وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گریم جذاب بهنوش طباطبایی در نمایش مری پاپینز (عکس)

گریم جذاب بهنوش طباطبایی در نمایش مری پاپینز (عکس)

بهنوش طباطبایی بازیگر زن ایرانی از آبان ماه امسال در نقش «مری پاپینز روی صحنه تالار وحدت اجرا خواهد کرد.

 

بهنوش طبابایی این روزها مشغول بازی و تمرین در نمایش موزیکال مری پاپینز است.

 

نمایش موزیکال «مری پاپینز» قرار است روایتگر ماجراجویی‌ها و داستان‌های هیجان انگیزی باشد که در خانواده بنکس رخ می‌دهد.

 

گریم جذاب بهنوش طباطبایی در نمایش مری پاپینز (عکس)

 

 این نمایش به عنوان سومین تجربه گروه تولیدی موزیکال‌های «الیورتوییست» و «بینوایان» به کارگردانی احمد سلیمانی در تالار وحدت به اجرا در آید.

 

«مری پاپینز» یکی از محبوب ترین شخصیت های فانتزی است که تا قبل از این به هنرمندان چیره دستی در تاریخ سینمای جهان از جمله جولی اندروز رسیده است.

 

نقش آفرینی جولی اندروز در نقش مری پاپینز در سال ۱۹۶۴ اسکار بهترین بازیگر زن نقش اصلی را برای وی به ارمغان آورد و همچنین با این ایفای نقش، وی به انتخاب مجله پریمیر جزو یکصد شخصیت برتر تاریخ سینما قرار گرفت.

 

طباطبایی ۲ سال متوالی نامزد بهترین بازیگر زن برای نمایش های «یک پلکان» و «ابرهای پشت حنجره» به کارگردانی رضا گوران از جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سال های ٨٨ و ٨٩ و برای نمایش «سیندرلا» اثر جلال تهرانی کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن در جشن منتقدان تئاتر در سال ٩٣ شد.

 

وی همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «ماجرای نیمروز؛ رد خون» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و نقش مکمل زن برای فیلم سیانور» در جشن منتقدان سینما شد.

 

در کارنامه حرفه ای بهنوش طباطبایی علاوه بر فعالیت های سینمایی آثار نمایشی همچون «فصل شکار بادبادکها» به کارگردانی جلال تهرانی و «ترانه های قدیمی»، «سینماهای من»، «آدامس خوانی»، «نام تمام مادران …»، «آینه های روبرو» به کارگردانی محمد رحمانیان به چشم  می خورد.