وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گوشی سامسونگ، همچنان بی رقیب در بازارهای دنیا

گوشی سامسونگ، همچنان بی رقیب در بازارهای دنیا

گوشی سامسونگ، همچنان بی رقیب در بازارهای دنیا

 

همه ما اگر به عقب برگردیم و مروری بر گوشی هایی که خریده ایم داشته باشیم قطعا برند سامسونگ در میان آن ها جایگاه ویژه ای داشته است و همچنان نیز پیشتاز در این زمینه است.

 

برندی که هیچ وقت کهنه نشده و نخواهد شد. زیرا طرفدارانی دارد که مشتاقانه چشم انتظار رونمایی از مدل های جدید آن هستند تا آن ها را در دست گرفته و از ویژگی های خلاقانه و بی نظیر جدیدترین مدل های گوشی سامسونگ استفاده کنند.

 

سامسونگ توانسته است در طی سالیان زیاد با کیفیت برتر خود، خلاقیت های بی نظیرش و البته قیمت گوشی مقرون به صرفه جای خود را در میان طرفداران و البته بازارهای جهانی موبایل حفظ کند.

 

طراحی های فوق العاده زیبا و جذاب، سیستم عامل قوی و به روز، دوربین های با کیفیت زیاد، تنوع شکل و رنگ، باتری های بادوام و پر قدرت، سرعت اینترنت بالا و بسیاری از ویژگی های دیگر باعث شده اند تا گوشی سامسونگ همچنان بزرگ ترین رقیب برندهای مطرح دنیا و برندهای نوظهور باشد.

 

البته در بین این مزایای بی شمار، قیمت گوشی نیز یکی از گزینه های مهمی است که برای بسیاری از شما در هنگام خرید گوشی موبایل اهمیت بالایی دارد و قطعا سامسونگ به این نیاز کاربرانش احترام گذاشته و گوشی هایی فوق العاده با کیفیت ولی در عین حال با قیمت گوشی مقرون به صرفه وارد بازار کرده است.

 

گوشی سامسونگ، همچنان بی رقیب در بازارهای دنیا

 

از طرفی اینکه گوشی سامسونگ را از کدام فروشگاه تهیه کنید که هم از کیفیت و گارانتی آن مطمئن باشید و هم اینکه گوشی مورد نظرتان را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهد در هنگام خرید گوشی موبایل چالش بزرگی است که پیش روی شماست.

 

19کالا این مشکل را از پیش روی شما برداشته و با ارائه بهترین های هر برندی نظیر گوشی سامسونگ با قیمتی فوق استثنایی کار را برایتان راحت کرده است.

 

کافیست سری به 19کالا زده و عکس گوشی سامسونگ مورد نظرتان را در این فروشگاه مجازی با کیفیتی فوق العاده ببینید و همینطور با مطالعه ویژگی ها و مشخصات مربوط به آن با اطلاعاتی کامل و مطمئن خرید خود را انجام دهید.

 

در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا با تعدادی از پرفروش ترین های گوشی سامسونگ در 19کالا شما را آشنا کنیم.

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 یکی از پرفروش ترین ها در میان گوشی های سامسونگ است.

 

شاید فکر کنید علت این فروش زیاد به خاطر قیمت گوشی گلکسی A11 باشد ولی در ادامه وقتی ویژگی های آن را ببینید خواهید فهمید که این گوشی از قابلیت های بسیار بالا و خوبی برخوردار بوده و به این دلیل نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

 

طراحی این گوشی بسیار خارق العاده بوده و با گوشی های بالارده قابل رقابت است. حاشیه های بسیار کم، صفحه نمایش 6.4 اینچی، رنگ های خاص و جذاب، دوربین های پشتی با طراحی خوب و …. همه و همه باعث شده اند که یک گوشی مدرن و امروزی در برند سامسونگ خلق شود.

 

استفاده از سیستم عامل اندروید 10 نیز یکی از ویژگی های جذاب این گوشی ست که طرفداران گوشی سامسونگ را برای داشتن آن ترغیب می کند. این گوشی با دوربین سه گانه با لنزهای 13، 5 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی روانه بازار شد.

 

قابلیت های دیگری مانند فلش LED, عکس برداری پانوراما و تصویربرداری HDR در دوربین گلکسی A11 وجود دارد که آن را به یک گوشی مناسب برای هر کاربری تبدیل نموده است. با خرید این گوشی از 19کالا از گارانتی 18 ماهه داریا همراه نیز بهره مند شوید و با خیالی راحت از گوشی خریداری شده خود استفاده کنید.

 

گوشی سامسونگ، همچنان بی رقیب در بازارهای دنیا

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A31 پیشتاز در میان پرفروش ترین ها در 19کالاست. این گوشی امکاناتی فوق العاده و فراتر از قیمت گوشی در اختیار شما قرار می دهد.

 

گلکسی A31 در 27 آوریل 2020 به دنیا معرفی شد و توانست به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند. یک گوشی میان رده که با قابلیت ها و امکانات فراوانش در نوع خود بی نظیر است.

 

ظاهر این گوشی فوق العاده منحصر به فرد و زیباست و در رنگ های متنوعی همچون مشکی، آبی، قرمز و سفید در بازار موجود است.

 

صفحه نمایش 6.4 اینچی لمسی خازنی Super AMOLED، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 10، حسگر اثر انگشتی نوری در زیر صفحه نمایش از ویژگی های بارز آن هستند که شاید هر کسی برای خرید گوشی سامسونگ آن ها را مد نظر قرار دهد.

 

دوربین این گوشی نیز از جمله ویژگی های خارق العاده گلکسی A31 محسوب می شود که با کیفیت بالای خود و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی عکس هایی بی نهایت جذاب برایتان خواهد ساخت.

 

از آن جایی که امروزه خیلی از شما طرفدار عکس های سلفی هستید و این عکس ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند در نتیجه کیفیت دوربین سلفی نیز برای بسیاری اهمیت فراوان دارد.

 

این گوشی با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خود عکس های سلفی بسیار با کیفیتی را خلق کرده و از این نظر شما را کاملا راضی نگه می دارد.

 

گلکسی A31 از یک باتری 5000 میلی آمپری لیتیوم پلیمری نیز برخوردار است که با قدرت بالایی که دارد می توانید با استفاده از آن مدت زمان زیادی از شارژ گوشی خود مطمئن باشید. فست شارژ 15 واتی آن نیز در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

 

مدل های پر فروش گلکسی A11 و گلکسی A31 و سایر مدل های گوشی سامسونگ در 19کالا با قیمت گوشی فوق العاده در دسترس شما قرار گرفته اند. کافیست سری به 19کالا زده و با این مدل ها هر چه بیشتر آشنا شوید.