن به پوستی سفت، کشیده و یک‌دست استفاده کنید.

 

capture

 

برای جلب رضایت شما، براون محصولات خود را با ضمانت برگشت پول تا ۱۰۰ روز به فروش می‌رساند تا ‌بتوانید خریدی بدون ریسک را تجربه کنید و در صورت عدم رضایت با بازگرداندن محصول به فروشگاه پول خود را پس بگیرید.

 

شبکه های اجتماعی براون :

https://www.instagram.com/brauniran    اینستاگرام

https://t.me/brauniran  تلگرام

capture

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره