وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برگزاری کنسرت مرجانه گلچین و خواهرش در ایران +عکس

برگزاری کنسرت مرجانه گلچین و خواهرش در ایران +عکس

برگزاری کنسرت مرجانه گلچین و خواهرش در ایران +عکس

 

بعد از اجراهای کنسرت سیمین غانم و تنی چند از بازیگران این بار مرحانه گلچین بازیگر سریالهای مختلف تلویزیونی میخواهد کنسرتی برای بانوان برگزار کند . او در اجرای این کنسرت با خواهرش همراهی میکند .  اجرای کنسرت موسیقی توسط خواننده های زن چند سالی است که در ایران متدوال شده است، سیمین غانم خواننده قدیمی ایرانی یکی از اولین خواننده هایی بود که به اجرای کنسرت برای زنان اقدام کرد.

 

برگزاری کنسرت مرجانه گلچین و خواهرش در ایران +عکس

حالا مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش دراینستاگرام اعلام کرده است که قصد دارد روی صحنه برای زنان بخواند. این اولین بارنیست که یک بازیگر اقدام به برگزاری کنسرت می کند هر چند این اتفاق پیشتر از سوی بازیگران مرد بود اما در این حوزه هم مرجانه گلچین اولین خواننده ـ بازیگر زن نیست که کنسرت موسیقی برگزار می کند.

 

همین چند وقت پیش شهره سلطانی برای بانوان اجرایی در تهران داشت که اتفاقا از سوی بازیگران و سینماگران زن سینمای ایران بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

مرجانه و منیژه گلچین قرار است برنامه شان را با عنوان «نوای گلچین» در روزهای ۱۵ و ۱۶ آذر در تهران روی تاالار وحدت به اجرا بگذارند.

 

مرجانه گلچین متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷ در رشت بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. وی خواهر منیژه گلچین ( بازیگر ) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین ( بازیگر ) است. گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تئاتر فارغ‌التحصیل شد و با تشویق خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود به بازیگری در تئاتر پرداخت. با بازی در مجموعه تلویزیونی «آینه» پا به تلویزیون گذاشت و پس از آن در چند سریال تلویزیونی دیگر و در سینما به ایفای نقش پرداخت.کریم آتشی همسر سابق مرجانه گلچین (متولد ۵ فروردین ۱۳۴۳ – شهرری) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران است.

 

 

مطالب مرتبط:

 

نقش جدید و متفاوت مرجانه گلچین در یک سریال

 

گفتگویی خواندنی با مرجانه گلچین در نفس گرم